Hop til indhold

Recommended Posts

Uha. Græske Emily ser interessant ud.

Jeg roder dog lidt rundt med ordene på menuen.

Superfransk og Megafransk+...Hvad er nu forskellen hos Emily?

Er SF: Fransk uden kondom og 

MF+: Fransk uden kondom og at man kommer i munden på Emily? 

Går ud fra at hun spytter det diskret ud.. på en serviet eller lader det sive ud af mundvigen??

Interessant hvis nogle har noget at tilføje..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 29 minutter siden:

Går ud fra at hun spytter det diskret ud.. på en serviet eller lader det sive ud af mundvigen??

Måske kan du overtale hende til at spytte du ud i ansigtet på dig, hvis du har den lyst?

Du har tjek på MF og SF ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bonobo skrev, den 1/7/2021 at 22:17:

Lyder dejigt.. så havde hun nok bare en dårlig dag da jeg besøgte hende for et par år siden. Jeg endte med at bede om pengene tilbage før vi overhovedet var kommet igang, pga af hendes dårlige attitude. Hun blev sur (mere end hun var i forvejen) men gav mig modvilligt pengene, da akten ikke var startet endnu. Jeg kommer ikke til at besøge hende igen, men det glæder mig hvis hun bare havde en dårlig dag. Og det er der jo noget der kan tyde på de gode anmeldelser taget i betragtning :)

Deler Bonobos oplevelse. Du har øjensynligt flere dårlige dage. Hin virkede uengageret og ikke villig til at yde en ok service

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har besøgt Emily, har der været tale om den sødeste pige. Brune dådyrøjne, skønne bryster (hjulpet på vej på smuk vis) og en super professionel tilgang. Og mega på og engageret. Anna og hende er guld værd (de brødre, der siger andet, kan kun opfordres til at give det en ekstra chance). Her er der virkelig tale om piger, der har det sjovt :smile:

Venner. Go for it :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 2/8/2021 at 10:52:

Fra hvornår er din? Også flere år siden?

Ja. Flere år siden. Hun har været i KBH en del år. 

Pigerne bliver sjældent bedre med tiden. Normalt mister de gnisten lidt efter lidt med erfaringen. Hendes attitude og manglende engagement var meget udtalt. Jeg havde betalt for 1 time. 

Hendes billeder er ægte. Der er noget ved hende, som jeg synes er smukt. Så jeg gjorde mit yderste for at vække hendes interesse. Det blev nærmest til en mission for mig i den time. Men hun var iskold. 

Har aldrig besøgt hende igen. Barbara mfl leverer en vare, som hun ikke kan måle sig med imvho.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly

Jeg kontaktede hende for en måned siden med henblik på at møde hende, men droppede det ret hurtigt, da hun havde en passiv aggressiv attitude da jeg snakkede med hende.

Det var ikke noget personligt, for det var helt fra starten af i samtalen - det er bare turnoff for mig. Når jeg skal lægge så mange penge, gider jeg ikke smide dem efter en som har sådan en attitude. Der er masser af søde og kærlige piger derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FKACalletski skrev, den 6.7.2021 at 16:40:

Vås - hun har aldrig kørt så tarvelige priser. Det må have været en våd aften i 80'erne på Halmtorvet du tænker på. Hun kunne i øvrigt snildt køre hendes priser op til en tusse eller 1200 for 30min. 800 er decideret discountpris for en så relativt ung og ret køn pige. 

Da jeg startede med at besøge hende fast var hendes pris 900,- for 1 time, men det er flere år siden det steg til 1200.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 2/8/2021 at 10:52:

Fra hvornår er din? Også flere år siden?

Efter at have læst gode anmeldelser fra troværdige kilder, besluttede jeg, at give hende en ny chance, den anden dag, i en tid med få babes.

Det var ikke helt nemt at få en tid.

Billederne er retvisende.

Jeg blev mødt af en frisk, smilende og energisk pige, som var tjenestevillig. Jeg fik det jeg kom for.

Væk var min tidligere nævnte anke som ligger år tilbage. Jeg kan nu anbefale hende.

For mig trækker det dog ned, at det ikke helt er GFE.

Det trækker også ned, at hendes entusiasme virker kunstig på mig. Men det er klart et bedre alternativ end ingen entusiasme(hun er i det mindste på), men nogle andre piger evner dog, at levere en service, hvor man dårligt bemærker, at de foregiver. Få er ægte.

Jeg vil derfor trække min tidligere advarsel tilbage og nu anbefale hende. 

Hun er imvho ikke på niveau med de bedste, men kan anbefales som en backup.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det mig det er pivet? Eller er I slet ikke nervøse for at slæbe en eller anden sygdom med hjem når I får blow uden gummi? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr.Mr. skrev, for 51 minutter siden:

Er det mig det er pivet? Eller er I slet ikke nervøse for at slæbe en eller anden sygdom med hjem når I får blow uden gummi? 

Spørg i Generel Debat, der findes mange tråde om det allerede og vi andre får advarsler og bans hvis vi svarer i en tråd under anmeldelser, fordi det ikke har noget med sagen at gøre.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
Advarsel skrev, den 21.8.2021 at 10:18:

Spørg i Generel Debat, der findes mange tråde om det allerede og vi andre får advarsler og bans hvis vi svarer i en tråd under anmeldelser, fordi det ikke har noget med sagen at gøre.

Enig 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...