Nye tider 6822 Skrevet 9. Juni, 2021 (edited) Hej derude Fra Youtube Lyt til ende, - - - og herefter en gang til med de rigtige sangtekster, - - klik i nederste menubjælke på : "Undertekster" Redigeret 9. Juni, 2021 af Nye tider 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 9. Juni, 2021 Den er meget sjov.. Meeeen jeg har sammen med en veninde faktisk fundet ud af at musikken igennem tiden har været medhjælpende til at homoseksualitet er mere acceptabelt, gennemsnitligt, i verdenen i dag.. Har du nogensinde lagt mærke til at "Stand by me" lyder utrolig meget som om han synger "Oh Stan, stand by me".? Eller "it's my life" kun lige så godt være "It's my Leif".? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 9. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden: Den er meget sjov.. Meeeen jeg har sammen med en veninde faktisk fundet ud af at musikken igennem tiden har været medhjælpende til at homoseksualitet er mere acceptabelt, gennemsnitligt, i verdenen i dag.. Har du nogensinde lagt mærke til at "Stand by me" lyder utrolig meget som om han synger "Oh Stan, stand by me".? Eller "it's my life" kun lige så godt være "It's my Leif".? Jennifer, både her på forum og irl har du en skøn evne til det med sangtekster . Keep it up 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 9. Juni, 2021 eye2eye2 skrev, for 51 minutter siden: Jennifer, både her på forum og irl har du en skøn evne til det med sangtekster . Keep it up Tak men de fleste plejer at bede mig om at stoppe.. Hvis man ikke forstår kunst så det jo fordi man er for dum.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Juni, 2021 Haha engang troede jeg faktisk at hun sang " the hotdogs go on and on" i titanic Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 9. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Den er meget sjov.. Meeeen jeg har sammen med en veninde faktisk fundet ud af at musikken igennem tiden har været medhjælpende til at homoseksualitet er mere acceptabelt, gennemsnitligt, i verdenen i dag.. Og Rasmus Seebach fra “Den jeg er” - Synk knægt bare synk (syng knægt bare syng) Jo der er mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 10. Juni, 2021 JenniferRomantica skrev, den 9.6.2021 at 19:54: Tak men de fleste plejer at bede mig om at stoppe.. Hvis man ikke forstår kunst så det jo fordi man er for dum.. Jennifer du er en sand ekvilibrist, både verbalt og i sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 11. Juni, 2021 I "Dancing in the Dark" med Bruce Springsteen lyder det som om han synger:" Hey there, baby, I could use just a little head" hvilket måske lyder ret uskyldigt hvis det ikke lige var fordi at "giving head" også kan betyde at give et bj.... Slår man sangteksten op finder man ud af det er "help" han kunne bruge og ikke "head". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juni, 2021 Det er ligesom sangen fra saving abel "Addicted" Noget af omkvædet lyder sådan" "Oh the sounds you make With every breath you take It's unlike anything When you're loving me" Tænkt det var ikke det jeg syns de sang første gang jeg hørte sange... jeg hørte den liidt anderledes Det jeg hørte var: "Oh the sounds you make Whit every breath you take Its like a Guinea pig When you loving me " Jeg kan huske at jeg stoppede op og tænkte sagde han lige marsvin Tænkte " okayyy, Hver sine lyster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 11. Juni, 2021 Nancy Sinatra -Jackson: . I'm gonna snowball Jackson. WTF Yummy, yummy, yummy, I've got love in my tummy. Slug, ja tak! Saving All My Love for You. Michael Masser. en sang om blue balls Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 12. Juni, 2021 Og der er en sang hvor jeg hører "Anna Libak". Forstår nada. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 14. Juni, 2021 https://youtu.be/gPPfo5pPq4U Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg kan anbefale siden her: https://www.kissthisguy.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg