Guest Aarhuselsker Skrevet 25. August, 2023 dickens skrev, for 9 minutter siden: Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. Nu gemmer du lidt af den velkendte "efterferievildskab" til os anner æ å? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 18 Skrevet 24. September, 2023 Altid et besøg vær når mutter er på arbejde. Hun kan virkelig masserer og så er hun meget indlevende efterfølgende, efter mange besøg. Altid god tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 25. September, 2023 Du har da haft travlt. 4 fantastisk informative anmeldelser af 4 piger på få minutter. hvad har du gang i?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 641 Skrevet 19. Oktober, 2023 Så blev det tid til endnu et besøg hos Nong tror jeg ramte et godt tidspunkt for hun var da helt ustyrlig næsten mere end min gamle krop kunne holde til det lykkedes hende og få liv i banditten 2 gang også ellers ikke noget jeg kan så tit men hendes bj var helt suverent og det lykkedes selvom hun næsten havde reddet livet af mig i første omgang. Hun gør det dælme godt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 22. Oktober, 2023 dickens skrev, den 19.10.2023 at 13:16: Så blev det tid til endnu et besøg hos Nong tror jeg ramte et godt tidspunkt for hun var da helt ustyrlig næsten mere end min gamle krop kunne holde til det lykkedes hende og få liv i banditten 2 gang også ellers ikke noget jeg kan så tit men hendes bj var helt suverent og det lykkedes selvom hun næsten havde reddet livet af mig i første omgang. Hun gør det dælme godt! Jeg skal snart til Åruhus og så er Nong mit førstevalg .....ingen tvivl om det. Jeg kan forstå hun ridder ret godt.....ridder hun i cowgirl også? Desværre ikke alle thaipiger der kan holde til en god tur i cowgirl i længere tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 641 Skrevet 22. Oktober, 2023 Big3lover skrev, 1 time siden: Jeg skal snart til Åruhus og så er Nong mit førstevalg .....ingen tvivl om det. Jeg kan forstå hun ridder ret godt.....ridder hun i cowgirl også? Desværre ikke alle thaipiger der kan holde til en god tur i cowgirl i længere tid. Jeg ved det ikke da det ikke er afprøvet dog tænker jeg hun er med på den uden og vide det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Oktober, 2023 Big3lover skrev, 1 time siden: ridder hun i cowgirl også? Jep, både forlæns og baglæns. Og hun ser vældig nydende ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansenårhus 3 Skrevet 23. Oktober, 2023 hun skal da vist os prøves snarest. er der flere end hende på stedet for tiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 28. Oktober, 2023 Der var kun Nong, da jeg var på besøg, for et par dage siden. Må give Jer andre ret. Hun er dejlig, og yder rigtig god service. Wauw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 268 Skrevet 28. Oktober, 2023 Jeg orker ikke at læse hele tråden Men et spørgsmål Er der åbent i weekenden? Vh B70 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 641 Skrevet 28. Oktober, 2023 B70 skrev, for 1 time siden: Jeg orker ikke at læse hele tråden Men et spørgsmål Er der åbent i weekenden? Vh B70 Ja om lørdagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 641 Skrevet 19. Januar, 2024 Var lige en tur forbi og der var en ny pige i butikken som så tiltalende ud så fik tid ved hende. Pæn pige der godt kunne være en 30 årige udgave af Nong dog en del højere. Superlækre store lækre silikone Bryster og dem forstod hun at bruge både til massage osv hun kyssede også helt vildt dejlig virkede ret klar og var vældig selvsmørende faktisk en ret god sex tur. Massage var ret blid det var dog lige det jeg var til idag så hun får en kæmpe thumps up herfra og skal klart besøges igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Januar, 2024 dickens skrev, for 13 minutter siden: Var lige en tur forbi og der var en ny pige i butikken som så tiltalende ud så fik tid ved hende. Pæn pige der godt kunne være en 30 årige udgave af Nong dog en del højere. Superlækre store lækre silikone Bryster og dem forstod hun at bruge både til massage osv hun kyssede også helt vildt dejlig virkede ret klar og var vældig selvsmørende faktisk en ret god sex tur. Massage var ret blid det var dog lige det jeg var til idag så hun får en kæmpe thumps up herfra og skal klart besøges igen. Lyder som Ning (I kysser, selvsmørende ) . En lidt buttet pige - men jeg husker ikke brysterne som silikone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 641 Skrevet 19. Januar, 2024 Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden: Lyder som Ning (I kysser, selvsmørende ) . En lidt buttet pige - men jeg husker ikke brysterne som silikone. Hun hed Noi og vil ikke kalde hende buttet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurifaks 23 Skrevet 12. Februar, 2024 Hvor gammel er Nong? Og er der stadig andre på adressen? Bare for at være sikker på om det er hende man kommer ind til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morten0104 0 Skrevet 15. Oktober, 2024 Er Nong stadig i hopla? Synes ikke det fremgår noget sted… er der nogen, der ved om hun kysser, hvis der er kemi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morgensvie 28 Skrevet 15. Oktober, 2024 Nong - er det ejeren? Altså en lille kvinde omkring de 50? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg