DownTownBoy 12 Skrevet 26. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/234548 Ja, den her anmeldelse kommer sent. Jeg besøgte hende for første gang i Aalborg for 4 år siden, og har siden da besøgt hende 10+ gange. Mit seneste besøg var i går, og det var lige så god en oplevelse som alle de andre gange. Udover at være en af de smukkeste piger jeg har været sammen med generelt, så er hun også et bedårende og charmerende menneske. Det føles som at besøge en ven, da hun er helt nede på jorden. Hun er en fantastisk elsker og er exceptionel til at sætte stemningen for en fræk seance. Hendes frække blik er afhængighedsskabende... Kan varmt anbefales. If you're reading this Mia, I hope you had fun last night. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waltzman 40 Skrevet 26. Juni, 2021 Jeg kan kun give dig ret. Hun er en varm og sensuel kvinde med en naturlighed og sexet udstråling. Har besøgt hende i Aalborg, det lækre sted med det ovale spejl få et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 64 Skrevet 27. Juni, 2021 Og hvad koster sådan en omgamg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 27. Juni, 2021 Det må prøves, hvor i byen holder hun til ? Og er det diskret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 29. Juni, 2021 goodfuck skrev, den 27.6.2021 at 17:50: Og hvad koster sådan en omgamg? Står på profilen 600,800,1200,1600 for 15,30,45,60 minuttet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 12. Oktober, 2021 Hvordan er hendes kys og er blow værd at tage uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg