HG Wells 400 Skrevet 18. Juni, 2021 Jeg skal snart have et frækt besøg i nordens Paris med min betalings-elskerinde, men er der et hotel der er mere velegnet end de andre? Hun er en liderlig lille en med hang til smæk og pisk - så det ville være fedt med ordentlig lydisolering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinp1979 48 Skrevet 18. Juni, 2021 Jeg plejer at bo på Hvide Hus, når jeg er deroppe og har da også haft gæster med på værelset uden de store problemer. Jeg ved ikke hvordan det er med lydisolering. Har også boet på First Hotel på havnen. Det er lidt mere lydt er min vurdering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 18. Juni, 2021 Radisson for enden af Jomfru Ane Gade ved Stranden er et godt hotel som jeg har brugt flere gange. Har ikke indtryk af at der er problemer med lyd når man går til den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 18. Juni, 2021 De 2 nævnte hoteller kan jeg også sige god for, ligeledes scandic i byen et udmærket lækkert hotel når det bedste værelse vælges, så er det en del mere lækkert end Radisson. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 18. Juni, 2021 Jeg har boet på Hvide Hus. Det var ret fint, jeg havde en junior suite, hvor brusekabinen var lavet af gennemsigtige sten… og stak ud i både stuen og soveværelset. Jeg tænker man godt kunne finde på frække ting i sådan en. Hvad gør scandic værelserne specielt lækre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 18. Juni, 2021 HG Wells skrev, for 5 minutter siden: Jeg har boet på Hvide Hus. Det var ret fint, jeg havde en junior suite, hvor brusekabinen var lavet af gennemsigtige sten… og stak ud i både stuen og soveværelset. Jeg tænker man godt kunne finde på frække ting i sådan en. Hvad gør scandic værelserne specielt lækre? Junior suiten på scandic har samme type brusekabine som du beskriver. Sengen er høj som giver manden mulighed for at stå på gulvet mens han knepper. Udsigten fra det hvide hus er dog bedre, hvis du kommer op i højden Morgenmaden på Radison er lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 18. Juni, 2021 Hmm, det kan da være det var scandic jeg var på… hmm Jeg var ret vild med den brusekabine… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 269 Skrevet 18. Juni, 2021 Hotel Phønix på Vesterbro kan ikke anbefales. Væggene er for tynde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 18. Juni, 2021 HG Wells skrev, for 3 timer siden: Hmm, det kan da være det var scandic jeg var på… hmm Jeg var ret vild med den brusekabine… Den er også lækker og et karbad med massage var badeværelset også udstyret med på scandic. Det er luksus for dig selv og en stilfuld elskerinde. Vil du et sted hen hvor I kan larme som I lyster i Aalborg området og omgivelserne er ligeglade er der motellet i Støvring. Men det er kendt for at blive brugt af gp'ere og udenlandske håndværkere. Det er ikke et særligt charmerende sted og bestemt ikke lækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 19. Juni, 2021 Zero skrev, den 18.6.2021 at 17:32: Den er også lækker og et karbad med massage var badeværelset også udstyret med på scandic. Det er luksus for dig selv og en stilfuld elskerinde. Vil du et sted hen hvor I kan larme som I lyster i Aalborg området og omgivelserne er ligeglade er der motellet i Støvring. Men det er kendt for at blive brugt af gp'ere og udenlandske håndværkere. Det er ikke et særligt charmerende sted og bestemt ikke lækkert. Men Støvring er så det eneste sted du kan være sikker på ikke at blive smidt ud. Det sjove går af hvis man ligge og venter på at der bliver banket på døren og man blive bedt om at hoppe i tøjet og forlader stedet, for folk som os ikke er velkommen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 20. Juni, 2021 Frodige Ida skrev, for 15 timer siden: Men Støvring er så det eneste sted du kan være sikker på ikke at blive smidt ud. Det sjove går af hvis man ligge og venter på at der bliver banket på døren og man blive bedt om at hoppe i tøjet og forlader stedet, for folk som os ikke er velkommen. Arh, vil nu tro at en mand som booker et værelse med sin elskerinde skal være ret støjende før han/de bliver smidt ud. Det uanset om hun får penge for det eller ej. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 20. Juni, 2021 Zero skrev, den 18.6.2021 at 13:17: Junior suiten på scandic har samme type brusekabine som du beskriver. Sengen er høj som giver manden mulighed for at stå på gulvet mens han knepper. Junior Suite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 21. Juni, 2021 Yeah, den der suite er så lækker :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 21. Juni, 2021 HG Wells skrev, for 1 time siden: Yeah, den der suite er så lækker Har brugt den til lækker sex en enkelt gang, hvor jeg havde et andet ærinde i Aalborg city. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 21. Juni, 2021 Zero skrev, for 2 timer siden: Har brugt den til lækker sex en enkelt gang, hvor jeg havde et andet ærinde i Aalborg city. Fedt - der er bare noget lækkert uforpligtende over hotelsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg