Hop til indhold

Recommended Posts

Man skal vise sit eget coronapas, men hvad med pigerne fra klinikkerne, viser de også pas til jer kunder, eller er det lige meget???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet at selv med en 48 timers gammel test, blev jeg bedt om at tage en ny, skulle vise den, men aldrig har pigen vist mig hendes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Tene skrev, for 55 minutter siden:

Man skal vise sit eget coronapas, men hvad med pigerne fra klinikkerne, viser de også pas til jer kunder, eller er det lige meget???? 

Pigerne og andre erhvervsdrivende/arbejdstagere skal ikke vise deres coronapas til kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter jeg har vist mit Coronapas, spørger jeg om jeg må se deres Coronapas og det har på nær et sted ikke skabt problemer. De viser mig typisk friskt lyntest resultat eller påbegyndt vaccinationsdokument fra sundhed.dk. Ingen har vist mig appen Coronapas endnu.

Bemærk påbegyndt vaccination er først aktivt 14 dage efter første stik.

Hende der ikke kunne vise mig noget Coronapas, virkede som om hun ikke anede hvad jeg snakkede om, helt på månen. Ønskede hende en fortsat god dag og besøgte gammel kending i stedet for :D

De er i deres gode ret til at afvise at vise Coronapas, som jeg er i min gode ret at finde andet sted, der vil tjene en god skilling ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, 1 time siden:

Er det kun danske glædespiger da tjekker på vores coronapas?

Hvad med andre udenlandske piger? De nævner ikke så meget om coronapas på deres profil.

Jeg tro det hele er ved at være lidt gammelt. Eftersom tallene ser gode ud, og der er åbnet til en normal tilstand, tænker mange ikke så meget over det mere. Og i og med vacciner er ved at blive uddelt, tror jeg mange bare ikke gider døje med det mere. Tror det gælder både kunder og GP-er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Canelo Saul Alvarez skrev, for 1 time siden:

Er det kun danske glædespiger da tjekker på vores coronapas?

Hvad med andre udenlandske piger? De nævner ikke så meget om coronapas på deres profil.

Det er der da mange som gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...