Hop til indhold
Guest Thaimig

Jennifer et godt navn

Recommended Posts

Guest Thaimig

Velkommen til den nye Jennifer og håber det går dig ligeså godt som den anden :D

Men hvorfor vælge et i forvejen brugt navn, er det fordi det er bedre end et nyt

Eller vælger man bare det mest brugte? Fordi hende kender vi? 

Ja undskyld, blot en tanke :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes nu der er en størrere tendens til navnet Sara(h):P:lol:.. 

Jeg tror egentlig bare man vælger det navn man kan lide.. Da jeg valgte navnet var det ikke fordi jeg havde tjekket hele annoncelight igennem:ph34r:.. Det tvivler jeg på nogen af os gør.. Så jeg tror faktisk ikke man skal ligge mere i det end som så.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Der er 1239 med navnet Jennifer i DK. Mon ikke hun blot har brugt sit eget navn ...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Synes nu der er en størrere tendens til navnet Sara(h):P:lol:.. 

Jeg tror egentlig bare man vælger det navn man kan lide.. Da jeg valgte navnet var det ikke fordi jeg havde tjekket hele annoncelight igennem:ph34r:.. Det tvivler jeg på nogen af os gør.. Så jeg tror faktisk ikke man skal ligge mere i det end som så.. 

Jamen så beklager jeg dybt Tråden, så ud til højre og videre til næste :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne man forestille sig, at nogle piger vælger et navn, som har gode anmeldelser her på EG, så de fremstår som positive oplevelser, hvis der søges på navnet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 14 timer siden:

Kunne man forestille sig, at nogle piger vælger et navn, som har gode anmeldelser her på EG, så de fremstår som positive oplevelser, hvis der søges på navnet?

Det er ikke alene noget, man kan forestille sig. Der er flere eksempler på dette, hvilket er irriterende for os mænd at finde rundt i, men endnu værre for den oprindelige GP, som har oparbejdet sig et godt navn, og som efterfølgende lider under at måtte se nogle tvivlsomme anmeldelser af en anden pige, som enten har valgt samme navn eller noget, som ligger meget tæt op ad det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil bare lige sige at når I mænd bruger fup-navne så er der altså heller ikke ret meget variation og det kan også være lidt svært at finde rundt i hvilken Peter, Per, Thomas, Kim, Kasper, Jesper og Jonathan det er man skal kyssebolle med i dag :D 

Når man som pige vælger et navn er det som regel lidt tilfældigt hvorfor det lige blev dét og ikke noget andet. Det er nødt til at være noget man selv kan li' at blive kaldt. Især i starten er det nemt at blive hylet ud af den når man i et intimt øjeblik bliver kaldt "Ååååh Et-helt-andet-navn-end-du-plejer-at-reagere-på - nu kommer jeg!" :wub: 

Kh. fup-Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder
Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden:

Jeg vil bare lige sige at når I mænd bruger fup-navne så er der altså heller ikke ret meget variation og det kan også være lidt svært at finde rundt i hvilken Peter, Per, Thomas, Kim, Kasper, Jesper og Jonathan det er man skal kyssebolle med i dag :D 

Når man som pige vælger et navn er det som regel lidt tilfældigt hvorfor det lige blev dét og ikke noget andet. Det er nødt til at være noget man selv kan li' at blive kaldt. Især i starten er det nemt at blive hylet ud af den når man i et intimt øjeblik bliver kaldt "Ååååh Et-helt-andet-navn-end-du-plejer-at-reagere-på - nu kommer jeg!" :wub: 

Kh. fup-Eva

Jeg ville have gættet på, Eva (som betyder kvinde) var dit eget navn.

Hvis jeg havde været glædespige, ville jeg have kaldt mig Vivian Ward :D

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ville have gættet på, Eva (som betyder kvinde) var dit eget navn.

De allerfleste bruger opdigtet navn, af mange gode grunde. Jeg valgte Liv fordi det er kort, det har en fin dobbeltbetydning og der ikke umiddelbart var andre prostituerede med det navn. Tilnavnet Superdejlige fik jeg det første sted jeg arbejdede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder
Liv skrev, for 1 minut siden:

De allerfleste bruger opdigtet navn, af mange gode grunde. Jeg valgte Liv fordi det er kort, det har en fin dobbeltbetydning og der ikke umiddelbart var andre prostituerede med det navn. Tilnavnet Superdejlige fik jeg det første sted jeg arbejdede.

Det er forståeligt med evt stalkere, der kunne finde frem til ens adresse (har selv haft to, og det var et helvede)!

Liv er også et smukt navn, som jeg havde i tankerne i mine yngre dage, hvor jeg selv tænkte på at få børn :)

Superdejlige er noget, der passer på de fleste kvinder (udenfor min familie) over og under en vis alder, men nu får jeg da helt lyst til en "date" med det prædikat :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Da jeg startede tråden var det som sådan ikke lige navnet Jennifer der lige som gjorde det men blot et eksempel

Men tænkte bare som tidligere beskrevet, hvorfor ikke vælge det navn som har de bedste/fleste omtaler og måske derfor så mange har valgt dette koncept :huh:

Personligt syntes jeg det helt klart er bedre med et navn som gør pigen sin egen og derfor nemmere at finde, som feks. Liv / Lærke / Eva åh jo, Jennifer ku også være muligt, såfremt der blot var en :rolleyes: Find selv på flere som udskiller sig fra mængden :D

Go aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...