cockycockysuckysucky2 141 Skrevet 25. Juni, 2021 Utroligt interresant! jeg har gemt denne og skal hører med senere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. Juni, 2021 (edited) Jeg synes godt nok der er en del fordomme.. Puha da.. Jeg ville slet ikke bryde mig om at dømme andre på den måde.. Det egentlig vildt at hun kan sidde med de samme fordomme som almene mennesker imens hun selv er i branchen.. Mit indtryk er fuldstændig anderledes end hendes da.. Redigeret 25. Juni, 2021 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 25. Juni, 2021 Virkelig godt indlæg af denne pige. Minder mig om den diskussion jeg havde herinde forleden om sikker sex. Pas på jer selv derude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2568 Skrevet 25. Juni, 2021 Jeg synes hun er velovervejet og rammer meget rigtigt især omkring ubeskyttet sex og sugardating. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 25. Juni, 2021 Syntes hun rammer det det rigtig godt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 25. Juni, 2021 Jeg er ikke prostitueret, men det med stoffer og coke, ved jeg af egen erfaring/kendskab at det er meget udbredt blandt pigerne desværre. Dermed sagt er der selvfølgelig også nogen som ikke tar det, men det er meget mere udbredt en vi aner . Jeg selv stoppede med at være sugardaddy for 2 piger uafhængig af hinanden som var stor forbruger af coke og ville ikke være med til at finansere deres misbrug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 25. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 31 minutter siden: Jeg er ikke prostitueret, men det med stoffer og coke, ved jeg af egen erfaring/kendskab at det er meget udbredt blandt pigerne desværre. Dermed sagt er der selvfølgelig også nogen som ikke tar det, men det er meget mere udbredt en vi aner . Jeg selv stoppede med at være sugardaddy for 2 piger uafhængig af hinanden som var stor forbruger af coke og ville ikke være med til at finansere deres misbrug. Min erfaring siger mig noget helt andet.. Men måske det også er en definitionssag fordi jeg ved da at der var 2-3 piger i saunaens samlede pige stab der kunne finde på det hvis de havde en gæst i mange timer der gjorde det.. Jeg betegner bare ikke måske 5-6 gang om året som et misbrug.. Så har hele Danmarks samlede ungdom et narkomisbrug i hvertfald.. Men da jeg var på klinik havde jeg kendskab til 2 piger der eftersigende havde hvad jeg ville betegne som et misbrug.. Det var ikke piger jeg personligt kendte eller sad med så jeg skal ikke kunne sige om der er hold i rygterne.. Så det jeg personligt har mødt i branchen er det før omtalte tilfælde med pigerne i saunaen.. Ud af de måske 75 forskellige piger jeg er stødt på i branchen og har kendt forholdsvis godt og på et personligt plan har 2-3 piger anvendt stoffer under festlige omstændigheder.. Det så selvfølgelig bare min personlige erfaring.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 25. Juni, 2021 Anvender man stoffer er man misbruger, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse. Det er sku ligesom at sælger man sex/seksuelle ydelser er det prostitution. Godt indlæg der viser reelle sider af denne her branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 365 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 20 minutter siden: Anvender man stoffer er man misbruger, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse. Anvender man alkohol er man alkoholiker, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse. Uanset, så glæder jeg mig rigtig meget til at se klippet - det lyder spændende. 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9623 Skrevet 25. Juni, 2021 Jeg har fulgt Inksculldoll på twitter et stykke tid, og i ret mange af hendes videoer fjoller hun rundt med en joint i hånden. Det har jeg som sådan ikke noget imod, men det er da muligt at det skal med som en del af perspektivet. Hvis jeg bare skal udtale mig ud fra mit eget begrænsede erfaringsgrundlag er jeg slet ikke til "uden" (oral er for mig på pigens præmis), og selvom der er et par fortalere for alt uden her på siden har jeg ikke indtryk af at der gøres så meget uden som hun siger, eller at vi gæster er så meget rundt omkring hos forskellige piger. Hvad angår "smiley-ordning" synes jeg da siden her med anmeldelser, advarsler og debatter fungerer så godt som det nu kunne lade sig gøre. Jeg tror dem der ville snyde med en form for mærkning ville gøre det hvis det var mindre vidtgående end de regler som de "offentlige fruentimmere" var underlagt i København i 1800-tallet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 1 time siden: Anvender man stoffer er man misbruger, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse. Det er sku ligesom at sælger man sex/seksuelle ydelser er det prostitution. Godt indlæg der viser reelle sider af denne her branche. Det svarer til at påstå at hvis man drikker en øl så er man alkoholiker. Naturligvis er der forskel på at være bruger og være misbruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 2 timer siden: Anvender man stoffer er man misbruger, så er det sku ligemeget om det sker 1 gang om ugen, eller 5 gange om året. Alt andet er fornægtelse. Det er sku ligesom at sælger man sex/seksuelle ydelser er det prostitution. Godt indlæg der viser reelle sider af denne her branche. Et forbrug af stoffer betegnes som et misbrug af professionelle fagfolk i Danmark. Der er forskel på at have et forbrug af stoffer og have et forbrug af alkohol. Så lad være med at definere at fordi man drikker alkohol er man alkoholiker. Håber sku at I der har lavet den konklusion er klogere end det skrevne ord. At flere af jer har et lempeligt forhold til stoffer er jeres valg, og at I finder det fornøjeligt at kneppe med misbrugere som er påvirket fatter jeg ikke og at I smider jeres mønter hos dem. Slet ikke hvis de har et misbrug for at kunne tage imod kunder. Det er lidt for sørgeligt efter min mening. Her er lidt fakta bag om ordet stof-misbrug https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188 https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 30 minutter siden: Et forbrug af stoffer betegnes som et misbrug af professionelle fagfolk i Danmark. Der er forskel på at have et forbrug af stoffer og have et forbrug af alkohol. Så lad være med at definere at fordi man drikker alkohol er man alkoholiker. Håber sku at I der har lavet den konklusion er klogere end det skrevne ord. At flere af jer har et lempeligt forhold til stoffer er jeres valg, og at I finder det fornøjeligt at kneppe med misbrugere som er påvirket fatter jeg ikke og at I smider jeres mønter hos dem. Slet ikke hvis de har et misbrug for at kunne tage imod kunder. Det er lidt for sørgeligt efter min mening. Her er lidt fakta bag om ordet stof-misbrug https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188 https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/ “Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.” Alkohol er et kemisk stof, som kan være til skade for dig… Rygning er mange kemiske stoffer! Den definition er næsten pinligt upræcis, når den udsættes for detaljerytteri, som vi er ude i her. Så må den i hvert fald også omfatte alkohol og cigaretter… Misbrugsdefinitionen, som @Zeroanvender den, følger jo bare lovgivningen, som er mere eller mindre tilfældig og politisk bestemt. Noget er ulovligt, og dermed misbrug, andet er ikke og dermed bare, ja, brug. Det ødelægger altså nuancerne i debatten om skadelighed at være så ensporet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 25. Juni, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 27 minutter siden: “Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer.” Alkohol er et kemisk stof, som kan være til skade for dig… Rygning er mange kemiske stoffer! Den definition er næsten pinligt upræcis, når den udsættes for detaljerytteri, som vi er ude i her. Så må den i hvert fald også omfatte alkohol og cigaretter… Misbrugsdefinitionen, som @Zeroanvender den, følger jo bare lovgivningen, som er mere eller mindre tilfældig og politisk bestemt. Noget er ulovligt, og dermed misbrug, andet er ikke og dermed bare, ja, brug. Det ødelægger altså nuancerne i debatten om skadelighed at være så ensporet Kald mig bare ensporet fordi jeg ikke er tilhænger af stoffer (læs brug af ulovlige rusmidler i Danmark). Fordi andre mener det er fedt og det ikke skader engang imellem, får mig ikke til at ændre personlig holdning. Jeg har set for mange mennesker med varige alvorlige men, til at tage let på den del. At brugere vælger at tage pis på definition af stofmisbrug og sammenligne det med at det at indtage alkohol, betyder man er alkoholiker, er der vist ikke mange der kan tage det seriøst. De mennesker som har haft en alkoholiker i familien må græmmes ved den sammenligning. Hvad I vælger at gøre og mene er jeres valg, men lad mig have lov til at tage stærk afstand til denne laissez faire holdning der er til stofmisbrug herinde. Der er brug for professionel hjælp og indsats, hvilket der også er med alkoholikere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 38 minutter siden: Kald mig bare ensporet fordi jeg ikke er tilhænger af stoffer (læs brug af ulovlige rusmidler i Danmark). Fordi andre mener det er fedt og det ikke skader engang imellem, får mig ikke til at ændre personlig holdning. Jeg har set for mange mennesker med varige alvorlige men, til at tage let på den del. At brugere vælger at tage pis på definition af stofmisbrug og sammenligne det med at det at indtage alkohol, betyder man er alkoholiker, er der vist ikke mange der kan tage det seriøst. De mennesker som har haft en alkoholiker i familien må græmmes ved den sammenligning. Hvad I vælger at gøre og mene er jeres valg, men lad mig have lov til at tage stærk afstand til denne laissez faire holdning der er til stofmisbrug herinde. Der er brug for professionel hjælp og indsats, hvilket der også er med alkoholikere. Rolig nu. Der er vist ikke nogen, der tager pis på andre; det er en alvorlig sag det her. Men du nævner jo udtrykkeligt selv “ulovlige rusmidler”. Alkohol er lovligt i ubegrænsede mængder; det er næsten til at græmmes over, at cigaretter er lovlige… Hvis hash bliver lovligt, vil det så ændre dit syn på det? Det vil ændre mit; så stor tiltro har jeg til de eksperter, som vejleder vores lovgivere Jeg synes omvendt, at du stempler de mennesker, der har et meget lille for-/misbrug af forskellige, måske ulovlige, stoffer for voldsomt ved at definere dem som misbrugere. Når vi nu er i gang med de personlige anekdoter, så kender jeg fx flere velfungerende kvartalsstof(mis)brugere end velfungerende kvartalsdrankere. Det hjælper ikke noget at fare ud med bål og brand og stemple eksempelvis de unge, der har prøvet lidt stoffer, som misbrugere. Jeg kaldte dig bestemt ikke ensporet pga din holdning til, om vi skal have adgang til den slags eller ej; jeg skrev, at det er en ensporet tilgang til debatten, at man per definition er misbruger, hvis man har et meget lille forbrug. Du har en meget stærk holdning til spørgsmålet, men min holdning er ikke laissez faire; den er bare mere nuanceret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 2 timer siden: Et forbrug af stoffer betegnes som et misbrug af professionelle fagfolk i Danmark. Der er forskel på at have et forbrug af stoffer og have et forbrug af alkohol. Så lad være med at definere at fordi man drikker alkohol er man alkoholiker. Håber sku at I der har lavet den konklusion er klogere end det skrevne ord. At flere af jer har et lempeligt forhold til stoffer er jeres valg, og at I finder det fornøjeligt at kneppe med misbrugere som er påvirket fatter jeg ikke og at I smider jeres mønter hos dem. Slet ikke hvis de har et misbrug for at kunne tage imod kunder. Det er lidt for sørgeligt efter min mening. Her er lidt fakta bag om ordet stof-misbrug https://min.medicin.dk/sygdomme/sygdom/188 https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/psyke/sygdomme/narkotiske-stoffer/stofmisbrug-og-afhaengighed/ Det er simpelthen noget vrøvl Du kan her læse hvordan misbrug defineres ifølge det internationale diagnose system. https://rusmiddelbehandling.kk.dk/indhold/hvad-er-et-misbrug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 25. Juni, 2021 Øbo skrev, for 3 minutter siden: Det er simpelthen noget vrøvl Du kan her læse hvordan misbrug defineres ifølge det internationale diagnose system. https://rusmiddelbehandling.kk.dk/indhold/hvad-er-et-misbrug Dette kunne være rart at du ville læse hvad jeg forholder mig til. Jeg forholder mig til stofmisbrug, det du har linket til er misbrug generelt (både alkohol og stoffer), hvor WHO definere hvad et misbrug er. I dit link henvises der til det link jeg henviste til omkring stofmisbrug på sundhed.dk Jeg pensler det lige ud for dig "Hvad er stofmisbrug? Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer. Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet" At du vælger at indtage stoffer eller besøge gp'er der tager stoffer er dit valg. Jeg er ikke tilhænger og bliver det aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 19 minutter siden: Dette kunne være rart at du ville læse hvad jeg forholder mig til. Jeg forholder mig til stofmisbrug, det du har linket til er misbrug generelt (både alkohol og stoffer), hvor WHO definere hvad et misbrug er. I dit link henvises der til det link jeg henviste til omkring stofmisbrug på sundhed.dk Jeg pensler det lige ud for dig "Hvad er stofmisbrug? Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer. Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet" At du vælger at indtage stoffer eller besøge gp'er der tager stoffer er dit valg. Jeg er ikke tilhænger og bliver det aldrig. Altså for lige at forstå det helt rigtigt: du mener ikke, at man kan tale om et “forbrug” af ulovlige stoffer, men at ethvert brug er “misbrug”? Det er ikke i overensstemmelse med WHO, som jeg læser dem, men igen: hvem skal definere det? Sundhed.dk’s definition er mere i tråd med din. Jeg kan ikke se den principielle forskel i at bruge (for det mener jeg godt, man kan tale om) ulovlige stoffer ctr. at bruge alkohol. Vi har som samfund valgt at forbyde nogle stoffer, fordi de erfaringsmæssigt kan være meget afhængighedsskabende og derfor svære at styre for mange; det er en afvejning, for der er mange, det vil kunne bruge dem uden de skadelige (jf fx WHO’s “harmful use”) konsekvenser. Det betyder altså, at en del mennesker går glip af fornøjelsen (i mangel af bedre ord), fordi mange (andre) mennesker ikke kan styre noget tilsvarende. Fair nok; sådan er så mange ting afvejninger i et samfund. Det betyder også bare, at på det personlige plan giver det ikke mening for mange mennesker, at de godt må drikke sig i hegnet, men ikke ryge sig skæve eller blive høje. Hvis vi nu som samfund en dag bliver enige om, at mennesket generelt er blevet mere fornuftigt, så ændres denne afvejning måske. Vi er nødt til at kunne diskutere tingene uden den stempling, der ligger i strenge sproglige definitioner. De potentielle skader er de samme, uanset om det er lovligt eller ej. Ift. selve det at bruge stoffer, så kan jeg heller ikke se, at det skulle være mindre ok at nyde stoffer end at nyde rusen fra alkohol. Vi mennesker er sgu da nydelsessyge og driftsstyrede; se bare det forum, vi diskuterer i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 25. Juni, 2021 Hvis alkohol - eller nikotin - blev opdaget idag, så ville det blive fordbudt qua afhængighedspotentialen. Uden noget som helst tvivl. Måske også sukker, som mange er rigtigt afhængige af og som ødelægger lige så mange som alkohol - lige derfor at det ikke betragtes som misbrug. Meen, der er mennesker som er mere tilbøjelige at blive afhængige af det ene eller det andet - og der er mennesker som ikke bliver det. Man snakker om afhængighedsgener. Mennesker der bruger alkohol, coke, hasch etc kontrolleret og uden overdrifter, kan man ikke diagnosticere som misbrugere i medicinsk bemærkelse. Et ædrueligt menneske mener sikkert at alt brug er misbrug, ligesom veganen mener at kødspisere er misbrugere. Og det er jo rigtigt måske fra en personligt filosofisk vinkel, men ikke fra en rationelt medicinsk. Så er der stoffer man altså ikke skal prøve sig på . Heroin og morfin f.eks. Og de nye opioidpreparaterne er rigtigt farlige. Det "sjove" med dem er at rigtigt mange er blevet opioidmisbrugere via sundhedssystemerne som altså ikke så det komme. Misbrugere er man når man ikke kan kontrollere sit brug; når det påvirker livet, arbejdet og hverdagen på en destruktiv måde. Uanset hvad det er man bruger. På den anden side kan man jo næppe som kunde hos en GP afgøre hvis hun er misbruger eller ikke - i hvert fald ikke inden man har mødt hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 25. Juni, 2021 Zero skrev, for 2 timer siden: Dette kunne være rart at du ville læse hvad jeg forholder mig til. Jeg forholder mig til stofmisbrug, det du har linket til er misbrug generelt (både alkohol og stoffer), hvor WHO definere hvad et misbrug er. I dit link henvises der til det link jeg henviste til omkring stofmisbrug på sundhed.dk Jeg pensler det lige ud for dig "Hvad er stofmisbrug? Et stofmisbrug kan defineres ved, at du indtager et kemisk stof, som kan være til skade for dig og/eller samfundet, og hvor brugen af stoffet ikke er i overensstemmelse med eventuelle medicinske retningslinjer. Ruseffekt eller afhængighed (abstinenser) er de mest almindelige motiver for at tage stoffet" At du vælger at indtage stoffer eller besøge gp'er der tager stoffer er dit valg. Jeg er ikke tilhænger og bliver det aldrig. Jeg henholder mig til den videnskabelige definition på misbrug der dækker alle rusmidler. Det her handler ikke om at være tilhænger eller modstander det handler om videnskab. Hvilke rusmidler der er lovlige og hvilke der er ulovlige er fuldstændig tilfældige og alene kulterelt bestemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 26. Juni, 2021 Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 3. Juli, 2021 Jonze skrev, den 26.6.2021 at 19:45: Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør. Det heldigvis også sket en masse i branchen på 20 år.. Jeg påpeger bare lige igen at jeg ikke har kendt nogle narkomaner i branchen.. Igennem mine snart 7 år.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 3. Juli, 2021 Jonze skrev, den 26.6.2021 at 19:45: Tror stofmisbrug er meget udbredt, det var ihvertfald det et par meget erfarne danske piger fortalte mig for en 20 år siden eller noget. Ved så ikke hvad thaierne gør. Enig, det ses ud af flere tråde dels at der tilbydes stoffer og flere kunder også er påvirket når de besøger goer. Den der påstår der ikke er stoffer, er enten blinde eller benægter. Jeg påstår ikke at der er stofmisbrug hos alle gp'er, men det findes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4545 Skrevet 3. Juli, 2021 Zero skrev, 1 time siden: Enig, det ses ud af flere tråde dels at der tilbydes stoffer og flere kunder også er påvirket når de besøger goer. Den der påstår der ikke er stoffer, er enten blinde eller benægter. Jeg påstår ikke at der er stofmisbrug hos alle gp'er, men det findes. Men omvendt virker det da til, at antallet af annoncer, hvor der tilbydes “White party” er aftaget? Ud fra egne begrænsede erfaringer i GP- og thaimiljøet hælder jeg umiddelbart til at give @JenniferRomantica ret i, at det i hvert fald ikke er “meget udbredt” med stofferne. Men selvfølgelig findes der nogen, som enten en gang imellem eller rimelig fast tager stoffer, både blandt pigerne og os kunder. Det er vel egentlig også din pointe, @Zero, selvom du måske mener, stofferne er mere udbredt end hvad jeg gætter på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg