SomeDanishGuy 1 Skrevet 30. Juni, 2021 (edited) Hey folkens, jeg er på ferie i Rom og kunne godt bruge en god massage, af den erotiske slags Jeg har forsøgt at søge rundt her på forummet og været på gode gamle google. Men synes ikke jeg har kunne finde oplagte muligheder (med anmeldelser). Så håber nogen her på siden har anbefalinger/erfaringer at dele ud af Redigeret 30. Juni, 2021 af SomeDanishGuy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den rejsende 293 Skrevet 30. Juni, 2021 SomeDanishGuy skrev, for 1 time siden: Hey folkens, jeg er på ferie i Rom og kunne godt bruge en god massage, af den erotiske slags Jeg har forsøgt at søge rundt her på forummet og været på gode gamle google. Men synes ikke jeg har kunne finde oplagte muligheder (med anmeldelser). Så håber nogen her på siden har anbefalinger/erfaringer at dele ud af Hej Danish, Jeg var i Pisa for 18 mdr. siden. Jeg valgte den første thai shop i byen og der var bid. Ligesom at være herhjemme. Jeg ved ikke om stedet i Pisa tilbød andet end HJ. Det var det jeg fik Søgte bare på thai massage på google maps. Tænker også der er "ekstra" på menuen de fleste steder. Den sidste pige som var sammen med Bee (før Mimi) hos Sweet Thai på Frederikssundsvej kom fra Italien. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 30. Juni, 2021 Jeg har lignende erfaringer fra Milano og en mindre by på vejen hjem. Altså find thaimassage og der er næsten helt sikkert mere på programmet end massage. Der var faktisk nogle fora i lighed med eroguide dengang. På italiensk, så jeg tror da det er muligt at finde nogle oplysninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg