Hop til indhold
Jomfruen26

Hårfjerning på ryggen i nordjylland. Hvor?

Recommended Posts

Er der nogen her som kender et godt sted i nordjylland, hvor man kan få hjælp til hårfjerning fra ryggen før et frækt besøg hos en dejlig kvinde? Det er vist ikke noget de fleste kvinder er fan af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jomfruen26 skrev, 1 time siden:

Er der nogen her som kender et godt sted i nordjylland, hvor man kan få hjælp til hårfjerning fra ryggen før et frækt besøg hos en dejlig kvinde? Det er vist ikke noget de fleste kvinder er fan af.

Hej Jomfruen26

Jeg er selv alt for behåret på ryggen, til at kvinder flest synes at det er fedt.

Hvis jeg nogen sinde havde mødt en kvinde, som ville have mig, for andet end købesex, hvad jeg aldrig har oplevet. Og hun havde opfordret mig til at få fjernet mine hår på ryggen, så havde jeg fået dem fjernet.

Men da jeg aldrig har fået, og jeg aldrig får sex uden at jeg er nødt til at betale for det, og ingen glædespige til nu har afvist mig, heller ikke på grund af mine hår på ryggen.

Så har jeg ladet det være som det er, for jeg er ærlig talt ikke motiveret til at få de hår fjernet på ryggen, når mit sexliv de facto udgøres af købesex.

Forhåbentlig ender du ikke der, hvor jeg er havnet i en alder af 56 år, men jeg kan kun skrive til dig, at du kan roligt undlade at få de hår fjernet på ryggen. Hvis du kun er motiveret til det i købesex sammenhæng.

Jeg kan ikke forestille mig at du nogensinde vil blive afvist af en glædespige, på grund af hår på ryggen. Min oplevelse til nu er, at jeg ikke er blevet afvist.

Men hvis du er ung og uerfaren, kan der være gode grunde til at få fjernet hår på ryggen, for at forbedre dine chancer hos pigerne, hvor der ikke er penge indblandet.

For kvinder flest tænder ikke på hår ryggen, ærgerligt nok ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 29 minutter siden:

Hej Jomfruen26

Jeg er selv alt for behåret på ryggen, til at kvinder flest synes at det er fedt.

Hvis jeg nogen sinde havde mødt en kvinde, som ville have mig, for andet end købesex, hvad jeg aldrig har oplevet. Og hun havde opfordret mig til at få fjernet mine hår på ryggen, så havde jeg fået dem fjernet.

Men da jeg aldrig har fået, og jeg aldrig får sex uden at jeg er nødt til at betale for det, og ingen glædespige til nu har afvist mig, heller ikke på grund af mine hår på ryggen.

Så har jeg ladet det være som det er, for jeg er ærlig talt ikke motiveret til at få de hår fjernet på ryggen, når mit sexliv de facto udgøres af købesex.

Forhåbentlig ender du ikke der, hvor jeg er havnet i en alder af 56 år, men jeg kan kun skrive til dig, at du kan roligt undlade at få de hår fjernet på ryggen. Hvis du kun er motiveret til det i købesex sammenhæng.

Jeg kan ikke forestille mig at du nogensinde vil blive afvist af en glædespige, på grund af hår på ryggen. Min oplevelse til nu er, at jeg ikke er blevet afvist.

Men hvis du er ung og uerfaren, kan der være gode grunde til at få fjernet hår på ryggen, for at forbedre dine chancer hos pigerne, hvor der ikke er penge indblandet.

For kvinder flest tænder ikke på hår ryggen, ærgerligt nok ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er ikke købesex. Kender du et sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Jomfruen26 skrev, for 2 timer siden:

Prøv at google det, der må da være en del steder som laver det el voks behandling.

Som liv skriver er det ikke en turn off for alle, slet ikke hår på brystet, det er et tegn på maskulinitet i mine øjne .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jomfruen26 skrev, 1 time siden:

Det er ikke købesex. Kender du et sted?

alle klinikker der har med skønhed osv... fjerner med glæde fra din ryg - nu er det ikke fordi jeg er en bjørn på rygen, jeg får rettet mine øjenbryn med voks - jeg har fået fjernet 50 hår på ryggen med voks - så du googler bare en butik i dit område - så betaler du dig fra dig - er det med voks får jeg det gjort 2 - 3 gange om åeret så er jeg glat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej nej nej nej..... jeg vil meget hellere ha’ en mand med hår på ryggen, end dem der får det fjernet. Det er MEGET rarere at røre ved hår end røre ved hår der er ved at vokse ud. 
Vi er jo bare mennesker. Nogle har mange hår - andre ingen.  
Fandt du et sted iøvrigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...