Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 (edited) Med inspiration fra den anden tråd om diskretion må jeg lige bringe modsætningen på bane. Jeg ved godt på klinikker hvor flere piger arbejder samme sted møder kunderne måske hinanden i døren. Jo heldigvis uden, at kende navn. Jeg kan næsten forestille mig hvor akavet det må være, at møde et kendt ansigt. Selvom man er i samme sitation og ingen vinder noget ved at afsløre hinanden. Men hos mig forventes det, at være privat og diskret. Det ved alle der kommer her. Ikke desto mindre, oplevede jeg desværre for nyligt, en kunde holde ved huset. Vedkommende har været her mange gange, jeg har altid været tryg ved ham og stolet på ham. Han havde samme dag spurgt til en aftale og fået nej. Jeg ville give besked hvis der kom afbud. Heldigt/tilfældigt for mig, meget uheldigt for ham, skulle jeg i vaskekælderen. Jeg bemærker på vej ned en bil der holder suspekt. På vej op er den der stadig. Jeg kigger en ekstra gang og genkender ham. Jeg går hen og taler med ham. Han er meget insisterende på om jeg ikke lige kunne finde bare 5 minutter til et hurtigt knald. Nej!! Jeg skulle kun lige skifte tøj. Den næste ankom 5 min efter. Fra mit vindue kan jeg se han ikke kører. Og får så sørme også en mail. “Bliver lige holdende og ser om du bliver brændt af” Øh nej du gør ikke, kan du så komme væk!!!! Fandt en hurtigt undskyldning og fik den næste til at vente 10 min. med at komme til døren. Og heldigvis kørte “den ubudne gæst” væk. Sådan en person er ikke velkommen her igen. Håber ikke det er sket før og håber aldrig det sker igen. Det er respektløst overfor både mig og de andre kunder. Jeg har endda skrevet til mine kunder det var frivilligt om de ventede 5-10 minutter med at komme,. Hvis rengøringskonen var ude i opgangen, eller viceværten. Jeg ønsker virkelig at opfylde mit løfte om diskretion. Men ok ingen som ikke ved hvad jeg laver, ved hvad besøget går ud på. Er det noget I andre kunne finde på? Kan I virkelig blive så trængende at alt alm pli lægges til side for at tiltvinge Jer en aftale. Jeg tror mange af mine kunder ville synes det ville være ubehageligt at blive set? Eller er det bare i mit hoved, er I faktisk ligeglade fordi I er på adressen med samme formål? Jeg synes det var meget ubehageligt og ville ha fået et chok hvis jeg ikke havde opdaget ham og så havde fået en besked. Jeg så ingen gik ind. Den tid jeg spurgte til må være ledig. Jeg holder udenfor og kommer ind nu.....Hvis jeg vel og mærke var blevet “brændt af”. Og havde jeg ikke fået ham jaget væk, havde han jo set den næste kunde. Redigeret 5. Juni, 2021 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 5. Juni, 2021 Det er helt sygt, det dér. Jeg ville på ingen måde være ligeglad med at blive set, og jeg synes, at du handlede så godt, du overhovedet kunne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen Skrevet 5. Juni, 2021 Et nej er et nej skal respekteres. Hvis han så vælger at overvåge dig så er det jo stalking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Morabito skrev, for 9 minutter siden: Det er helt sygt, det dér. Jeg ville på ingen måde være ligeglad med at blive set, og jeg synes, at du handlede så godt, du overhovedet kunne. Tak. Så er det ikke bare mig der er “følsom” og overreagerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Niels Ebbesen skrev, for 7 minutter siden: Et nej er et nej skal respekteres. Hvis han så vælger at overvåge dig så er det jo stalking Præcis et nej er er nej, jeg ved ikke om jeg vil kalde det stalking. Skal vist være mere end en gang. Men flytter heldigvis om få dage. Så ved han ikke hvor jeg er og håber ikke den slags sker igen med andre. Men 2 personer som er gået over stregen på 7 år, giver heldigvis en meget go positiv procent mht. fornuftige kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 5. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden: Præcis et nej er er nej, jeg ved ikke om jeg vil kalde det stalking. Skal vist være mere end en gang. Men flytter heldigvis om få dage. Så ved han ikke hvor jeg er og håber ikke den slags sker igen med andre. Men 2 personer som er gået over stregen på 7 år, giver heldigvis en meget go positiv procent mht. fornuftige kunder. Hvis han bestiller ny tid, i nyt navn/nr ? det kræver gode nerver,at bruge sin privat adresse som gp. Håber ikke du oplever det igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 5. Juni, 2021 Jeg er ikke selv så diskretionsforsigtig, selv om jeg er rimelig kendt i nogle kredse. Men hvis man møder andre, så er vi jo i det sammen - ingen kan lade den anden part høre noget for noget. Når det så er sagt, så skal man jo respektere den enkeltes ønske om diskretion og hvis man ikke kender grænserne, så skal man da sørge for den fulde diskretion. Det har du forsøgt. flot. Om du overreagerer? Manden har jo handlet ud fra et ønske om at se dig og ikke forsøgt at tiltuske sig mulighed for at se dine andre kunder. Så det var ikke hans mål. Jeg synes han “Fortjener” en irettesættelse, men det er det. Jeg har iøvrigt flere gange utilsigtet mødt andre kunder i døren på vej ind eller ud og enkelte gange siddet i min bil og ventet på en forsinket aftale, hvor jeg har set foregående gæst forlade stedet. Vi har altid begge overlevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 sweetstone skrev, for 6 minutter siden: Hvis han bestiller ny tid, i nyt navn/nr ? det kræver gode nerver,at bruge sin privat adresse som gp. Håber ikke du oplever det igen. Ja den chance er der. Men han ville spilde sin, tid jeg ville genkende ham i døren og han ville blive afvist. Så har han adressen igen, det ville være træls, men tror han har fattet budskabet. Fik en undskyldning på mail, men den ændrer intet. Jeg har i alle årene været forskånet for fysiske trusler og derfor aldrig følt mig bange i eget hjem. Og gør jeg heller ikke nu. Min tanke var udelukkende på at beskytte den næste kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 5. Juni, 2021 Kære @SweetMilf6630, min “synes godt om” på dit oprindelige oplæg går selvfølgelig på den måde, du håndterede situationen. Du kan godt klappe dig selv på skulderen, det er altså overskud lige at give den kommende gæst et praj om at skyde det 10 minutter. Kan godt forstå, at du nu sætter ham på “ikke ønsket”-listen, også selvom han (forhåbentlig) indser sin fejl og lover bod og bedring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 5. Juni, 2021 Det er nogen det tager chancen og dukker op -måske derfor mange skriver "man skal have booket en tid" hvor andre igen skriver, man er velkomme uden en aftale... Jeg har et par thaisteder -hvor jeg aldrig ringer først -pga. de ikke overholder en aftale, hvis der står en kunde... -derfor tager jeg chancen og kikker forbi -jeg kender dem rigtig godt, og ville aldrig gøre det hvis det på nogen måde generede dem;-) Jeg har så prøvet, at kører forgæves, da de var optaget -det tager jeg ikke så tungt, da jeg alligevel kom forbi... Jeg er bleven fortalt om mænd der holder og kikker -uden de ved hvem de er -og har også spurgt en engang, om jeg kunne hjælpe ham med noget på opfordring fra en nervøs pige der følte sig truet af vedkommende -han daffede hurtig væk i sin bil... denne pige er sikker på han nogen gange forsøger at kikke ind af hendes vinduer sådan en "fornemmelse" hun har -har opfordret hende til at ringe til politiet (har hans bil nummerplade) men tro ikke hun har gjort det endnu... det er en syg verden vi lever i... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 5. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: Tak. Så er det ikke bare mig der er “følsom” og overreagerer. Det er overhovedet ikke en overreaktion. Man laver en aftale om bedste mulige tid. Får man et nej, så må man booke en anden tid. At hænge ud i området og styre GPs kunder af vidner om en besættelse, der ingen steder hører hjemme i et sådan aftaleforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 5. Juni, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 4 minutter siden: idiot Her prøvede jeg at lede efter de rigtige ord. Og så kan det siges så smukt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest babylon5 Skrevet 5. Juni, 2021 (edited) SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: Præcis et nej er er nej, jeg ved ikke om jeg vil kalde det stalking. Skal vist være mere end en gang. Men flytter heldigvis om få dage. Så ved han ikke hvor jeg er og håber ikke den slags sker igen med andre. Men 2 personer som er gået over stregen på 7 år, giver heldigvis en meget go positiv procent mht. fornuftige kunder. Det du beskriver er helt klart stalking – det er virkeligt skræmmende at den slags sker – en idiot af værste slags – desværre er der vist nogle stykker af dem – vi har nok alle mødt dem rundt omkring. Du virker som en stærk og sej pige – det glæder mig i øvrigt du kan se at glasset er mere end halv fuld i stedet for det omvendte (2 personer på 7 år) Redigeret 5. Juni, 2021 af babylon5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 Møffe skrev, for 16 minutter siden: Det er nogen det tager chancen og dukker op -måske derfor mange skriver "man skal have booket en tid" hvor andre igen skriver, man er velkomme uden en aftale... Jeg har et par thaisteder -hvor jeg aldrig ringer først -pga. de ikke overholder en aftale, hvis der står en kunde... -derfor tager jeg chancen og kikker forbi -jeg kender dem rigtig godt, og ville aldrig gøre det hvis det på nogen måde generede dem;-) Jeg har så prøvet, at kører forgæves, da de var optaget -det tager jeg ikke så tungt, da jeg alligevel kom forbi... Jeg er bleven fortalt om mænd der holder og kikker -uden de ved hvem de er -og har også spurgt en engang, om jeg kunne hjælpe ham med noget på opfordring fra en nervøs pige der følte sig truet af vedkommende -han daffede hurtig væk i sin bil... denne pige er sikker på han nogen gange forsøger at kikke ind af hendes vinduer sådan en "fornemmelse" hun har -har opfordret hende til at ringe til politiet (har hans bil nummerplade) men tro ikke hun har gjort det endnu... det er en syg verden vi lever i... Ja meget sygt. Jeg tager kun imod ved forudgående aftale. Da det er privat. Og der kan være venner, familie på besøg mm når jeg ikke har aftaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 16 minutter siden: idiot Undlod jeg så at skrive men ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 5. Juni, 2021 Sikke noget at spilde som tid på.. Vil hellere læse jumbo bøger derhjemme på gulvet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 5. Juni, 2021 OldGentlemann skrev, for 1 time siden: Jeg er ikke selv så diskretionsforsigtig, selv om jeg er rimelig kendt i nogle kredse. Men hvis man møder andre, så er vi jo i det sammen - ingen kan lade den anden part høre noget for noget. Når det så er sagt, så skal man jo respektere den enkeltes ønske om diskretion og hvis man ikke kender grænserne, så skal man da sørge for den fulde diskretion. Det har du forsøgt. flot. Om du overreagerer? Manden har jo handlet ud fra et ønske om at se dig og ikke forsøgt at tiltuske sig mulighed for at se dine andre kunder. Så det var ikke hans mål. Jeg synes han “Fortjener” en irettesættelse, men det er det. Jeg har iøvrigt flere gange utilsigtet mødt andre kunder i døren på vej ind eller ud og enkelte gange siddet i min bil og ventet på en forsinket aftale, hvor jeg har set foregående gæst forlade stedet. Vi har altid begge overlevet Tak for dit input. Som det vist er tydeligt i mine andre kommentarer, slipper han ikke med en irettesættelse. Men kan godt se din pointe. Jeg vil dog nødig have balladen hvis en anden kunde, som er diskretions forskrækket opdager en evt. overvågning. Den kan nemt falde tilbage på mig, at jeg ikke har styr på “de andre kunder” eller det kunne opfattes som jeg har en bodyguard siddende på vagt. Jeg skal ikke have mit omdømme ødelagt, pga noget jeg ikke er herre over. Hvor meget han så end bare ønskede, at være sammen med mig. Hvilket på en måde er en anerkendelse, men en vist med en meget forkert handling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 773 Skrevet 5. Juni, 2021 Jeg synes at man skal optræde ret ydmygt, når man besøger nogen. Det er værten, der sætter dagsordenen... Kan måske et par historier om GP, der skriver SMS helt uopfordret - qua tidligere besøg... Det skal man ikke, - lige som man skal optræde diskret, når man besøger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 5. Juni, 2021 Han overskred den regel du har om aftale før besøg. Vil han være tålmodig og vente på et afbud, kunne han ha holdt et andet sted i byen. Jeg er ikk forskrækket over at møde andre, men er der en regel om aftale før besøg, må den aftale respekteres, eller blive Black listet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 6. Juni, 2021 otto06 skrev, for 6 timer siden: Jeg synes at man skal optræde ret ydmygt, når man besøger nogen. Det er værten, der sætter dagsordenen... Kan måske et par historier om GP, der skriver SMS helt uopfordret - qua tidligere besøg... Det skal man ikke, - lige som man skal optræde diskret, når man besøger.. Enig diskretion gælder begge veje. Mine svar på en forespørgsel, kan godt komme flere timer efter, hvis det har været en travl dag. Men det er der informeret om. Og håber og tror på, kunderne selv har styr på, at ingen andre tjekker deres mail. Skriver ikke uopfordret. Er der aftale om besked ved afbud på den ønskede dag, skriver jeg men det er der jo sagt ja til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 6. Juni, 2021 Pophair skrev, for 3 timer siden: Han overskred den regel du har om aftale før besøg. Vil han være tålmodig og vente på et afbud, kunne han ha holdt et andet sted i byen. Jeg er ikk forskrækket over at møde andre, men er der en regel om aftale før besøg, må den aftale respekteres, eller blive Black listet. Fuldstændig korrekt. Sjældent en stamkunde kommer på Black list (eller “no go liste” som jeg kalder den ). Men ingen er undtaget fra reglerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 7. Juni, 2021 Komplet uacceptabel adfærd den gæst udviste ved at blive holdene og på det nærmeste overvåge adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 718 Skrevet 8. Juni, 2021 Bliv ikke overrasket hvis der en banker på døren . Når du hygger allerbedst med en gæst. Det er ikke rart for dig eller din gæst. Et sted må du sætte grænsen. Det er gang på gang de få som ødelægger det for alle andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 8. Juni, 2021 Problemet er jo at manden bare møder op og bliver hængende uden en aftale. Er man bange for at møde nogle man kender, skal man heller køre til en anden by for at besøge en pige. Hvis tyskerne havde samme rædsel for at møde naboen, ville der jo aldrig findes FKK steder der nede.... Just sayin... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg