Mr Hell 7 Skrevet 26. Juni, 2021 (edited) Hejsa Fik kontakt med er par, der afholder deres første Gangbang. Anledning..? Deres bryllupsdag, hvad ellers Simpelthen stærkt efter min mening Så efter en selvvalgt årelang GB pause, har jeg tilmeldt mig. Jeg ved de stadig mangler 2-3 stykker, så måske nogen er interesseret.? Tjek for jer selv, billeder mm og fyr løs hvis I har spørgsmål. https://annoncelight.dk/showad/321640 Redigeret 26. Juni, 2021 af Mr Hell Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 24 Skrevet 29. Juni, 2021 annoncen findes ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 29. Juni, 2021 SoftTouch skrev, for 9 timer siden: annoncen findes ikke Nok fordi det event er afholdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 24 Skrevet 30. Juni, 2021 Afholdt...hmmm....Jeg var ikke klar over at det havde været d. 17. juli endnu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hell 7 Skrevet 30. Juni, 2021 SoftTouch skrev, for 7 timer siden: Afholdt...hmmm....Jeg var ikke klar over at det havde været d. 17. juli endnu. Jeg har lige skrevet med dem & de har fundet de 6 fyre lader det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hell 7 Skrevet 30. Juni, 2021 AalborgLook skrev, for 18 timer siden: Nok fordi det event er afholdt. Jeg har lige skrevet med dem & de har fundet de 6 fyre lader det til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hell 7 Skrevet 30. Juni, 2021 De genaktiverer annoncen igen (på min opfordring) da der jo kan komme afbud m.m. Har haft en masse kontakt med M og de virker cool og så er hun en seriøst lækker kvinde. i al åbenhed må jeg samtidig understrege, at jeg endnu ikke har mødt dem endnu. Men “pilen” peger i den rigtige retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie Axelsen Skrevet 1. Juli, 2021 Jeg stiller mig gerne høfligt i kø, omend der skulle komme afbud ☺️ mvh C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Hell 7 Skrevet 2. Juli, 2021 En Update på annoncen er, at den blev slettet. Efter lidt søgning kan jeg forstå, at der er en (U)venlig sjæl flere har følt sig truet af, også har på e.g. se vedhæftede dokumentation, fra denne side samt parrets oplevelse. på positiv siden har de fundet 6-7 fyre, så medmindre nogle må aflyse, så er der styr på det. På trods af klovnen “Thomas” det Bizzare er, at man via fuld mailoplys. Kunne finde hans navn og adresse. Dette skriver jeg mere i forhold til de piger her inde m.m. At det er muligt, at politianmelde ham. God weekend folkens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 2. Juli, 2021 (edited) I skal bare blokerer Thomas, han har truet mange mennesker på annoncelight. I skal ikke tage ham seriøs, han er bare en trist person uden noget at give sig til. Redigeret 2. Juli, 2021 af okbobobo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg