Hop til indhold
TimidGuy

Gjorde jeg noget forkert...

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg kunne ikke lade være med at tænke at der nogle gange ligger noget lidt psykologisk i det her betalingahalløj. 

Hvis det var mig som var gået over tid på eget initiativ, havde jeg nok hverken forventet ekstra eller blevet skuffet hvis jeg ikke fik det, men jeg ville nok have gjort opmærksom næste gang han bestilte tid på, at vi denne gang holdt tiden og ellers var han velkommen til at bestille længere.

Men! Hvis gæsten så uopfordret gav ekstra men gav meget mindre end min tid generelt er sat til, så ville det måske have efterladt mig med en lidt æv følelse af ikke at blive værdsat, når nu han mente jeg skulle kompenseres for tiden. Det ville i hvert fald ikke friste mig til at gøre det en anden gang for pågældende gæst, og næste gang ville han få at vide (sødt og venligt), at nu skulle vi nok til at runde af, hvis legen igen trak ud. Nu er tid ikke det jeg tager mest nøje, så det har egentlig mest været relevant ved dem, hvor man fornemmer at de bevidst prøver at tiltuske sig mere end de er villige til at betale for. Det er ikke mit indtryk i dit tilfælde @TimidGuy

Har du overvejet, om hun fornemmede på måden du afleverede "drikkepengene", at hun godt kunne se på din mimik, at du ikke er lavet af penge og ikke var vild med at betale ekstra, og at hun derfor valgte at returnere det ekstra beløb - simpelthen for ikke at tage mere end du havde råd til? For det virker da umiddelbart empatisk nok i min bog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TimidGuy skrev, for 19 timer siden:

Jeg aftalte og betalte for tid og ekstra services som aftalt til at starte med. Og så skete problemet, ved ikke hvor langt inde og hun blev ved med at arbejde med mig. Indtil jeg ramte klimaks.
Alt i alt, var min oplevelse af hende under tiden fantastisk. Hun sagde decideret på et tidspunkt til med at det var god kutyme at betale for den ekstra tid jeg havde fået nogen og 15+ min tror jeg at jeg fik ekstra. Det var bare den sidste ting der. Jeg fik det skidt med.

i den situation ville jeg bare spørge ind til hvad der var rimeligt for overtiden.   Hvis hun siger Tja... hvad synes du ville jeg bare dividere den oprindelige tid med et kvarter,  og så spørge "Er du tilfreds med XXX kr. ........ og noget med, at jeg jo gerne vil kunne komme igen en anden gang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår slet ikke at der kan være tvivl.

Hvis forlængelsen er på pigens initiativ skal der ikke ske ekstrabetaling. Til gengæld er hun i sin gode ret til at sige "adios, compadre" når tiden er gået. Udløsning eller ej. Men hvis herren beder om mere tid, må han til lommerne. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Hvis forlængelsen er på pigens initiativ skal der ikke ske ekstrabetaling

Der behøver ikke ske ekstrabetaling, men har man råd og lyst til at give lidt ekstrabetaling for god service, kan jeg ikke se det skulle være et problem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Der behøver ikke ske ekstrabetaling, men har man råd og lyst til at give lidt ekstrabetaling for god service, kan jeg ikke se det skulle være et problem ;-)

Ellers kan man næste gang vælge at betale lidt ekstra/booke længere tid/mere service - som regel er det med at holde fast i de piger, der giver en god service, da der er mange nitter imellem og det kan kræve et par besøg at komme over en dårlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hkohko skrev, den 7.6.2021 at 22:31:

Jeg garanterer dig for at hun har mange kunder der betaler for en time og går igen efter 15min. 

Jeg har lige haft den fedeste og vildeste oplevelse i Odense hos en GP jeg besøgte for første gang for 15 år siden (jeg har så været i et forhold/ægteskab siden indtil for få år siden, og af den grund ikke besøgt hende igen, før nu). Jeg lagde 1900 kr for en time, men min bare begejstring stak helt af da jeg blev facesittet - så jeg var færdig før aftalt tid. Jeg så godt at hun havde lagt 200 kr tilbage til mig på bordet ved siden af mine briller, da jeg tog tøjet på - men lod dem ligge - oplevelsen var på trods af den forkortede tid det hele værd. Og det var oplevelsen i sig selv jeg betalte for - som jeg ser det.

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...