Hpsims 2 Skrevet 22. Juni, 2021 Hej jeg er ny i verden indenfor det område og kunne godt tænke mig at prøve er der nogen anbefalinger Og det skal helst være i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 22. Juni, 2021 Der er danske shemale valentina link https://annoncelight.dk/showad/306362 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 22. Juni, 2021 Coco Darling skrev, for 2 timer siden: Der er danske shemale valentina link https://annoncelight.dk/showad/306362 Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baggårdskøter 6 Skrevet 1. August, 2021 Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16: Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende. Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 2. August, 2021 Lasselas skrev, den 22.6.2021 at 16:16: Hun har for vane at svare i starten, men så bliver der stille og jeg har ikke haft held til at lukke en aftale med hende. I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. August, 2021 Baggårdskøter skrev, for 16 timer siden: Jeg fik en skideballe for ikke at ha læst hendes annonce igennem før jeg ringede. Og ikke selv kendte svarene på mine spørgsmål. Og så bad hun mig finde en anden for hun synes ikke jeg virkede seriøs. Jeg tænker lige jeg ventet lidt og så prøver jeg igen, og sørget for at få læst hele teksten inden jeg ringer. Håber jeg får en ny chance for synes fandme hun er blevet smuk. Har fulgt hende siden paradise hotel, men det er først indenfor de sidste 2 år at jeg har turde ta springet og fik prøvet en shemale for første gang. Men nu er shemales sku det eneste der kan tænde mig haha Har du besøgt andre, som du måske kan berette om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 2. August, 2021 lidenskabogvarme skrev, for 3 timer siden: I starten ? - hvormange beskeder bruger du på at lukke en aftale ? Som regel mere end én. Ved første henvendelse er hun som regel hurtig til at reagere, men når det bliver mere konkret, så bliver hun tavs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1431 Skrevet 2. August, 2021 Jeg har skrevet med hende en gang på WhatsApp, hun svarede mig pænt og ville gerne forklare mig mere end jeg spurgte om, hun sendte mig faktisk 10 halvlange beskeder med god forklaring og jeg sendte hende kun fire, jeg trak mig fordi prisen var lidt over mit niveau, men ellers havde jeg sprunget på, hun ser fin ud og virker sød og fornuftig, ville undre mig meget om ikke jeg let kunne lave en aftale med hende, hvis altså jeg havde mere guld i banken end jeg har. Følger hende også på Snappen, hun virker fræk og sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg