kimsexnu 5 Skrevet 11. Juni, 2021 Jeg søger efter en dansk eller thai kvinde der er dygtig med hænderne og tunge. Til blød pirre massage så det giver et sus i kroppen og megafransk. Alderen betyder ikke noget. Kan i anbefale en? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1729 Skrevet 13. Juni, 2021 (edited) kimsexnu skrev, den 11.6.2021 at 08:23: Jeg søger efter en dansk eller thai kvinde der er dygtig med hænderne og tunge. Til blød pirre massage så det giver et sus i kroppen og megafransk. Alderen betyder ikke noget. Kan i anbefale en? 1. Start med at læse diverse anmeldelser, det kan i bedste fald spare dig for mange ærgelser! 2. Min, eller andres definition af, "et sus i kroppen", behøver jo ikke at være den samme som din, du må prøve dig frem og anmeld så din oplevelse til glæde for andre:-), alternativt, så definer gerne din defination af "et sus i kroppen", måske nogle har samme opfattelse som dig Min kæreste lever op til mine krav om "et sus i kroppen" men hun tilbyder det ikke til andre..............mig bekendt....... Redigeret 13. Juni, 2021 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg