Den_glade_amatør 4544 Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 7 minutter siden: Det er udtryk for, at jeg tror, at skaden i langt de fleste tilfælde, hvor der overhovedet sker en skade, sker før spørgsmålet om gummi eller ej er på banen. Enig. Fint formuleret med “hvor der overhovedet sker en skade”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden: Det er nok fordi, du læser det med en forudindtaget holdning så Come on, jeg skrev til at begynde med, at din formulering er tåget. Det er dine ord, der er uklare, og jeg skrev helt tydeligt, at det var en tolkning. Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden: Det er udtryk for, at jeg tror, at skaden i langt de fleste tilfælde, hvor der overhovedet sker en skade, sker før spørgsmålet om gummi eller ej er på banen. Det er stadig tåget. Prøv at forklare hvilken skade og hvem der er omfattet af offerstatus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 11. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 21 minutter siden: Come on, jeg skrev til at begynde med, at din formulering er tåget. Det er dine ord, der er uklare, og jeg skrev helt tydeligt, at det var en tolkning. Det er stadig tåget. Prøv at forklare hvilken skade og hvem der er omfattet af offerstatus. Du skrev, at det er svært at tolke anderledes. Så tolker vi bare ting meget forskelligt. Når du spørger ind til, hvilken skade jeg mener, så kan (min tolkning) det læses sådan, at du vil reducere de potentielle skader ved prostitution til at omfatte de fysiske, altså kønssygdomme. Er det sådan, det skal forstås? Jeg tænker ellers, at der er rimelig fælles forståelse for, hvilke psykiske skader, der kan ske, så dem tænker jeg ikke, at jeg behøver redegøre for… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 1 minut siden: Du skrev, at det er svært at tolke anderledes. Så tolker vi bare ting meget forskelligt. Gab. Nej. Det handler ikke om at tolke forskelligt. Det handler om dine formuleringer, som er uklare. EOD herfra for den del. Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: Når du spørger ind til, hvilken skade jeg mener, så kan (min tolkning) det læses sådan, at du vil reducere de potentielle skader ved prostitution til at omfatte de fysiske, altså kønssygdomme. Er det sådan, det skal forstås? Jeg tænker ellers, at der er rimelig fælles forståelse for, hvilke psykiske skader, der kan ske, så dem tænker jeg ikke, at jeg behøver redegøre for… Drop det med "tolkning" og prøv bare at svare direkte på mit spørgsmål om, hvad du egentlig mener? Det er ikke hermeneutik, vi diskuterer, men hvad du mener med følgende formulering: "jeg tror, at skaden i langt de fleste tilfælde, hvor der overhovedet sker en skade, sker før spørgsmålet om gummi eller ej er på banen. " Spørgsmålene er: 1 Hvilken skade? 2 Hvem er skadet (alle eller kun nogle)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 11. Juli, 2021 Nyder selvfølgelig mest at knalde uden gummi…. Det tror jeg alle gør. Men jeg går udenom de GP’ere der reklamere for service uden, og hører/læser jeg at en trunte tilbyder det uden, så bliver hun streget fra min liste. Så ift købepiger er jeg fuldstændig utvetydig omkring brugen af gummi. Så kommer dobbeltmoralen…. Hvis, eller rettere når, jeg knalder piger som jeg møder på datingsites, i byen eller i vennegruppen så er det uhørt sjældent at der bliver brugt gummi, og det er jo i virkeligheden for åndssvagt… Men jeg bilder mig ind at de ikke får lige så meget pik som en købepige, og så er der ro på den…. Heldigvis bliver jeg testet reelmæssigt og udover en enkelt omgang klamydia, så er jeg sluppet nådigt… når man tænker på at jeg har + 100 piger som der ikke er betalt for, og nok også + 100 som der er betalt for…. Dobbeltmoralen længe leve…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 11. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 8 timer siden: Gab. Nej. Det handler ikke om at tolke forskelligt. Det handler om dine formuleringer, som er uklare. EOD herfra for den del. Drop det med "tolkning" og prøv bare at svare direkte på mit spørgsmål om, hvad du egentlig mener? Det er ikke hermeneutik, vi diskuterer, men hvad du mener med følgende formulering: "jeg tror, at skaden i langt de fleste tilfælde, hvor der overhovedet sker en skade, sker før spørgsmålet om gummi eller ej er på banen. " Spørgsmålene er: 1 Hvilken skade? 2 Hvem er skadet (alle eller kun nogle)? Skriver du overhovedet for at diskutere emnet eller bare være på tværs? Folk må selv vælge, om de gør det ene eller det andet, og jeg tror ikke, at spørgsmålet om med eller uden gummi er det, der er det afgørende for, om vedkommende tager side af branchen. Mulige psykiske skadevirkninger af prostitution kan du selv google dig frem til. Nogle mener så, at så længe der ikke er gult udflåd eller baktusser i tissetøjet, så er alt godt. Nanna beskriver fint, at man kan lægge sine bekymringer til side for en stund og/eller spille et skuespil. Det gælder netop ikke kun for spørgsmålet om gummi eller ej; du kan ikke være sikker på, om pigen er tvunget eller ej. Det kan lige så godt tænkes, at pimpen har en forretningsplan, der involverer, at pigen netop ikke smittes med noget. I det her game er den væsentligste grænse overtrådt i og med beslutningen om at sælge sin krop. Med eller uden gummi. Slut fra mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: I det her game er den væsentligste grænse overtrådt i og med beslutningen om at sælge sin krop. Med eller uden gummi. Det skal man nok ha arbejdet på lagnerne for at kunne udtale sig om…… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 11. Juli, 2021 Nannas Hjørne skrev, den 6.7.2021 at 12:59:Det var derfor jeg stoppede med at sluge. Men er det da i sæden at sygdommen sidder? Jeg ville tro at det var i huden, ellers ville kvinder jo ikke kunne smitte mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Nanna beskriver fint, at man kan lægge sine bekymringer til side for en stund og/eller spille et skuespil. Det gælder netop ikke kun for spørgsmålet om gummi eller ej; du kan ikke være sikker på, om pigen er tvunget eller ej. Det kan lige så godt tænkes, at pimpen har en forretningsplan, der involverer, at pigen netop ikke smittes med noget. I det her game er den væsentligste grænse overtrådt i og med beslutningen om at sælge sin krop. Med eller uden gummi. Slut fra mig Jeg skrev at man kan lægge sine bekymringer til side, ja. Mindes ikke at jeg skrev noget om skuespil. Jeg tror ikke, at det var fordi du lavede en sammenhæng mellem mit skriv og psykiske skadevirkninger ved prostitution, det håber jeg i hvert fald ikke, for jeg skrev specifikt om brugen af kondom og ikke om skadevirkninger ved at være i branchen eller starte i branchen. Selv føler jeg mig særdeles uskadet og sågar beriget af mine erfaringer her i dette erhverv. Hvis der er skadevirkninger ved selve erhvervet, sker de når man overskrider sine egne grænser af hvad end grund der nu kan være. Der tror jeg, at ubeskyttet sex er en meget reel grænse for mange, hvorimod de fleste af os som er glade for vores job ikke går på kompromis med os selv eller vores værdier blot ved at træde ind i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Juli, 2021 Like a Stone skrev, for 3 minutter siden: Men er det da i sæden at sygdommen sidder? Jeg ville tro at det var i huden, ellers ville kvinder jo ikke kunne smitte mænd. Her vil Google være din ven. Men jo, det smitter blandt andet igennem sæd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Skriver du overhovedet for at diskutere emnet eller bare være på tværs? Jeg prøver at opklare, hvad du mener med din tekst. Den er som sagt uklar, hvilket jeg påpegede. Du har undladt at forklare tydeligt, hvad du mener men i stedet går du i selvsving over noget du mener er min misforståelse. Men jeg har hele tiden påpeget at jeg prøvede at udlægge din uklare formulering. Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Mulige psykiske skadevirkninger af prostitution kan du selv google dig frem til. Ja, mulige. Men hvad har det med gummi at gøre? Du vil bare stadig ikke forklare, hvad du mener med: ""jeg tror, at skaden i langt de fleste tilfælde, hvor der overhovedet sker en skade, sker før spørgsmålet om gummi eller ej er på banen. " Vi må derfor nok konkludere, at det er dig, der er på tværs eller bare ikke vil stå ved at du har skrevet noget som er meningsløst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 Like a Stone skrev, for 36 minutter siden: Jeg ville tro at Virkelig et dårligt udgangspunkt at gætte. Det er let at slå op, så hvad er meningen med at gætte på et offentligt forum på internettet? Smitte kan overføres fra slimhinder, hud, kropsvæsker - afhængigt af, hvilken sygdom vi taler om - til det samme. Urinrørsåbningen på pikken er en slimhinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Like a Stone Skrevet 12. Juli, 2021 Advarsel skrev, for 15 timer siden: Virkelig et dårligt udgangspunkt at gætte. Det er let at slå op, så hvad er meningen med at gætte på et offentligt forum på internettet? Smitte kan overføres fra slimhinder, hud, kropsvæsker - afhængigt af, hvilken sygdom vi taler om - til det samme. Urinrørsåbningen på pikken er en slimhinde. Men jeg har jo for så vidt ret. Smitten sidder i slimhinderne (urinrøret) og kan så føre smitten med sig via sperm, men også via kys og præsperm. Så at undlade at sluge er ikke nogen metode til at dyrke sikker oralsex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 12. Juli, 2021 Like a Stone skrev, 1 time siden: Men jeg har jo for så vidt ret. Smitten sidder i slimhinderne (urinrøret) Det er mere indviklet i praksis. Jo mere smitsstof des større risiko for infention. Så for mange sygdomme kan der teoretisk være smitte bare ved ubeskyttet kontakt, men smitterisikoen er meget større, når der er kropsvæsker (sperm, præsperm, blod, spyt). HPV smitter bare ved hudkontakt, så der hjælper kondom ikke særligt meget, hvis det ikke dækker al smittebærende "hud". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. Juli, 2021 Like a Stone skrev, 1 time siden: Men jeg har jo for så vidt ret. Smitten sidder i slimhinderne (urinrøret) og kan så føre smitten med sig via sperm, men også via kys og præsperm. Så at undlade at sluge er ikke nogen metode til at dyrke sikker oralsex. Jeg er udmærket klar over at det ikke et en perfekt løsning, det var bare en måde at begrænse risikoen uden kun at sutte med kondom (hvilket jeg virkelig ikke gider). Jeg har forliget mig med en grad af risiko men har valgt at begrænse den lidt ved ikke at tage sperm i munden. Sådan må hver enkelt jo selv bedømme hvor stor eller lille risiko de vil løbe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 12. Juli, 2021 (edited) Personligt ved jeg ikke om der er sket et skred i forhold til fortiden, der er vel altid nogle piger/kvinder/damer som har dyrket sex uden kondom, og sådan er dét. Det jeg godt kan undvære at læse om er, at hende man lige er vendt hjem fra at have slikket i rigtig lang tid, har fået begge huller fyldt med sæd af den forrige kunde..vi ved alle at dét er/kan være en del af gamet men hold venligst de allermest slibrige detaljer mellem dig selv og kvinden. Selvfølgelig går de i bad mellem kunderne, men alligevel får jeg en kuldegysning når jeg læser det. Redigeret 12. Juli, 2021 af Max Power 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 14. Juli, 2021 Hvis jeg ser det i forhold til da jeg startede med at besøge GP’er i sidst 90’erne, så ja, der er sket et skred. Der var det helt utænkeligt også hos thaipigerne. ( AIDS) som på det tidspunkt var dødelig var nok hovedårsag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 16. Juli, 2021 Max Power skrev, den 12.7.2021 at 17:24: Personligt ved jeg ikke om der er sket et skred i forhold til fortiden, der er vel altid nogle piger/kvinder/damer som har dyrket sex uden kondom, og sådan er dét. Det jeg godt kan undvære at læse om er, at hende man lige er vendt hjem fra at have slikket i rigtig lang tid, har fået begge huller fyldt med sæd af den forrige kunde..vi ved alle at dét er/kan være en del af gamet men hold venligst de allermest slibrige detaljer mellem dig selv og kvinden. Selvfølgelig går de i bad mellem kunderne, men alligevel får jeg en kuldegysning når jeg læser det. Uha MaxPower. Så var det godt du ikke læste nogle af de nylige anmeldelser fra Thaier i Vejle. Netop de to du lige har besøgt er kendt for at lade kunderne “tømme sig i dem”. Bl.a derfor besøger jeg dem ikke længere - vil nemlig heller ikke kunne forliges med tanken om at slikke rundt i en tidligere kundes tømning af arvemasse …… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 16. Juli, 2021 TheJack skrev, for 3 timer siden: vil nemlig heller ikke kunne forliges med tanken om at slikke rundt i en tidligere kundes tømning af arvemasse …… Mon ikke de smutter i bad mellem gæsterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 16. Juli, 2021 Liv skrev, for 41 minutter siden: Mon ikke de smutter i bad mellem gæsterne? Jo hvis de kan nå det. Ind imellem tager de for mange gæster.Har selv besøgt en af dem og fandt ud af, at den forrige netop var blevet lukket ud af bagdøren og hun tørrede sig bare med en vådserviet… Gik igen ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 588 Skrevet 16. Juli, 2021 TheJack skrev, for 1 time siden: Uha MaxPower. Så var det godt du ikke læste nogle af de nylige anmeldelser fra Thaier i Vejle. Netop de to du lige har besøgt er kendt for at lade kunderne “tømme sig i dem”. Bl.a derfor besøger jeg dem ikke længere - vil nemlig heller ikke kunne forliges med tanken om at slikke rundt i en tidligere kundes tømning af arvemasse …… Ja jeg så det godt, det er jo risikoen vi som kunder løber og sådan er gamet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Juli, 2021 TheJack skrev, for 5 timer siden: Uha MaxPower. Så var det godt du ikke læste nogle af de nylige anmeldelser fra Thaier i Vejle. Netop de to du lige har besøgt er kendt for at lade kunderne “tømme sig i dem”. Bl.a derfor besøger jeg dem ikke længere - vil nemlig heller ikke kunne forliges med tanken om at slikke rundt i en tidligere kundes tømning af arvemasse …… Det bunder nok mere i det psykiske end det faktuelle. Nu forholder det sig jo ikke således, at spermen bare sådan lige bliver i grotten samt at kvinden på et tidspunkt er fyldt op. Faktum er at spermen ganske let i forbindelse med bad eller bare ved at stå op selv finder vej ud. Så almindelig hygiejne imellem gæster gør at man ikke kommer til at slikke rundt i andres sperm. Det samme gør sig gældende ved almen tungekys osv. lidt hygiejne og sporene er væk. Men selvfølgelig skal man da ikke underkende de psykiske tanker, som sagtens kan en få til at miste lysten. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 16. Juli, 2021 TheVoice skrev, for 51 minutter siden: Det bunder nok mere i det psykiske end det faktuelle. Nu forholder det sig jo ikke således, at spermen bare sådan lige bliver i grotten samt at kvinden på et tidspunkt er fyldt op. Faktum er at spermen ganske let i forbindelse med bad eller bare ved at stå op selv finder vej ud. Så almindelig hygiejne imellem gæster gør at man ikke kommer til at slikke rundt i andres sperm. Det samme gør sig gældende ved almen tungekys osv. lidt hygiejne og sporene er væk. Men selvfølgelig skal man da ikke underkende de psykiske tanker, som sagtens kan en få til at miste lysten. Spot on herfra. Det er for mit vedkommende det psykiske aspekt. Jeg er selv spermforskrækket. Det betyder at: Aldrig besøger piger der tilbyder uden, aldrig slikker en gp, aldrig kysser en gp. Altid forsøger at få den tidligste tid på dagen.. Jeg har sikkert gået glip af en masse, men det er bare sådan jeg har det bedst med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg