ILoveThai 63 Skrevet 29. Juni, 2021 (edited) Kære brødre Jeg er så heldig at jeg skal have et par dage for mig selv i et sommerhus i det vestsjællandske område (fra Slagelse mod Holbæk og op) og i den forbindelse ville jeg høre om nogen af jer kendte til noget interessant. Lige nu har jeg ikke lagt mig fast på indhold og er åben over for mange ting. Jeg har selv søgt lidt rundt men har ikke lige fundet noget hvor jeg tænkte at det var et sikkert bet, så derfor denne forespørgsel. Jeg er dog ikke til store silicone bryster og vælger oftere det mere naturlige look. Håber på jeres hjælp og på forhånd tak Fra en der ville ønske han kunne ændre dit kaldenavn da det blev lavet i halv brandert Redigeret 29. Juni, 2021 af ILoveThai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 29. Juni, 2021 Altså, nu ved jeg ikke hvad du helt stiler efter - men der er altid Eventyrpigerne i Fjenneslev: http://www.eventyrpigerne.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jhn87 39 Skrevet 29. Juni, 2021 Jeg kan også varmt anbefale sammie (google softxsammie og hendes side dukker op) Har både besøgt og haft besøg af hende, alle gange super godt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ILoveThai 63 Skrevet 29. Juni, 2021 Tak @jhn87 og @Mr-H Jeg har kigget på hendes annonce flere gange før, så hun er absolut et solidt bud. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg