Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Juni, 2021 Krone skrev, for 9 timer siden: Bliv ikke overrasket hvis der en banker på døren . Når du hygger allerbedst med en gæst. Det er ikke rart for dig eller din gæst. Et sted må du sætte grænsen. Det er gang på gang de få som ødelægger det for alle andre. Har sat grænsen så godt jeg kan. Gjort ham opmærksom på han ikke er velkommen. Håber budskabet er trængt ind og der ikke sker mere. Ellers må jeg beslutte hvad der så skal ske. Har ikke hans rigtige navn. Så hvis jeg ser ham igen, hvis han kommer til mit nye hus ved at skrive fra en anden mail. Må jeg jo notere nummerpladen og tage de nødvendige midler i brug. Og for lige at slå det fast flytter ikke pga ham eller andre kunder, flytningen var planlagt før det her skete og af private årsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Juni, 2021 BigDaddiz skrev, for 3 timer siden: Problemet er jo at manden bare møder op og bliver hængende uden en aftale. Er man bange for at møde nogle man kender, skal man heller køre til en anden by for at besøge en pige. Hvis tyskerne havde samme rædsel for at møde naboen, ville der jo aldrig findes FKK steder der nede.... Just sayin... Alle meninger er velkomme, jeg må nok lige google FKK for aner ikke hvad det er. Jeg ved at en del hos mig kommer fra omkring liggende byer så stor chance for at møde en de kender. Men jeg har hverken skilt eller rød lampe i vinduet. Så f.eks nogen de kender som ikke ved hvad jeg laver, aner ikke om jeg er en ven “kunden” skal besøge til en kop kaffe, eller købe noget ved jeg har haft til salg på nettet. Mange gode undskyldninger man kan bruge hvis man er forberedt eller tænker hurtigt i situationen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 8. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden: Alle meninger er velkomme, jeg må nok lige google FKK for aner ikke hvad det er. Jeg ved at en del hos mig kommer fra omkring liggende byer så stor chance for at møde en de kender. Men jeg har hverken skilt eller rød lampe i vinduet. Så f.eks nogen de kender som ikke ved hvad jeg laver, aner ikke om jeg er en ven “kunden” skal besøge til en kop kaffe, eller købe noget ved jeg har haft til salg på nettet. Mange gode undskyldninger man kan bruge hvis man er forberedt eller tænker hurtigt i situationen. De tyske FKK'ere er clubs hvor man betaler entre og så er man inde i et større lokale der kan være en blanding af fitnescenter, svømmehal, restaurant, natklub og hotel hvor mændene svinser rundt i badekåbe og en masse piger svinser rundt mer eller mindre nøgne og så laver man aftaler og forvinder ind på et værelse for fælles hygge. FKK-Freier Körper Kultur. på dansk: Nudisme... Selv om man sjældent går helt nøgen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 8. Juni, 2021 BigDaddiz skrev, for 3 minutter siden: De tyske FKK'ere er clubs hvor man betaler entre og så er man inde i et større lokale der kan være en blanding af fitnescenter, svømmehal, restaurant, natklub og hotel hvor mændene svinser rundt i badekåbe og en masse piger svinser rundt mer eller mindre nøgne og så laver man aftaler og forvinder ind på et værelse for fælles hygge. FKK-Freier Körper Kultur. på dansk: Nudisme... Selv om man sjældent går helt nøgen.... Ok en udvidet udgave af swingerklubber lyder det til. Swingerklubber herhjemme har jeg fornemmelsen af er singler og eller par der deltager sammen eller som minimum har accepteret partneren gør det. Ved ikke om det er lige sådan med FKK. Men i så fald er der intet at holde hemmeligt. Så er det så forskelligt hvor vidt man er åben om sin sexualitet overfor sin omgangskreds eller i det mindste ikke flov over at blive konfronteret med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4642 Skrevet 8. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 44 minutter siden: Ok en udvidet udgave af swingerklubber lyder det til. Fælles for dem er, at man betaler entre, men hvor alle er lige på en swingerklub (dvs man ikke betaler hinanden indbyrdes), så er pigerne på en FKK GP’er, som vi mandlige gæster køber seksuelle ydelser af og afregner overfor pigen, når akten er slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4598 Skrevet 9. Juni, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 8 timer siden: Alle meninger er velkomme, jeg må nok lige google FKK for aner ikke hvad det er. Jeg ved at en del hos mig kommer fra omkring liggende byer så stor chance for at møde en de kender. Men jeg har hverken skilt eller rød lampe i vinduet. Så f.eks nogen de kender som ikke ved hvad jeg laver, aner ikke om jeg er en ven “kunden” skal besøge til en kop kaffe, eller købe noget ved jeg har haft til salg på nettet. Mange gode undskyldninger man kan bruge hvis man er forberedt eller tænker hurtigt i situationen. FKK betyder to ting: 1) Freie Körper Kultur (nudisme), det er den almindelige i det "civile samfund" 2) En Wellness klub, hvor der er flere prostituerede, der går rundt meget lidt eller intet tøj og hvor kunderne typisk betaler en entre for at komme ind og herefter et beløb for hygge med en eller flere af kvinderne. Herrerne får som regel udleveret en meget sexy badekåbe og super hotte badetøfler. Der er ikke megen swinger over det. Det er rendyrket prostitution. Venligst OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg