jørgen55 19 Skrevet 11. Juni, 2021 Har haft sex men Zeniab godt og grundigt, hun er glat, er sød og smilende, hun bliver dejlig våd, stønner højt ved orgasme, hun vil bare have mere sex, vi havde sex 1 time. Et besøg værd ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 11. Juni, 2021 jørgen55 skrev, for 21 minutter siden: Har haft sex men Zeniab godt og grundigt, hun er glat, er sød og smilende, hun bliver dejlig våd, stønner højt ved orgasme, hun vil bare have mere sex, vi havde sex 1 time. Et besøg værd ! Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 11. Juni, 2021 Jeg får resultater på Næstved når jeg googler, men det er ikke sex annoncer. Håber ikke at det er en chikane anmeldelse? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 11. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, for 23 minutter siden: Jeg får resultater på Næstved når jeg googler, men det er ikke sex annoncer. Håber ikke at det er en chikane anmeldelse? Venlig hilsen Rejsenetværk Er en anmeldelse for sugarbabes.... måske derfor I øvrigt beskrevet her... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 11. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, for 45 minutter siden: Jeg får resultater på Næstved når jeg googler, men det er ikke sex annoncer. Håber ikke at det er en chikane anmeldelse? Venlig hilsen Rejsenetværk Det er ca 1/2 år siden siden at jeg besøgte Zeniab, hun har nok slettet annoncen nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 11. Juni, 2021 Dressmann skrev, for 37 minutter siden: Er en anmeldelse for sugarbabes.... måske derfor I øvrigt beskrevet her... Ok, så beklager jeg at jeg anmeldte den til moderator. Havde ikke lagt mærke til det, og ville aldrig selv anmelde en sugardate, der gemmer sig bag login til en dating profil. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 11. Juni, 2021 Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden: Ok, så beklager jeg at jeg anmeldte den til moderator. Havde ikke lagt mærke til det, og ville aldrig selv anmelde en sugardate, der gemmer sig bag login til en dating profil. Venlig hilsen Rejsenetværk Ja: Hurtig på aftrækkeren er vel et kendt fenomen herinde, mange misforstå det danske sprog, slap af og læs/tænk !!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 636 Skrevet 12. Juni, 2021 Hun er da stadig på: (2) SugarDaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jørgen55 19 Skrevet 13. Juni, 2021 tja66 skrev, den 12.6.2021 at 10:47: Hun er da stadig på: (2) SugarDaters Tak for oplysningen, Hun har været på sugardaters siden ca 2017, hun må har haft en hel del igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg