KAN 32 Skrevet 24. Juni, 2021 Hvem kender til hende her? https://annoncelight.dk/showad/301941 Hendes krop tiltaler mig vildt meget, men jeg kører kun den lange vej til Middelfart, hvis hun leverer varen? Udseende er jo ikke alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 24. Juni, 2021 Jeg havde faktisk set den anmeldelse, men var ikke sikker på at det var om den samme pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
totiltango 124 Skrevet 24. Juni, 2021 Jeg har ikke selv været ved hende, men jeg mener, at det er den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 25. Juni, 2021 KAN skrev, for 15 timer siden: Jeg havde faktisk set den anmeldelse, men var ikke sikker på at det var om den samme pige? Det er hende der har været i Aarhus over et par omgange. Har fået besøgt hende nogle gange inden hun smuttede "sydpå", lidt svingende i engagement, men aldrig været dårligt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blæsefar 24 Skrevet 25. Juni, 2021 LarsB skrev, for 50 minutter siden: Det er hende der har været i Aarhus over et par omgange. Har fået besøgt hende nogle gange inden hun smuttede "sydpå", lidt svingende i engagement, men aldrig været dårligt.. Passer billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansen. 11 Skrevet 26. Juni, 2021 Vejle-Århus-Ejby, en rigtig dejlig lille pige som jeg besøger igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hetrofyn 10 Skrevet 28. Juni, 2021 Besøgte hende i sidste uge mellem Ejby og Nørre åby og jeg blev meget positivt overrasket over hvor petite og lækker hun var.. På billederne ser hun ret høj ud men hun er bare et lille lækkert nips med store silikone bryste. Hun var sød og gav en god service i den time jeg var der.. Skal helt sikkert forbi igen når varmen er aftaget lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg