Tingel 74 Skrevet 2. Juli, 2021 Hej med jer derude. jeg har haft skrevet lidt med hende herMysteriaa … Er der nogen der har erfaring med hende? Er hun seriøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 2. Juli, 2021 ja , de er to piger , som kører ud, en gang imellem i kbh området, når de har tid. De holder nok normalt til ved falster søde almindelige og pro priser ca kan ikke huske om de var til 3 kant ? og måske kun tilbød det, siden jeg ikke har aftalt møde med dem. De ramte måske lidt over mit budget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 2. Juli, 2021 hørsholm1 skrev, for 2 timer siden: ja , de er to piger , som kører ud, en gang imellem i kbh området, når de har tid. De holder nok normalt til ved falster søde almindelige og pro priser ca kan ikke huske om de var til 3 kant ? og måske kun tilbød det, siden jeg ikke har aftalt møde med dem. De ramte måske lidt over mit budget Hvordan kan du vide det hvis du ikke har mødt dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 2. Juli, 2021 TopDaddy skrev, for 46 minutter siden: Hvordan kan du vide det hvis du ikke har mødt dem? har snappet med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 74 Skrevet 2. Juli, 2021 hørsholm1 skrev, for 29 minutter siden: har snappet med dem Hun siger ellers at hun ikke bruger snap? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 3. Juli, 2021 Tingel skrev, for 20 timer siden: Hun siger ellers at hun ikke bruger snap? det lyder som om hun ikke er interesseret i dig, eller de er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 26. Januar, 2022 Hun er stadig aktiv nogen eder har erfaring med hende. Tilbyder sig for 2000 kr en time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. Januar, 2022 Kan ikke se profilen….er hun væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 26. Januar, 2022 lucullusb skrev, for 31 minutter siden: Kan ikke se profilen….er hun væk? Den er aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. Januar, 2022 Så er jeg nok blokeret, selv om jeg ikke har kontaktet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 26. Januar, 2022 lucullusb skrev, for 2 timer siden: Så er jeg nok blokeret, selv om jeg ikke har kontaktet hende Kan også være at du er uden for hendes søgekriterier ... hun kan have sat filter op, hvor du falder uden for. Så vil du heller ikke kunne se hende Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 26. Januar, 2022 Aha, det har jeg ikke tænkt på…tak:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg