Hop til indhold
Manica

privat-diskret.dk Bording TILDE ... For anden gang 8-)

Recommended Posts

Søndag den 21/7.

Ringede til Bording, og fik en tid ved Tilde kl 23:30

Hun havde været i mine tanker lige siden sidste gang. (To dage før).

Denne gang var jeg ikke nervøs, fordi hun er så sød og naturlig. Bortset fra den sindssygt vidunderlig smukke krop, og den forførende stramme fisse, er hun jo et almindeligt menneske.

Da jeg ankom, åbnede Tilde smilende døren, og vi satte os.

Vi aftalte samme tur som i forgårs, derefter tog jeg et hurtigt bad.

Vi begyndte at kysse og kæle. Snart var jeg 100% klar. Endelig tog hun sine små trusser, og bh af. Jeg nød synet af de smukke ung-pige bryster, og den smukke fisse. Aldrig har jeg set så smuk, forførende og VANEDANNENDE stram fisse.

Jeg har aldrig kunnet lide at slikke fisse før, MEN.... Det forholdt sig HELT anderledes da jeg så Tildes. Jeg kunne sagtens leve med at bruge HELE timen på en 69er. Men det andet er også meget sjovt :twisted:

Efter et kvarters tid, satte Tilde sig op på mig. Da jeg trængte ind i hende, hørte jeg englene synge. Lidt efter tog jeg hende i missionær-stilling, samtidig kyssede og slikkede jeg de skønne bryster.

Jeg bad Tilde om at vende sig, så jeg kunne tage hende i doggy-style. Jeg var så vild, at jeg fik krampe i mine fødder. Så jeg bad hende rykke ud til sengekanten, så jeg kunne stå op. Og SÅ gik det ellers der ud af. Jeg elsker den stilling med Tilde, fordi hun har verdens smukkeste røv, og dejlige slanke krop.

Endelig kom jeg oppe i hende --- FANTASTISK.

Aldrig har jeg svedt så meget i mit liv, det var lige før at der var en lille vandpyt på gulvet :mrgreen: Tilde tog et håndklæde, tørrede mig forsigtigt, og spurgte om jeg var OK. Jeg svarede "ja, vidunderligt!." Så smilede hun, og kyssede mig dejligt blidt det sidste af tiden.

Totalt fed aften. De 62 km på scooter betyder intet! Med sådan en pige kunne jeg nemt køre 200 km ekstra. 10 stjerner igen!! Alle pengene værd. :D

Inden jeg gik ud af døren kyssede hun mig igen og ønskede mig en god tur hjem. Jeg havde lyst til at blive hele natten, men det går jo ikke. :cry:

Imens jeg kørte hjem, bestemte jeg mig for, at skal jeg prøve en af de andre piger. For allerede første gang var jeg ved at kunne lide hende alt for meget. :oops:

Jeg har udover en del mere-eller-mindre one night stands, haft 7 kærester - og endda været gift i nogle år... Ingen af dem kommer i nærheden af Tilde.... Hun er magisk. Uha.. Havde man bare haft ubegrænset økonomi.... SUK :oops:

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...