kad 355 Skrevet 24. Juni, 2021 Mødest med hende her i dag https://annoncelight.dk/showad/305269 Og sikker en oplevelse. God kontakt på sms .og vi endte ude i en skov. Hvor jeg fik et godt blow. Hun er meget servicerende. Og er obs på de anvisninger men giver. Og så en skid sød pige at snakke med. En virklig smuk pige. Ikke sidste gang jeg sender en sms til hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 29 Skrevet 25. Juni, 2021 Det kunne godt overvejes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 127 Skrevet 18. August, 2021 Den flinke skrev, for 8 timer siden: Hun sutter godt Dette er anden anmeldelse som du kommenterer med en sætning på tre ord. Kunne du ikke uddybe? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den flinke 6 Skrevet 20. August, 2021 SlikkeFrands skrev, den 18.8.2021 at 05:02: Dette er anden anmeldelse som du kommenterer med en sætning på tre ord. Kunne du ikke uddybe? Hun tager det i munden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 20. August, 2021 Den flinke skrev, for 2 timer siden: Hun tager det i munden Jeg er lidt i tvivl om jeg skal grine eller græde eller er der blot tale om en ny trold på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 6. Juni, 2022 Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg