Cantona7 85 Skrevet 1. Juli, 2021 Nogen som har besøgt hende? /https://nympho.dk/n4626/2016/new-eva-loren-a-taste-of-heaven-frederiksberg/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie Axelsen Skrevet 1. Juli, 2021 Ser spændende - kom gerne med en beretning, hvis/når du har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1172 Skrevet 1. Juli, 2021 @Cantona7 for helvede mand, jeg prøver at afgrænse hvem jeg skal besøge i næste uge, og så udvider du feltet med denne hottie, fy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jhrr 127 Skrevet 2. Juli, 2021 Cantona7 skrev, for 19 timer siden: Nogen som har besøgt hende? /https://nympho.dk/n4626/2016/new-eva-loren-a-taste-of-heaven-frederiksberg/ Yes. 100% real. Ikke så høj men med fantastisk ungpige krop... tilmed sød og snakkesalig... go go go. Kommer lige fra hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 85 Skrevet 2. Juli, 2021 Jhrr skrev, for 7 timer siden: Yes. 100% real. Ikke så høj men med fantastisk ungpige krop... tilmed sød og snakkesalig... go go go. Kommer lige fra hende... Okay lyder godt, snakkede hun om hvor længe hun var i byen? Er hun berøringsvenlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cantona7 85 Skrevet 2. Juli, 2021 ½angel skrev, for 20 timer siden: @Cantona7 for helvede mand, jeg prøver at afgrænse hvem jeg skal besøge i næste uge, og så udvider du feltet med denne hottie, fy Afsted med dig,så vi kan hører nærmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 2. Juli, 2021 BMI på 16,26, mager jagthund, er det højden eller vægten der ikke er styr på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jhrr 127 Skrevet 2. Juli, 2021 Cantona7 skrev, for 3 timer siden: Okay lyder godt, snakkede hun om hvor længe hun var i byen? Er hun berøringsvenlig Ja - meget bevidst om sine fortrin og ja - absolut berøringsvenlig. Alt sagt med det forbehold at vi havde virkelig god kemi og den måde vi rørte ved hinanden på (jeg ærede hendes bryster, jeg æltede dem ikke ) men sådan er det jo. Ved ikke hvor længe hun bliver. Det fik vi ikke talt om. Jeg havde en dejlig time med hende.. gentagelse? - absolut muligt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg