Palle86 0 Skrevet 27. Juni, 2021 Hej eroguide. Jeg er I det sønderjydske, hele dagen imorgen. Jeg ville gerne høre jeres anbefaling til en god gang massage, og gerne med en god afslutning. Venlig hilsen Palle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 14 Skrevet 28. Juni, 2021 der kan jeg anbefale sønderborgvej 7 eller rita fra tinglev ( kan ikke lige finde et link til hende ) men hun er også god 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 63 Skrevet 28. Juni, 2021 Kan slutte mig til Sønderborgvej 7 umiddelbart. Godt nok er det et par år siden jeg sidst har været der, så om mutter stadig er aktiv der...? Som jeg husker det giver hun en helt hæderlig gang massage, og er til dags dato stadig den der har været bedst til at pirre og virkelig sætte gang i lysterne og safterne. Mener ikke at mutter, som selv vidst ikke er helt ung mere, tilbyder decideret sex, men hvis det var mig ville jeg nu stadig ønske det var hende jeg fik hver eneste gang, hun kan helt sikkert sit shit efter min mening ihvertfald Men held og lykke! Giv gerne en tilbagemelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eclipse 6 Skrevet 29. Juni, 2021 Er der tilfældigvis en, der ligger inde med et nummer til dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 14 Skrevet 29. Juni, 2021 sønderborgvej 7 kører man bare forbi da det ikke kan ringes til hende og nummer til den anden er 91828501 god fornøjelse med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 29. Juni, 2021 orne32 skrev, 1 time siden: og nummer til den anden er 91828501 Som er Rita i Tinglev Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg