Captain 576 Skrevet 18. Juni, 2021 Nu hvor Gorm ikke træffes mere, hvem er så den bedste moden thai, gerne buttet i Kbh ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 329 Skrevet 18. Juni, 2021 Captain skrev, 1 time siden: Nu hvor Gorm ikke træffes mere, hvem er så den bedste moden thai, gerne buttet i Kbh ? ja det er da et fantastisk godt spørgsmål - og et vigtigt indlæg. TAK Jeg har ikke noget sikkert bud... - men kunne det være Kim - som reklamerer med erotisk massage? - og hun er samme sted som Pim - hende kender jeg ikke... Men det er der sikkert mange der ved noget om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
levemand80 82 Skrevet 19. Juni, 2021 Wan hos Gorn Kingosgade, kan ikke erstattes, hun var/er bare fantastisk. Men nu bor hun i Odense, hun har lovet mig at komme en tur til Kbh. Men jeg tror ikke hun holder det Savner hende MEGET 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambota 103 Skrevet 22. Juni, 2021 PeeHairy skrev, den 19.6.2021 at 01:16: ja det er da et fantastisk godt spørgsmål - og et vigtigt indlæg. TAK Jeg har ikke noget sikkert bud... - men kunne det være Kim - som reklamerer med erotisk massage? - og hun er samme sted som Pim - hende kender jeg ikke... Men det er der sikkert mange der ved noget om? … er der en fortælling om PIM ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kammertonen 136 Skrevet 10. Juli, 2021 Hejsa. Nogen der ved om - og hvor - Gorn/Wan (er i tvivl om det er en og samme person) arbejder i Odense? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg