gbfyr76 2 Skrevet 26. Juni, 2021 Deltog nogen i denne gangbang tidligere i dag (eller måske i går)? https://annoncelight.dk/showad/321801 Jeg så annoncen for sent, men vil gerne vide, om det faktisk skete, og i så fald om det var sjovt. Forhåbentlig vil de annoncere igen, og næste gang vil jeg se det med tiden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 27. Juni, 2021 synes prisen for 2.5 time er meget 3500.- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 28. Juni, 2021 En god pris ja jeg har et den 23/7 med 3 piger i 3 timer for 2500 pr deltager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Juni, 2021 Gangbang skrev, for 18 minutter siden: En god pris ja jeg har et den 23/7 med 3 piger i 3 timer for 2500 pr deltager Er det i Jylland, kunne godt være interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 29. Juni, 2021 Rudo skrev, for 5 timer siden: Er det i Jylland, kunne godt være interesseret Beklager det er på Fyn dig er den ene af pigerne i Horsens d 8/7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 29. Juni, 2021 Gangbang skrev, 1 time siden: Beklager det er på Fyn dig er den ene af pigerne i Horsens d 8/7 Ja okay tak for svar, har du et link eller noget til pigen der kommer til Horsens, måske det var noget der var værd at besøge for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 638 Skrevet 29. Juni, 2021 Rudo skrev, 1 time siden: Ja okay tak for svar, har du et link eller noget til pigen der kommer til Horsens, måske det var noget der var værd at besøge for mig Du kan sende en mail til [email protected] så får du info tilsendt en af dagene når vi sender ud til vores medlemmer også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg