fafnersbane 7623 Skrevet 21. Juli, 2013 Det er måske mig, der er lidt sippet, men jeg har det ikke godt med efterlysninger, der begynder med "er der nogen, der har prøvet..." Jeg opfatter det som lidt fornedrende og ringeagt af pigen, og at hun bliver lidt tingsliggjort. Hvorfor ikke bruge vendinger som "er der nogen, der har besøgt" eller "er der nogen, der har været hos" i stedet for? Så synes jeg, at man viser respekt for pigen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 21. Juli, 2013 Det er måske mig, der er lidt sippet, men jeg har det ikke godt med efterlysninger, der begynder med "er der nogen, der har prøvet..." Jeg opfatter det som lidt fornedrende og ringeagt af pigen, og at hun bliver lidt tingsliggjort. Hvorfor ikke bruge vendinger som "er der nogen, der har besøgt" eller "er der nogen, der har været hos" i stedet for? Så synes jeg, at man viser respekt for pigen! Nogen kalder det urin, andra pis og andre igen tis. Nogen kalder det en sort, en mørk, en anden etnisk baggrund end dansk og andre en neger. Du har måske ret, men dette er internettet og det er en tabt kamp, du er ude i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 21. Juli, 2013 Det er måske mig, der er lidt sippet, men jeg har det ikke godt med efterlysninger, der begynder med "er der nogen, der har prøvet..." Jeg opfatter det som lidt fornedrende og ringeagt af pigen, og at hun bliver lidt tingsliggjort. Hvorfor ikke bruge vendinger som "er der nogen, der har besøgt" eller "er der nogen, der har været hos" i stedet for? Så synes jeg, at man viser respekt for pigen! Det kan da godt være man viser respekt for pigen, men efterlysninger der begynder med de sætninger du nævner eller lignende - burde efter min mening slet ikke forekomme Begynd dog med pigens eller stedets navn i overskriften. Herefter indsætter man et link, adresse og/eller tlf nr. i teksten, så alle ved eller hurtigt kan finde ud af hvem det drejer sig om, før man går over til at spørge ind til pigens/stedets kvaliteter eller mangel på samme. Hvor svært kan det være :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 21. Juli, 2013 Det kan da godt være man viser respekt for pigen, men efterlysninger der begynder med de sætninger du nævner eller lignende - burde efter min mening slet ikke forekomme Begynd dog med pigens eller stedets navn i overskriften. Herefter indsætter man et link, adresse og/eller tlf nr. i teksten, så alle ved eller hurtigt kan finde ud af hvem det drejer sig om, før man går over til at spørge ind til pigens/stedets kvaliteter eller mangel på samme. Hvor svært kan det være efter alt at dømme efter herinde er det meget svært :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 22. Juli, 2013 Efter min mening burde alle efterlysninger slettes hvis ikke pigens navn og sted/landsdel stod i overskriften og der var et link til hende eller henvisning til hvor man har fundet hende i selve teksten. Hvor stort et arbejde er det for admin at slette en besked i forumet? Vel bare at trykke på en knap og så er det væk. Så få skrevet i reglerne for efterlysningsforumet at der skal stå navn og sted i overskriften. Det gør det hele meget nemmere for alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. Juli, 2013 Jeg har været herinde i 2 måneder måske, og der er godt nok mange af den slags efterlysninger. Jeg er heller ikke så vild med den sætning, og tråden er jo næsten ubrulig da der ikke står hvem, hvad og hvor. Og skulle der så endelig være nogen der kommer med en god anmeldelse så er det jo tabt, for om en uge ligger tråden på side 100, og ingen gider søge så langt tilbage..... Og skulle man endelig komme om til side 100, så ligger den vel sammen med 50 andre overskrifter med "er der nogen der har prøvet".... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg