BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 21. Juni, 2021 Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. vi er 24 og 25 år slank og buttet det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 21. Juni, 2021 Jag er mere buttet mitt på og slank oppe og nede, men ni trenger ikke at betale mer en 2000 før at få mig med, resterende kan jag ta i Grøn Tuborg. Har ikke Snap, men ni kan få billede via fax! 1 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1051 Skrevet 21. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 25 minutter siden: Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. vi er 24 og 25 år slank og buttet det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 Ja så er det da også betalt..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 21. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 34 minutter siden: Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. vi er 24 og 25 år slank og buttet det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 21. Juni, 2021 Kunne måske godt være frisk mere info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 21. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 38 minutter siden: Kunne måske godt være frisk mere info Hvilket mere info tænker du? ellers læs profilen og skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 21. Juni, 2021 pdrhan skrev, for 49 minutter siden: Ja så er det da også betalt..... Jamen så er det da godt vi har nogle der gerne vil være med..Det er 1.500kr. Pr pige pr daddy det er ikke dyrt i forhold til hvad vi får ellers men fint du er i den billige ende.. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1051 Skrevet 21. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 14 minutter siden: Jamen så er det da godt vi har nogle der gerne vil være med..Det er 1.500kr. Pr pige pr daddy det er ikke dyrt i forhold til hvad vi får ellers men fint du er i den billige ende.. Held og lykke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 21. Juni, 2021 pdrhan skrev, Lige nu: Held og lykke Jo tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 1 time siden: Vi er to piger der søger mænd til gangbang, skriv en besked og vi sender snap navn så kan i sende et billede til os og vi sender tilbage. I skal sende først. vi er 24 og 25 år slank og buttet det koster 3.000kr. At være med der er max 10 mænd det foregår i Midtjylland i en hverdag i uge 27 Det er jo slet ik sikkert det er dyrt. Men selv om vi er mænd, springer vi jo ik bare på ud fra så fattig en beskrivelse. Der er en grund til der er billeder i annoncer. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 21. Juni, 2021 Vi vil udveksle billeder på snap, dette er kun en forsmag, og ang tid er der ikke sådan stop ur på ca 2 timers tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 21. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 42 minutter siden: Vi vil udveksle billeder på snap, dette er kun en forsmag, og ang tid er der ikke sådan stop ur på ca 2 timers tid Ja se i bare hvor mange i får med på snap og hvor meget i får solgt den vej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 21. Juni, 2021 pdrhan skrev, for 8 timer siden: Held og lykke jeg far det til 15 000 per pige for en eller 2 timer, vil jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 21. Juni, 2021 AlfaN skrev, for 3 timer siden: Ja se i bare hvor mange i får med på snap og hvor meget i får solgt den vej. Jeg kan da ikk se snap skulle være et problem hvis man er seriøs og gerne vil deltage og prisen er da helt normal pris for gangbang så underligt der er så mange der piver over den pris de 2 piger forlanger Så se i hellere at komme på snap og så til lommerne og op med skillingerne istedet for alt det piveri 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1051 Skrevet 22. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 9 timer siden: Jeg kan da ikk se snap skulle være et problem hvis man er seriøs og gerne vil deltage og prisen er da helt normal pris for gangbang så underligt der er så mange der piver over den pris de 2 piger forlanger Så se i hellere at komme på snap og så til lommerne og op med skillingerne istedet for alt det piveri Jamen så må du jo til lommerne og overfører til pigerne på snap ... go fornøjelse - de skal jo nok have pengene først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 22. Juni, 2021 Om de skal have penge forud kan jeg ikk svare på da de ikk har svaret tilbage på min besked men 3000 for ca. 2 timers gb med 2 piger er stadigt en fair pris i min verden (dog uden forud betaling) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 22. Juni, 2021 Vi skal have pengene på dagen, inden sex, tænker hurtigt 2 timers sex kan gå som sagt ingen stop ur vi vil nyde det uden at tænke på tiden men kun på pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 22. Juni, 2021 pdrhan skrev, for 4 timer siden: Jamen så må du jo til lommerne og overfører til pigerne på snap ... go fornøjelse - de skal jo nok have pengene først Hvorfor er du så fordomsfuld når du ikke kender noget til os? Hvis du er blevet snydt før er det jo ikke ens betydning med alle snyder.. vi er realle og skal self ikke have pengene flere dage inden, og nej heller ingen depositum kræver vi. Der skal betales i døren ligesom alle andre steder kontant. vi bruger snap for at vi kan få et real billede af fyren men også får at han kan få et af os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 22. Juni, 2021 Hvordan får man jeres snap så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 22. Juni, 2021 BabesSøgerGangbang skrev, for 5 timer siden: Vi skal have pengene på dagen, inden sex, tænker hurtigt 2 timers sex kan gå som sagt ingen stop ur vi vil nyde det uden at tænke på tiden men kun på pik Det lyder helt perfekt ser frem til jeg får svar på min pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BabesSøgerGangbang 16 Skrevet 22. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 2 timer siden: Det lyder helt perfekt ser frem til jeg får svar på min pm Skulle meget gerne have svaret sidst jeg var online det står Ingen nye beskeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 977 Skrevet 22. Juni, 2021 Prisen på de fleste byggematerialer er ligeledes stukket af de sidste måneder… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 22. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 13 timer siden: Om de skal have penge forud kan jeg ikk svare på da de ikk har svaret tilbage på min besked men 3000 for ca. 2 timers gb med 2 piger er stadigt en fair pris i min verden (dog uden forud betaling) Og det kan du sige uden at vide ret meget om pigerne? Er det to lækre modeller, hvor alt sidder som det skal, er det billigt. Er det to trætte gamle madammer, er det dyrt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 22. Juni, 2021 Hmm tydeligvis ikke læst deres opslag de jo ikke i nærheden af at være 2 trætte gamle madammer vel LÆS DOG 24 og 25 år og den ene slank og den anden buttet så lidt for enhver smag men forstår slet ikke hvorfor i gider kommenterer prisen for syntes i det for dyrt så spring dog det opslag over og kig på nogle af alle de andre opslag der er her på siden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 23. Juni, 2021 (edited) Gangbang skrev, for 8 timer siden: Hmm tydeligvis ikke læst deres opslag de jo ikke i nærheden af at være 2 trætte gamle madammer vel LÆS DOG 24 og 25 år og den ene slank og den anden buttet så lidt for enhver smag men forstår slet ikke hvorfor i gider kommenterer prisen for syntes i det for dyrt så spring dog det opslag over og kig på nogle af alle de andre opslag der er her på siden For mig handler det slet ik om dyrt/billigt. Men dels er alderen angivet, meget sjældent retvisende og dels kan man da ikke bare bedømme ud fra alder, om det er attraktiv eller ej. jeg er ude af denne tråd. Redigeret 23. Juni, 2021 af AlfaN 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg