wolle 27 Skrevet 18. Juni, 2021 Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk. hvad ville I gøre? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 18. Juni, 2021 Forudbetaling er NO GO. Risikoen for snyd er temmelig stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 18. Juni, 2021 (edited) Jeg ville gøre det. Og jo højere beløb du kan betale forud, jo bedre Redigeret 18. Juni, 2021 af JunkieKid 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 18. Juni, 2021 Nu kan der jo være mange grunde til at hun beder dig forudbetale. Måske er hun blevet brændt af før? Måske et lille beløb som du kan undvære HVIS det er snyd? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 18. Juni, 2021 wolle skrev, for 25 minutter siden: Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk. hvad ville I gøre? Ja en pige er så sød at snakke med og nu vil hun ha forudbetaling, ja hvad kan der dog gå galt ?? og hvorfor mund hun er så søde at snakke med, nok ikke fordi hun håber på du vil forudbetal til en sød pige jo 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 18. Juni, 2021 wolle skrev, for 31 minutter siden: Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk. hvad ville I gøre? Aldrig penge forud, og kan hun ikke acceptere det, så er det bare videre til den næste. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 18. Juni, 2021 Lad være med at forudbetale. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 18. Juni, 2021 Forud betale ? Mangler hun penge til smøger ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 18. Juni, 2021 (edited) Hvis du nu betaler hende 10.000 forud, så slipper du jo for at betale de næste mange gange du skal besøge hende. Redigeret 18. Juni, 2021 af JunkieKid 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 18. Juni, 2021 JunkieKid skrev, for 7 minutter siden: Hvis du nu betaler hende 10.000 forud, så slipper du jo for at betale de næste mange gange du skal besøge hende. Synes Junkiekid har fat i noget her.. Se det som en investering,jo mere du giver hende,jo mere sød og smuk bliver hun.. på sin helt egen måde og selvfølgelig KUN for dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 18. Juni, 2021 wolle skrev, for 52 minutter siden: Skriver med en sød pige på snap som jeg har mødt på sugardaters. spørgsmålet er bare om jeg tør overføre penge inden mødet. Min fornuft siger nej, men hun er bare så sød at skrive med og hun er super smuk. hvad ville I gøre? Hvis jeg var dig, ville jeg spørge min værge. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 18. Juni, 2021 JJOH skrev, for 2 minutter siden: Hvis jeg var dig, ville jeg spørge min værge. Hov vent. Hvis værge?.. din eller hans værge? Det er en meget forvirrende tråd den her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 18. Juni, 2021 JunkieKid skrev, for 2 minutter siden: Hov vent. Hvis værge?.. din eller hans værge? Det er en meget forvirrende tråd den her Tænker også lidt,hvad har din værge at gøre med dette dilemma ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JunkieKid 78 Skrevet 18. Juni, 2021 (edited) Men hvis vi skal være lidt seriøse, så skal du tænke dig godt om. Vil du risikere at miste de penge? Personligt ville jeg hellere invistere dem i nogle de mails man kan være heldig at modtage fra bankfolk i Nigeria Redigeret 18. Juni, 2021 af JunkieKid 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bg101 126 Skrevet 18. Juni, 2021 Synes at trådstarter skal træde varsomt og passe på sig selv i dette scenarie.. i starten af forholdet er alt lutter og idyl,men i rammer hverdagen igen.. og der skal der altså også stadigvæk være penge på kontoen,ellers stopper det forhold altså prompte.. bare lige en lille heads Up herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 18. Juni, 2021 1. NEJ 2. Skulle du være i tvivl se punktet 1. Skulle du mod forventning stadigvæk være i tvivl og har du så mange penge at du vil donere dem, så gør det til kræftens bekæmpelse, der gør de helt sikkert gavn! 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 19. Juni, 2021 Kære trådstarter Det er en ny tendens på sugardating ( desværre ) at en del piger derinde er så dygtige til at manipolere og spille så oprigtige at de bevidst lever af at snyde folk mht forud betaling, ta penge for kemi møder osv, uden at ha til hensigt om at ville mere . Når du har betalt, så bliver du blokeret efterfølgende og hun er klar til et nyt offer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 19. Juni, 2021 (edited) wolle skrev, for 17 timer siden: hvad ville I gøre? Tilbyde hende 10-20% ekstra når I mødes. Kommer der et møde i stand kan du glæde dig over det, er hun en scammer sparer du pengene. /North Redigeret 19. Juni, 2021 af North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 19. Juni, 2021 Aldrig betal forud. Skulle du alligevel ikke kunne styre dig. Så tilbyd at gøre det i hendes / hans bank lokalt. Der kan du bede om kvittering. Så får du i det mindste en kvittering med. Konto ejer navn og adresse. men aldrig betal forud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 19. Juni, 2021 Du skal nok gøre dig det klart at med 99% sikkerhed bliver du blokeret 3 sek. efter du har betalt. Så betal ikke forud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg