thedanishdude 328 Skrevet 18. Juni, 2021 Hende her - SugarDaters Nogen med erfaring? Hun er meget online. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 18. Juni, 2021 thedanishdude skrev, for 14 timer siden: Hende her - SugarDaters Nogen med erfaring? Hun er meget online. Har prøvet at skrive til hende, hun åbner beskeder men svare ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 19. Juni, 2021 SuperWood skrev, for 10 timer siden: Har prøvet at skrive til hende, hun åbner beskeder men svare ikke Det samme har jeg oplevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen56 0 Skrevet 19. Juni, 2021 Det er vidst den samme som på et tidspunkt kaldte sig zafina og Divinebabe , hun er vidst kun ude efter kemimøde for sugar og intet andet , har mødt hende i Roskilde , spild af tid ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 20. Juni, 2021 Jeg deler ikke de oplevelser i min dialog med hende. Har dog ikke mødt hende endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hejs1234 0 Skrevet 20. Juni, 2021 thedanishdude skrev, for 2 timer siden: Jeg deler ikke de oplevelser i min dialog med hende. Har dog ikke mødt hende endnu Har du fået en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 21. Juni, 2021 hejs1234 skrev, for 5 timer siden: Har du fået en aftale med hende? Nej, men alene fordi jeg holder mig lidt tilbage fra at leje hotel. Ellers havde jeg haft det nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 22. Juni, 2021 Update. Ønsker alene kontakt over SD. Ikke noget med at ringe, snappe eller andet. Men vil gerne mødes for et ikke urimeligt beløb, bare jeg lejer værelse. Der er ovenikøbet forslag om hotel (ikke urimelig heller). Men men, det lugter sgu underligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubby mand 7 Skrevet 23. Juni, 2021 Har haft fin dialog med hende, hun er frisk på at ses for en god oplevelse, men vil gerne mødes inden til kemitjek - men har ikke talt om økonomi for at mødes til kemitjek. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 27. Juni, 2021 Hun virker meget reel og til at handle med er min erfaring. Jeg skulle ikke have kemi tjek - bare betale 1500 bobs og så ville hun komme til mig for sex med hætte. Desværre eller heldigvis har jeg nogle andre og mere interessante emner i øjeblikket jeg hellere vil hygge med. Jeg har et lidt kedeligt indtryk af hende her, selvom hun egentligt ser ok ud. Men vil gerne høre mere om hende, hvis en får prøvet hende en dag. Det kan jo være man tager fuldstændig fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg