Guest Nick3533 Skrevet 15. Juni, 2021 Da jeg går og arbejder i Randers i den her uge så leder jeg efter det bedste sted at få thaimassage i en klinik med et super hj og pirring? Q45 har vist lukket indtil august skrev hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 17. Juni, 2021 Eamee på Vester Kirkestræde 10 er mit bedste bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 17. Juni, 2021 Emmee kan finde på at bytte med en anden midt i det hele. Det har jeg prøvet, og det var ingen succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 17. Juni, 2021 Oue - Vester kirkestræde Prøv at søge om hende herinde. Super hj, men desværre må du ikke røre ved hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Diller1992 7 Skrevet 20. Juni, 2021 Er eamee og oue den samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 172 Skrevet 20. Juni, 2021 (edited) Diller1992 skrev, for 9 timer siden: Er eamee og oue den samme? Nej. Vester Kirkestræde er "spækket" med thai damer, eller har været det. Nu er der Yomi Thai massage hvor du finder Emmee og Oue Thai massage, hvor du finder Oue. Tidligere kunne man også finde Kat i denne gade, men den er lukket. Redigeret 20. Juni, 2021 af Prikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg