Rhino 0 Skrevet 18. Juni, 2021 Hejsa Er der nogle der ved hvor sådan Ca. på Østerbro. Den skønne Filippa kan træffes? Er det i privat lejlighed.? https://annoncelight.dk/showad/210997 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fisk123 Skrevet 18. Juni, 2021 2 mins gågang fra Silo. Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Fisk123 skrev, for 4 minutter siden: 2 mins gågang fra Silo. Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende. det må være ved nordhavn st ? kan se hun er på Amager i går og i dag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 18. Juni, 2021 Rhino skrev, for 2 timer siden: Hejsa Er der nogle der ved hvor sådan Ca. på Østerbro. Den skønne Filippa kan træffes? Er det i privat lejlighed.? https://annoncelight.dk/showad/210997 Det ligger nok 5-7 min gang fra nordhavn metro. Præcist hvor det er kan hun fortælle dig når du får en aftale. Det er en lækker lejlighed. Meget diskret vil jeg sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 18. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 1 time siden: det må være ved nordhavn st ? kan se hun er på Amager i går og i dag . Det er vist kun denne gang det er på Amager, hun kunne ikke være hvor hun plejer at være i denne uge, så regn med det normale sted fremover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 18. Juni, 2021 Fedtmules bror skrev, for 20 minutter siden: Det er vist kun denne gang det er på Amager, hun kunne ikke være hvor hun plejer at være i denne uge, så regn med det normale sted fremover i know ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waltzman 40 Skrevet 18. Juni, 2021 Fisk123 skrev, for 3 timer siden: 2 mins gågang fra Silo. Hun er virkelig smuk og sød og meget uskyldig. 100/100, pas godt på hende. Filippa - Hune er virkelig skøn og en oplevelse at besøge ....... men det er tit denne sjove efter-bemærkning kommer om at "hun er sød så pas godt på hende" ..... Vi skal vel passe godt på alle vores GP - og ikke kun dem vi hver især finde "søde" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rhino 0 Skrevet 18. Juni, 2021 Tak for alle jeres svar. Har prøvet at skrive til hinde om et besøg, men intet svar i nu. Krydser finger for at møde hinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 21. Juni, 2021 (edited) Hvordan gik det i fredags. Fik du kontakt? Kan se at Filippa også er på torsdag og fredag i denne uge (uge 25). https://annoncelight.dk/showad/210997 Undrer mig lidt over at pigen ikke har været på et af kbh's lysthuse, da hun jo har været et par måneder i spillet.. Redigeret 21. Juni, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rhino 0 Skrevet 22. Juni, 2021 Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 22. Juni, 2021 (edited) Rhino skrev, for 48 minutter siden: Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? Jeg tror hun har så mange faste kunder, og rigtig mange henvendelser, jeg gætter på det er derfor hun ikke ikke når hele vejen rundt. Redigeret 22. Juni, 2021 af Zweimal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtmules bror 183 Skrevet 22. Juni, 2021 Rhino skrev, 1 time siden: Nej hun har desværre ikke vendt tilbage på min forespørgsel. Har skrevet 2 gange til hinde. Er der nogle der ved om hun er til at mødes med om formiddagen fx kl 10-11 tiden? Jeg har mødte hende der omkring kl 10-11 tiden så det er muligt. Men prøv og spørge om en tid i god tid, og husk at skriv hun gerne må svare tilbage også efter de 2 timer. Jeg har besøgt hende en del gange og skriver altid hun kan skrive efter de 2 timer, der plejer også at gå mere end de 2 timer Zweimal skrev, for 33 minutter siden: Jeg tror hun har så mange faste kunder, og rigtig mange henvendelser, jeg gætter på det er derfor hun ikke ikke når hele vejen rundt. Jeg ved hun er glad for faste, hun har også fortalt mig når man først har været hos hende en gang er hun nemmere at få tid hos igen. Det virker heller ikke som om hun presser gæster ind, men faktisk prøver at gøre så hun er til stede hos den enkelte, har altid følt jeg har fået en oplevelse i verdensklasse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg