Hop til indhold
sidpaamitfjaes

nogen der har besøgt Mariet i Roskilde?

Recommended Posts

Jonze skrev, for 29 minutter siden:

Den radmagre pige har ihvertfald ikke huge breasts -_-

Hvis billederne er retvisende, tror jeg faktisk at mine bryster var større end hendes - selv inden at jeg blev tyk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sidpaamitfjaes skrev, 1 time siden:

nogen erfaringer med denne unge dame?Mariet

Pigen på billederne er den ondelynme lækker.

Spørgsmålet er om så er hende der tager i mod

Tag en for holdet, sidpaamitfjaes :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gribben

sidpaamitfjaes skrev, for 1 time siden:

jeg er ret glad for små bryster, så lige det gør absolut ikke noget

Pigen må da vel gerne have bare en smule virkelighedssans?

Det kan være at hun skal ha enorme kyllinge bryster til aften, fremdyrket med væksthormoner, eller hendes Plastikkirurger, har udsat indgrebet på ubestemt tid .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå nu i Øboer ikke kan tage jer sammen måtte der en udsending fra det mørke Jylland over for at kigge på pigebarnet. Er vild med små bryster og skinny girls. Hendes krop er perfekt, men desværre gemte der sig silikonebryster under trøjen.

Det er ikke hende på billederne. Kroppen passer egentlig meget godt, men hende man møder på et meget slidt motel i Roskilde er noget ældre en 21 og ser også en anelse træt ud.
Hun har lidt ar på den ene arm - ligner noget selvskade.
Hun er sød og rar og taler forståeligt engelsk.

SF til 1400 med afslutning i kondom - ja, den er god nok. Kondom på før udløsning efter SF. Jeg havde fået info på SMS inden, men troede faktisk ikke på det når nu SF var OK dog mod et tillæg på 400 kr. Men vi har jo sorte penge nok herover, så tog chancen.

Som en lille krølle på halen var gulvet på det meget slidte motelværelse lige blevet malet (uden at være rengjort først så det ud til)...så fik også et par malede sokker med derfra...suk.

Liderligheden var for stor til ikke at prøve, men samlet set var der bare for mange negative ting, der dukkede op i løbet af seancen til at jeg kommer igen.

Selv tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...