Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg går altid efter anmeldelserne her fra Eroguide, og fulgte dem også da jeg besøgte Jessyca i Aalborg.

Det var dog langt fra samme oplevelse. Allerede da jeg kom indenfor døren kunne jeg fornemme hendes manglende motivation og indlevelse, og det blev ikke bedre under resten af besøget.

Selvom jeg var smilende og glad, og har et fornuftigt udseende, var der ingen liv i hende, så det blev lidt som at have sex, med en toplækker dukke.

Pigen 11/10 - afsindig lækker - men en af dem, hvor brystvorterne er så følsomme, at man ikke må røre ved dem

Sexen 2/10 - INGEN liv eller indlevelse

Stedet 10/10 - det sted vi alle kender i Centrum, og hvor der er styr på tingene

Gentagelse: Aldrig

Jeg købte 45 min. og var ude efter 25 min. Intet forsøg fra hendes side på at bruge den ekstra tid på noget. Man kunne bare fornemme, at hun gerne ville videre i teksten....Jeg har været hos mange andre piger på adressen gennem tiden, og alle andre har været topklasse, hele vejen igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger kun danske piger, men gjorde en undtagelse den dag. Efter en pludselig indskydelse kontaktede jeg stedet i Centrum og det var hende Jessyca første vagt i Aalborg. På vej op ad trappen og efter den første snak skred jeg igen, da man skal lede længe efter en så sur mokke som brokkede sig over at Aalborg was a shit town and it's people was stupid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Jeg besøger kun danske piger, men gjorde en undtagelse den dag. Efter en pludselig indskydelse kontaktede jeg stedet i Centrum og det var hende Jessyca første vagt i Aalborg. På vej op ad trappen og efter den første snak skred jeg igen, da man skal lede længe efter en så sur mokke som brokkede sig over at Aalborg was a shit town and it's people was stupid.

:biggrin: hun dumpede da vist på Sit første kursus om markedsføring og branding :D 

kender stedet - Og Kan godt huske hende fra sidste år. (Før hun iøvrigt pumpede de ellers fine bryster) - da havde hun også et tvivlsomt humør. 
Men ja - har modsat dig kun haft succes med få danske kvinder og har haft masser af lækre oplevelser med dette steds lækre udenlandske kvinder. Så hun smutter nok hurtigt igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig med jer begge - hun var mopset, og svarede kun i en-stavelser. Totalt umuligt at føre en samtale med hende, og så bliver det sgu lidt akavet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook wrote, on 16.6.2021 at 15:43:

I only visit Danish girls, but made an exception that day. After a sudden push, I contacted the place in Centrum and it was her Jessyca first guard in Aalborg. On the way up the stairs and after the first talk, I walked again, as you have to look for a long time for such a sour mocha who complained that Aalborg was a shit town and its people were stupid.

So my dear, I do not know why you are lied about I was speak ugly about the city and people because this is not true. I never said this !!! I like Aalborg and people who have respect for me, not the people who treat me like doll !!!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 wrote, 9 hours ago:

Totally agree with both of you - she was pug, and answered only in one-syllables. Totally impossible to have a conversation with her, and then it gets a little awkward.

So my dear I do not speak so good English I try my best for you guys. When I will learn better I will make better conversations!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Waltzman skrev, for 22 timer siden:

: biggrin: she then dumped shown on Her first course on marketing and branding : D 

know the place - And Can well remember her from last year. (Before she pumped the otherwise fine breasts) - then she also had a questionable mood. 
But yes - have, contrary to you, only had success with a few Danish women and have had lots of delicious experiences with this place's delicious foreign women. So she's slipping away again soon enough 

So if you don't like my boobs my personality then you can go to other girl who have natural boobs  . I do my boobs for my self, not for you guys !! It is somnting I was feel I need it !!  On my opinion I think I'm the same person even I do my boobs !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 6/14/2021 at 4:40 PM:

I always follow the reviews here from Eroguide, and also followed them when I visited Jessyca in Aalborg.

However, it was far from the same experience. Already when I came inside the door I could feel her lack of motivation and empathy, and it did not get better during the rest of the visit.

Even though I was smiling and happy, and had a sensible look, there was no life in her, so it became a bit like having sex, with a top-notch doll.

The girl 11/10 - insanely delicious - but one of those where the nipples are so sensitive that you must not touch them

Sex 2/10 - NO life or empathy

The place 10/10 - the place we all know in the Center, and where things are in order

Repetition: Never

I bought 45 min. and was out after 25 min. No attempt on her part to spend the extra time on anything. You could just sense that she wanted to move on in the text .... I have been with many other girls at the address over time, and everyone else has been top class, throughout.

Hello, again my dear I'm soory for the time you had I try my best for you , I don't kick you want in 25 min I have prove you was stay 45 min whit me .  And for my boobs it's just something you need to understand because we are humans.  I just have liitile time since I make the boobs and I'm very sensible is not somnting I want , is just natural after the operation.   I don't know how you can say I don't have life , because I have whit you . What you are expecting for ?!  But if I was doing something wrong the I apologize to you thank you!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jessyca.Petit❤❤❤ skrev, for 1 time siden:

So if you don't like my boobs my personality then you can go to other girl who have natural boobs  . I do my boobs for my self, not for you guys !! It is somnting I was feel I need it !!  On my opinion I think I'm the same person even I do my boobs !!! 

Min pointe var faktisk dit svingende humør. Og egentlig ikke dine bryster. Det var en side bemærkning. Du har ret i at det er jo helt op til dig, om du vil lave nye bryster. 
Når jeg skriver som jeg gjorde er det kun min egen mening - at du ser fantastisk ud med eller uden dine nye bryster. Dine bryster var nemlig smukke før du fixede dem. Men selvfølgelig også smukke nu. 
Du havde bare ikke behøvet at ordne bryster. Synes du hellere skal drosle ned på klienterne hvis humøret er nede, så du passer på dig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jessyca.Petit❤❤❤ skrev, for 23 timer siden:

Hello, again my dear I'm soory for the time you had I try my best for you , I don't kick you want in 25 min I have prove you was stay 45 min whit me .  And for my boobs it's just something you need to understand because we are humans.  I just have liitile time since I make the boobs and I'm very sensible is not somnting I want , is just natural after the operation.   I don't know how you can say I don't have life , because I have whit you . What you are expecting for ?!  But if I was doing something wrong the I apologize to you thank you!!

Søde Jessyca - du gav det jo netop ikke det bedste du havde, eller også er det bedste du har, bare rigtig dårligt og uengageret, det ved jeg selvfølgelig ikke.
Men du var meget passiv og umotiveret, og virkede ret ligeglad med mig. Det er min opfattelse, og den kan du ikke rokke ved, selv om du måske har oplevet det anderledes.

Og så pas på med Google translate, for den oversætter ikke super godt, så du misforstår noget af det man skriver til dig.
Jeg skrev ikke, at du smed mig ud, men du gjorde intet for at vi skulle bruge den resterende tid sammen, på enten noget massage eller en tur mere. Du virkede ligeglad, og så var stemningen ikke ligefrem til at blive hos dig. Hvis du mener at kunne bevise at jeg var hos dig i 45 min. vil jeg meget gerne se beviset. 
Du lod mig endda vente i 5 min. udenfor, selvom jeg havde meldt min ankomst.

Jeg tror heller ikke du gør dig selv en tjeneste ved at angribe alle dem der anmelder dig herinde, og spille super fornærmet. Det kommer man ikke langt med, men det er jo helt op til dig :)

Jeg ønsker dig alt held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...