Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Er ser nogen som har et tlf nr. til relax massage på gasværksvej 9?

De svarer aldrig på 33229050.

Har hørt rygter om, at Sofia er tilbage. Nogen som ved mere om det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sofia er ikke vendt tilbage :-( Der var en anden ladyboy, som ikke var særlig indbydende.

Crap! Tak for info - vi må lede videre i nattelivet 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok mig der har startet rygtet. Det var sent på natten. Jeg var så sikker på at det var hende jeg så ved døren, tage imod en gæst. Det var jo den adresse hun arbejdede på inden hun forsvandt trods alt. Jeg parkerede bilen og henvendte mig i butikken. En ældre dame sad bag døren og halvsov. Da hun så mig alene ved døren, ville hun ikke åbne døren med besked om at de havde lukket. Jeg pressede på, da jeg ville stille et spørgsmål. Hun åbnede døren på klem. Spurgte om Sofia fortsat arbejdede dig og svaret blev nej. Stedet stiller lokaler til rådighed til ladyboy, som samler kunder op i baren i thai corner. Derfor blev jeg afvist. Det har måske været en ladyboy derfra som jeg så.

Jeg har også for nylig været i tamarindmassage i håbet.. Men nej.

Har ikke fået massage siden hun forsvandt:)

Måske skulle man lade sig massere de to steder og under massagen begynde at spørge til hende. Nogen må da kende hende og vide noget. De er hurtige til at sige nej, når man spørger ved døren.

Har sendt en mail til tamarindmassage. Fik aldrig et svar.

Skulle man opgive og kommer videre eller søge i fællesskab, siden vi er så mange der savner hende??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var super dejlig og havde en skøn personlighed. Hyggede om en og var vildt fræk under massagen. Hun lavede på et tidspunkt en reverse cowboy på mig uden at jeg trængte op i hende, men det var så intenst at jeg fik et ildebefindende. Vi stoppede, hun hentede koldt vand og holdt mig i hånden. Efter ca. 5 minutter var jeg klar igen og så fik jeg ellers så hatten passede og alt var godt igen. Smuk, sød, fræk og en lille frækkert af en pik - sådan! Hun SKAL findes igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lad os dog finde hende. Jeg betaler gerne en pose penge til ejeren af Tamarindmassage elle relaxmassage alene for at få oplysninger eller en måde at kunne kontakte sofia på.

Hvis der er andre der har gode ideer til hvordan, hører jeg gerne fra dem?

Eller betaler massørene. Nogle af dem må da kende en tidligere kollega.???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slap dog af!!

Vi er jo ikke alfonser der truer folk til at arbejde imod deres vilje.

Det eneste vi ønsker er et svar.

Hvis hun er stoppet - hvor godt for hende.

Hvis hun ikke er og arbejder et andet sted vi ikke kender til, har hun nok ikke noget imod to eller tre ekstra kunder.

Er vi ikke inde på forummet "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger"??? Det er sgu da for dette her forummet er oprettet. Prøv næste gang at læse linket du klikker dig ind på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg så en ret flot ladyboy hos rung-raueng for en lille måneds tid siden, men ved ikke hvad

hun hedder, eller om hun i det hele taget giver massage?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du ikke fortælle lidt mere om denne ladyboy. Hvordan så hun ud?

I første omgang tænkte jeg ikke over at det var en ladyboy, der sad i sofaen i skrædderstilling,

og smilte høfligt til mig, da jeg trådte ind i lokalet.

Mens jeg var inde til behandling, og min massør var ude, kunne jeg hører en thai drenge/mandestemme,

når de to talte sammen, og jeg tænkte at der måtte være kommet en dreng i forrummet.

Da jeg var færdig var der stadig ikke andre i lokalet end min massør og ham/hende i skrædderstilling.

Hun smilte overdrevent venligt til mig, og spurgte mig "you don't work today"? og et par andre gloser,

og jeg kunne nu hører hvor stemmen kom fra, og blev klar over at det var en vaskeægte ladyboy.

Ansigtigt var lidt længere og mere firkantet, med en større hage end jeg umiddelbart er vant til at se

hos pigerne, små tænder, langt sort hår, og ganske pæn, er hvad jeg kan huske.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...