Thomas6700 7 Skrevet 9. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/320408 Nogen der har erfaringer med hende her ? De bryster ser da i hvert fald dejlig indbydende ud :) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 10. Juni, 2021 General skrev, for 18 timer siden: Ligner mulat pige Er varmen gået dig til hovedet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 10. Juni, 2021 Ida har du kigget på alle billeder i ansigtet, ikke typisk danske gener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 10. Juni, 2021 General skrev, for 40 minutter siden: Ida har du kigget på alle billeder i ansigtet, ikke typisk danske gener Hun er mere bleg end mig og det siger ikke så lidt. Hvis hun er mulat er jeg en neger. Og nej jeg ser ingen mulat træk i hendes ansigt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. Juni, 2021 General skrev, for 53 minutter siden: Ok Ok? Nok nærmere sorry, men med øjnene vi ser Mulat, never Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 10. Juni, 2021 (edited) Har lige skrevet lidt med hende. Tror ikke hun er så Dansk som hun giver udtryk for i annoncen. Der gik ikke ret lang tid før hun slog over i engelsk. Og fandt også ud af, at hun har meget høje tanker om sig selv. Redigeret 10. Juni, 2021 af Hardrock_west Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 15. Juni, 2021 Frodige Ida skrev, den 10.6.2021 at 22:00: Hun er mere bleg end mig og det siger ikke så lidt. Hvis hun er mulat er jeg en neger. Og nej jeg ser ingen mulat træk i hendes ansigt. Ida, du er ikke bleg - Du er skandinavisk vinter solbrændt Hvorom alt er, så er du skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Juni, 2021 happy9k skrev, Lige nu: Ida, du er ikke bleg - Du er skandinavisk vinter solbrændt Hvorom alt er, så er du skøn ligner pt en tre farvet is. Men tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 15. Juni, 2021 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: ligner pt en tre farvet is. Men tak Haha, vil jeg vide mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 15. Juni, 2021 happy9k skrev, for 1 minut siden: Haha, vil jeg vide mere? Nope Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
happy9k 20 Skrevet 15. Juni, 2021 Frodige Ida skrev, Lige nu: Nope Hehe... Tror jeg da godt, at jeg vil 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg