steve 116 Skrevet 22. Juni, 2021 Hej er der. Igen der har besøgt natty og kan dele lidt info om hende og oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/320920 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2008 Skrevet 23. Juni, 2021 Aften @steve Til dig som spørger så meget Du skal huske Coronapas Billeder kunne godt være pigen. Der er pt ingen bademuligheder. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 24. Juni, 2021 8000 skrev, for 15 timer siden: Aften @steve Til dig som spørger så meget Du skal huske Coronapas Billeder kunne godt være pigen. Der er pt ingen bademuligheder. 8000 Okay hvordan er hendes service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2008 Skrevet 25. Juni, 2021 steve skrev, for 18 timer siden: Okay hvordan er hendes service? Ok massage og jeg valgte ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tralalala 3 Skrevet 3. August, 2021 8000 skrev, den 25.6.2021 at 08:22: Ok massage og jeg valgte ikke mere. Hvor ligger det omtrent? Er det centrum eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2008 Skrevet 3. August, 2021 tralalala skrev, for 2 timer siden: Hvor ligger det omtrent? Er det centrum eller ? Ingerslev Boulevard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tralalala 3 Skrevet 3. August, 2021 8000 skrev, for 4 timer siden: Ingerslev Boulevard Mange tak. Diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2008 Skrevet 4. August, 2021 tralalala skrev, for 10 timer siden: Mange tak. Diskret sted? Klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 4. August, 2021 Hej, - er der en thai klinik på Ingerslev Boulevard? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. August, 2021 Babysam skrev, for 1 time siden: Hej, - er der en thai klinik på Ingerslev Boulevard? Ñej, men i nærheden er der nogle stykker. Vi skal jo være diskrete når adressen ikke nævnes i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 5. August, 2021 Ups, - tak aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 12. August, 2021 Burde nok have checket den her tråd inden, for som @8000 skriver ingen bademuligheder, andet en en håndvask ved siden af massage briksene. Billederne tror jeg ikke er Natty, hun er lidt bredere fra taljen og ned. Smilende og glad, men både selve massagen med alt for meget olie, blowjobet og efterfølgende sex var en smule uengageret, sku hellere ikke det nemmeste at skøjte rundt på et olie smurt linoleums gulv, med stiverikken i kokusolie og en traditionel massagebriks. Jeg kom i mål og mere er der ikke at skrive om. Hun forsvandt hurtigt efter hun havde vasket sig i håndvasken og afleveret en flaske vand. Standard Aarhus priser for 1 time, var dog ude af døren efter 45 min og ingen gentagelses chance. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. August, 2021 LarsB skrev, for 16 minutter siden: ingen bademuligheder Æv, troede det var installeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 12. August, 2021 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Æv, troede det var installeret Det ville der blive sagde hun... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaiz 1 Skrevet 12. August, 2021 LarsB skrev, for 1 time siden: Billederne tror jeg ikke er Natty Men de er da taget på adressen ikke sandt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2008 Skrevet 12. August, 2021 Billeder med rød top er 100% taget på klinikken Badet må være trukket ud. Sidst fortalte hun at det ville blive monteret dagen efter. De skide thaihåndværkere er ikke til at stole på. (valg Selv) 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. August, 2021 8000 skrev, for 48 minutter siden: Sidst fortalte hun at det ville blive monteret dagen efter Det er nok lige som den der: Næste gang vi gøre uden, ja? Det sker heller aldrig, men man tropper troligt op 5 gange i træk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 13. August, 2021 8000 skrev, for 8 timer siden: Billeder med rød top er 100% taget på klinikken Ja, det må jeg så give dig ret i. Det må så være hendes manglende engagement, der i mine øjne gjorde hende noget bredere efterfølgende. Sker nu ofte jeg forelsker mig i en thai massør på AL og lige umiddelbart efter jeg er kommet, viser det sig jeg alligevel ikke var 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GLstodder 70 Skrevet 22. August, 2021 Jeg synes at Natty er en rigtig dejlig Thai dame, men jeg kommer alligevel ikke igen. Årsagen er at under mit besøg fik jeg oplyst at hun sælger sex uden kondom. Hun kunne sikkert drive en bedre forretning, hvis hun stoppede med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. August, 2021 GLstodder skrev, for 12 minutter siden: Jeg synes at Natty er en rigtig dejlig Thai dame, men jeg kommer alligevel ikke igen. Årsagen er at under mit besøg fik jeg oplyst at hun sælger sex uden kondom. Hun kunne sikkert drive en bedre forretning, hvis hun stoppede med det. Så mangler hun bare at få lavet bruse kabine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Oktober, 2021 På billederne fra stedet kan man nu se at brusekabinen er installeret. Så er det da bare afsted, for hun ser sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg