Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ann i hendes flotte massageklinik. Jeg havde på forhånd besluttet mig for, at jeg bare ville have en oliemassage. Hun giver en godkendt oliemassage uden for meget olie pjaskeri og med tilpas tryk. Hun sagde at hun ville kunne give en mere grundig massage hvis hun havde 1 time, det må vi se på næste gang. Fik et bad og en vand inden jeg gik ud i samfundet igen. Ann var den eneste jeg så, hun er en meget smuk pige, som jeg vil skyde på er i slut tyverne eller start trediverne, hun taler et fint engelsk. Menukortet er ikke så omfattende, men der bliver tilbudt mere når man møder op ;-)

Kommer helt sikkert igen.

Leelawadee

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Ja hun er smuk og super dejlig, har besøgt hende siden hun åbnede på strandboulevarden, hun får mig altid til at føle mig godt tilpas, kan kun anbefale hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 51 minutter siden:

Øøøø, hvilket billeder? Vasken, eller champagneglassene? :-)

Hun har skiftet fotos så der er ikke nogen af hende lige nu, men hun er bestemt dejlig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 3 minutter siden:

Hun har skiftet fotos så der er ikke nogen af hende lige nu, men hun er bestemt dejlig :D

Hvordan er kroppen/brysterne og er der fp?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 16 minutter siden:

Hvordan er kroppen/brysterne og er der fp?

image.thumb.png.55c12c95364794543e30d82d81a984a6.png

Uden selv at have været der, kan jeg godt lægge to og to sammen, og gør det også gerne for dig.

Redigeret af Pleb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...