Amagerdreng83 226 Skrevet 6. Juni, 2021 Efter et par mislykkede forsøg, lykkedes det mig endelig at få et møde med @Sofie Brandvarm søndag eftermiddag kl. 14:00 på Pussy Galores. Jeg var en smule (for ikke at sige temmelig) nervøs over at skulle besøge en sand legende. Jeg vil ikke gå i detaljer med hvad vi lavede, men blot fortælle, at Sofie er en ufattelig smuk og varm pige. Hun er simpelthen så skide sød, nem at snakke med og er fantastisk til at få én til at slappe af - og så er hun ganske enkelt fandens fræk og har en gudeskøn og lækker krop!!! Masser af kys, nus og simpelthen så skøn og nærværende kærestesex i en time, der fløj afsted. TAK, Sofie, for en helt igennem fantastisk dejlig time Gentagelsesfaktor: 1.000% https://70210026.dk/sofie-brandvarm 10 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 6. Juni, 2021 Jeg var selv forbi Sofie i dag, som den første, kan kun give dig helt ret i alt det du skriver, det var nemlig også præcis den oplevelse jeg havde sammen med hende. Hun er bare så utrolig smuk, ekstrem charmerende og virkelig bare et dejligt menneske at bruge tid sammen med I Sofies selskab flyver tiden bare afsted. Hun er virkelig en sjælen perle som man bare ikke skal snyde sig for at besøge. Jeg kommer helt sikkert også igen hvis/når hun skulle slå vejen forbi København igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amagerdreng83 226 Skrevet 6. Juni, 2021 Fedtmules bror skrev, for 35 minutter siden: Jeg var selv forbi Sofie i dag, som den første, kan kun give dig helt ret i alt det du skriver, det var nemlig også præcis den oplevelse jeg havde sammen med hende. Hun er bare så utrolig smuk, ekstrem charmerende og virkelig bare et dejligt menneske at bruge tid sammen med I Sofies selskab flyver tiden bare afsted. Hun er virkelig en sjælen perle som man bare ikke skal snyde sig for at besøge. Jeg kommer helt sikkert også igen hvis/når hun skulle slå vejen forbi København igen Hun er fantastisk! Jeg var ret nervøs, men den nervøsitet fik hun hurtigt pillet ud af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 6. Juni, 2021 Mange tak begge, Jeg har selv ville besøge hende i årevis, men med en enkelt dags varsel, kunne jeg desværre ikke få det til at fungere, jeg håber en dag hun kommer til KBH på en hverdag, og at hun i den forbindelse annoncerer det i god tid. mvh amatør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 7. Juni, 2021 (edited) Amagerdreng83 skrev, for 6 timer siden: Hun er fantastisk! Jeg var ret nervøs, men den nervøsitet fik hun hurtigt pillet ud af mig Kan godt huske første gang jeg mødte Sofie, jeg var virkelig også nervøs, men ja den får hun hurtigt fjernet og så får man bare den dejligste oplevelse med hende Ja det var lige som en rigtig kæreste man var sammen med Redigeret 7. Juni, 2021 af Fedtmules bror Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 7. Juni, 2021 amatør skrev, for 3 timer siden: Mange tak begge, Jeg har selv ville besøge hende i årevis, men med en enkelt dags varsel, kunne jeg desværre ikke få det til at fungere, jeg håber en dag hun kommer til KBH på en hverdag, og at hun i den forbindelse annoncerer det i god tid. mvh amatør Nu ved jeg ikke hvor du ser at hun har en vagt, jeg selv bruger stedets hjemmeside, så i sidste weekend hun kom om søndagen så jeg bestilte tid i mandags, man skal være hurtig ude for hun sagde i går hun fik travlt. Så mit råd hvis du gerne vil besøge Sofie er at kigge jævnligt på denne hjemmeside https://70210026.dk/ og holde øje med deres vagtplan. De gange jeg har besøgt hende har enten været en fredag, lørdag eller søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 24. Juni, 2021 Havde en aftale med Sofie i tirsdags. Ringede og aftalte tid med hende og kørte til den oplyste adresse. Ved ankomst konstaterede jeg at der stod optaget på døren og der blev ikke åbnet da der blev ringet eller banket på. Ringede til hende og telefonen gik direkte på svarer. Gik udenfor og ventede nogle minutter og gik ind igen og "fangede" hende tilfældigvis på trappen hvor hun så var på vej ud af døren fordi der var sket et eller andet i familien, Som selvfølgelig er ok. Bare lidt træls man så ikke giver besked så man ikke skulle kører 1.5 time for ingenting. Hendes forklaring var at hun ikke havde mit nummer hvilket jeg ikke kan forstå når jeg nu både har haft ringet og skrevet til hende. Er ikke sur eller skuffet over at hun blev nødt til at smutte pga noget familuehalløj, men det mindste man gør, er da at give besked.... . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 468 Skrevet 24. Juni, 2021 Tehtdk skrev, for 31 minutter siden: Havde en aftale med Sofie i tirsdags. Ringede og aftalte tid med hende og kørte til den oplyste adresse. Ved ankomst konstaterede jeg at der stod optaget på døren og der blev ikke åbnet da der blev ringet eller banket på. Ringede til hende og telefonen gik direkte på svarer. Gik udenfor og ventede nogle minutter og gik ind igen og "fangede" hende tilfældigvis på trappen hvor hun så var på vej ud af døren fordi der var sket et eller andet i familien, Som selvfølgelig er ok. Bare lidt træls man så ikke giver besked så man ikke skulle kører 1.5 time for ingenting. Hendes forklaring var at hun ikke havde mit nummer hvilket jeg ikke kan forstå når jeg nu både har haft ringet og skrevet til hende. Er ikke sur eller skuffet over at hun blev nødt til at smutte pga noget familuehalløj, men det mindste man gør, er da at give besked.... . Helt enig. Uheld kan forekomme - men giv i det mindste besked. Det gælder jo både os som kunder og for de kære GP´ere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 24. Juni, 2021 Det er nok ikke for sjov at hun måtte løbe fra sit arbejde.. synes ærlig talt ikke det hører hjemme i en anmeldelse, og i øvrigt ikke god stil at antaste hende uden for pg for derefter at referere det her .. Mvh Nt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 23. August, 2021 nielst skrev, den 24.6.2021 at 18:35: Det er nok ikke for sjov at hun måtte løbe fra sit arbejde.. synes ærlig talt ikke det hører hjemme i en anmeldelse, og i øvrigt ikke god stil at antaste hende uden for pg for derefter at referere det her .. Mvh Nt Jeg gik tilbage for at give det en chance. Kunne jo have været en kunde der trak ud og hørte en eller anden komme baksende ned af trappen og det var hende selv der spurgte om vi havde en aftale. Shit happens og der kan ske noget uventet, det har jeg 100% forståelse for, men så giver man besked så folk ikke spilder en 2 timers køretur for ingenting. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 23. August, 2021 nielst skrev, den 24.6.2021 at 18:35: Det er nok ikke for sjov at hun måtte løbe fra sit arbejde.. synes ærlig talt ikke det hører hjemme i en anmeldelse, og i øvrigt ikke god stil at antaste hende uden for pg for derefter at referere det her .. Mvh Nt Antaste hende? Manden havde en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. August, 2021 Tehtdk skrev, den 24.6.2021 at 08:15: Er ikke sur eller skuffet over at hun blev nødt til at smutte pga noget familuehalløj, men det mindste man gør, er da at give besked.... Jo, du er i det mindste skuffet, det er jo tydeligt. Og iøvrigt fuldt forståligt. Det havde jeg også været. Der kan jo komme noget i vejen, det skal man have forståelse for. Men det er, som du siger, bare ikke i orden så ikke at aflyse. Jeg går ud fra pigen ikke klager over gæster der booker tid, og derefter udebliver. For sådan opfører hun sig jo åbenbart selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 26. August, 2021 Coulibaly skrev, den 23.8.2021 at 19:19: Antaste hende? Manden havde en aftale med hende. Selvfølelig ok at kommunikere som voksne mennesker, men den dårlige stil er at videregive personlige oplysninger om Sofie herinde. Det vedkommer ingen om der er problemer i hendes familie. Det er ikke bare dårlig stil, det er også imod reglerne på eg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 26. August, 2021 nielst skrev, for 5 minutter siden: Selvfølelig ok at kommunikere som voksne mennesker, men den dårlige stil er at videregive personlige oplysninger om Sofie herinde. Det vedkommer ingen om der er problemer i hendes familie. Det er ikke bare dårlig stil, det er også imod reglerne på eg. Det er jeg enig i, men det kommenterer jeg heller ikke på. Mere den kastrerede holdning at han ikke skulle tage kontakt til en som lige havde brændt ham af uden at give besked om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 27. August, 2021 Tehtdk skrev, den 23.8.2021 at 19:14: og det var hende selv der spurgte om vi havde en aftale. Fair nok, kan godt se at ikke har antastet hende. Hun har selv henvendt sig og forklaret, så hvad er problemet overhovedet? Jeg forstår din ærgelse, men synes stadig ikke at du havde behøvet at nævne det her, og som nævnt slet ikke med private oplysninger. Ligegyldig hvor langt man har kørt, hvilken aftale man har og hvor mange penge man har med, så har man ikke ret til sex. Nogle gange kører man bare forgæves.. sådan er gamet. Det er ikke en frisørtid du har bestilt. Og her lyder det vitterlig som om hun havde vigtigere ting at tage sig til end at ringe rundt. Ja, jeg har mødt Sofie. Hun er vidunderlig skøn, sød og dejlig. Og jeg har kæmpe respekt for hende som person også. Kan kun anbefale at prøve en anden dag, og ønsker dig bedre held næste gang. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. August, 2021 nielst skrev, 1 time siden: eg forstår din ærgelse, men synes stadig ikke at du havde behøvet at nævne det her, og som nævnt slet ikke med private oplysninger Hmmm. Måske ikke med private oplysninger, hvis der da var nogle af dem. Men det bør nævnes. For de af os, der vægter troværdighed højt, og selv gør en dyd ud af at komme til tiden eller melde afbud hvis det er umuligt, og forsvarer pigerne når diskussionen kommer på "udeblevne aftaler/kunder" osv, ER det altså en relevant oplysning, når der findes piger der ikke helt lever op til samme standard. Fx havde jeg egentlig besluttet mig for at besøge Sofie. Hun er naturligvis taget af listen igen. Sikkert intet tab for hende, hun lader til at have travlt. Sikkert heller intet tab for mig. Og helt sikkert intet tab tidsmæssigt for nogen af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 27. August, 2021 tvr skrev, for 47 minutter siden: eller melde afbud Der opstod et problem.. hun måtte forlade arbejdet.. Han fik besked direkte fra hendes mund.. hvad er problemet? Ja problemet er netop at hun bliver opfattet som useriøs af dig og måske andre. Det er ikke min opfattelse, og ja heldigvis for hende klarer hun det nok fint alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. August, 2021 nielst skrev, for 43 minutter siden: Der opstod et problem.. hun måtte forlade arbejdet Det kan alle have forståelse for. Det er bestemt ikke problemet. nielst skrev, for 48 minutter siden: Han fik besked direkte fra hendes mund.. hvad er problemet? At han ikke fik beskeden for han faktisk så hende.... nielst skrev, for 51 minutter siden: Ja problemet er netop at hun bliver opfattet som useriøs af dig og måske andre. Det er ikke min opfattelse, og ja heldigvis for hende klarer hun det nok fint alligevel. Præcis. Jeg ser hende som useriøs. Det er jeg klar over andre ikke gør. Og det er ligeledes klart at hun klarer det helt fint alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 27. August, 2021 nielst skrev, for 52 minutter siden: Der opstod et problem.. hun måtte forlade arbejdet.. Han fik besked direkte fra hendes mund.. hvad er problemet? Ja problemet er netop at hun bliver opfattet som useriøs af dig og måske andre. Det er ikke min opfattelse, og ja heldigvis for hende klarer hun det nok fint alligevel. Som tvr skriver er jeg overhovedet ikke sur over at hun melder afbud... MEN det er måden hun gør det på. Havde skrevet med hende ca en time før besøget mens jeg var på vej. Så hun havde rig mulighed for at skrive til mig at hun var blevet forhindret og så kunne jeg have vendt om eller måske finde en aftale. Men at jeg skal kører 2+ timer fordi jeg gerne ville se LIGE hende og hun så først aflyser i døren der ER mit issue. Aflyser en GP telefonisk/mundtligt og jeg kun fx har kørt i 30 minutter så er det da stadig træls, men dog noget bedre at kører hjem med uforløst sag, end ved en 2+ timers køretur....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 341 Skrevet 27. August, 2021 Tehtdk skrev, for 9 timer siden: Så hun havde rig mulighed for at skrive til mig at hun var blevet forhindret og så kunne jeg have vendt om eller måske finde en aftale. Ved du noget om hvornår hun blev kaldt hjem? Snup en tudekiks, og lad os nu koncentrere os om alle de dejlige piger derude. Sofie B er bestemt en at de allerbedste. Ikke mere fra mig i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 28. August, 2021 nielst skrev, for 9 timer siden: Ved du noget om hvornår hun blev kaldt hjem? Snup en tudekiks, og lad os nu koncentrere os om alle de dejlige piger derude. Sofie B er bestemt en at de allerbedste. Ikke mere fra mig i denne tråd Det er vist dig der skal snuppe en tudekiks, hvis du ikke kan rumme at se en rimelig kritik af hende bare fordi du har besøgt hende. Det er muligt hun er en sød kvinde og en god oplevelse, men ikke at melde afbud, er bare ikke ok uanset hvem det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 28. August, 2021 Hun er sød og et godt besøg men det er der mange andre der også er, jeg syntes hun er hyped alt for meget op - køn sød og smilende - og ja god sex - Men det er der fandme også mange andre der er, jeg gætter at en deltag den hype handler om at Sofie har været I et TV program og så er det samme psykologiske mekanisme at som hvis man havde haft sex med Elvira Friis eller Denice Klarskov eller anden sex kendis - og ærgerligt at få afbud “i døren” Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 650 Skrevet 28. August, 2021 Tehtdk skrev, for 22 timer siden: Havde skrevet med hende ca en time før besøget mens jeg var på vej. Ja det er super irriterende og ærgerligt, men ved du hvorfor Sofie var nød til at løbe ud af døren ? der opstår jo nogle gange ting i ens liv, hvor man er nød til at slippe alt man har i hænderne og bare komme afsted, fordi det er tvingende nødvendigt. Jeg har selv måtte løbe fra mit job, fordi et familiemedlem var blevet hasteindlagt… jeg vidste ikke en time inden, at det ville ske. Jeg havde møder som jeg ikke selv kunne nå, at bruge “vigtig” tid på at aflyse.. nogle gik forgæves lidt efter, andre blev aflyst af en kollega. Jeg kender ikke årsagen til at Sofie skyndte sig afsted, men jeg kan heller ikke se at hun skal stemples som useriøs, hvis nu livet lige havde lavet en af sine pludselige nedslag. Det er klart at, hvis det er et gentagende mønster og flere beretter om sådanne oplevelser, så begynder det at virke useriøst.. men en oplevelse er jo ikke et mønster. derfor kan jeg jo sagtens forstå at du er skuffet.. men måske i finder en anden dag, hvis ikke du har lagt det helt på is. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg