Hop til indhold

Recommended Posts

min første anmeldelse
https://annoncelight.dk/showad/245948

tja i bunden af de top 10 oplevelser jeg har haft

aftaler at komme og det gik fint via sms

der var superfransk og tunge kys men ville ik have stilletter på grund af naboer og fint med mig kun i sengen

flot og lækker pige til et 10 tal i min smag og i stedet for 15 min så tog jeg 30 min 800kr

hun kom ind og ville ik tage stilletter på i sengen selvom de stod der , hmm 0 tal

begyndte at slikke som hun gerne ville ,,8 tal

,men nej der gik det så galt i hendes point lige pludselig ingen super 0 tal når man har betalt! men blow var meget alm og ik specielt 5 tal

så begyndte det danske og fin krop men ik meget kontakt 7 tal

tungekys som var med i pris , nej det måtte man ik 0 tal

efter 14 kunne kun ik mere pågrund af størrelse og jeg skulle komme ved håndjob og ville ik sutte andet ind en gang 1 tal

20 min efter var jeg i tøjet  for massage var der heller ik noget af

så lækker pige som jeg har ville besøge i lang tid som ikke giver den standart som hendes veninde eller de fleste andre steder jeg kommer samlet 2 tal og kun fordi hun er lækker men er ik penge værd i forhold til det jeg er vandt til desværre

C7ADD94F-584F-4443-AE77-98EF72A2C142.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt det der med at give karakterer for al ting. :rolleyes: Jeg har selv besøgt Aisha 2 gange og havde ingen problemer med at få tungekys eller superfransk. Hun er ganske rigtig meget lækker, men synes også hun er rigtig sød og meget nem at snakke med. Har ikke oplevet hende som værende sart, selvom hun er et lille nips. 

PS: Hvis du har givet 800 kr. for 30 minutter - så har det været uden kys og superfransk, da det begge er ekstraydelser. 

Redigeret af Lange
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej kan heller ikke genkende den beskrivelse.

Har besøgt hende flere gange i Engesvang og syntes faktisk det bliver bedre og bedre så tror faktisk der er en stor grad af kemi og respekt indblandet.

Kan se hun er i Vejle så det kan være hun skal have et besøg i nærmeste fremtid

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sport Har det på samme måde. Har faktisk en aftale med hende på lørdag i Vejle. Mit 3. besøg i alt. Hun er virkelig en fryd at være sammen med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun oplyser jo ingen steder hvad der er ekstraydelser og hvad disse koster. Hvordan kan man vide om det er kemi eller penge der er årsagen til de manglende ydelser når man ikke ved hvad man har betalt for? Min oplevelse med Aisha var også at der ikke bliver givet noget ekstra udover hvad hun synes der er betalt for. Hun er lækker og sød at snakke med, men hvad de seksuelle ydelser angår har jeg ofte fået meget mere hos andre piger ved et 15 minutters besøg end jeg fik hos hende i løbet af 45 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er i tvivl om hendes ekstraydelser, gør som hun skriver: For any extra services call me or text me

Da jeg bookede hende første gang ønskede jeg kys og superfransk som ekstraydelse - fik derefter en samlet pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også oplevet det med at hun ikke ville tage sko på, og når man som jeg elsker flotte ben i højhælede sko, så er det bare nederen. Og nej, det mener jeg virkelig ikke kan være en ekstraydelse :-).

Men ellers er hun altså både sød og lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...