Thomas999 31 Skrevet 24. Juli, 2013 nogen der har erfaringer med hende...frækt lille nips https://annoncelight.dk/annonce/62707/ud ... min-600-kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fugleungen 0 Skrevet 24. Juli, 2013 Tilbyder sex uden kondom .... hmmmm nej tak :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 24. Juli, 2013 Tilbyder sex uden kondom .... hmmmm nej tak du kan da også få det med kondom. du bestemmer da selv :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 24. Juli, 2013 Tilbyder sex uden kondom .... hmmmm nej tak Fugleungen.........Det kan vi godt selv læse udfra annoncen.Det var ikke det der blev spurgt til.Har du erfaringer med hende?Ellers er der ingen grund til at komme med dine moralistiske kommentarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fugleungen 0 Skrevet 24. Juli, 2013 Korrekt knallert :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 24. Juli, 2013 Hun er et nips.. fylder ikke meget i landskabet. Billederne er af hende, men der er ikke meget indlevelse fra hendes side, og det virker til bare at skulle have det overstået. Gode bryster og stram, og en pæn pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
azazel 0 Skrevet 29. Juli, 2013 De er så fake .. Billederne matcher ikke med den person der dukker op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 29. Juli, 2013 tænkte det nok, hvis det er for godt til at være sandt.....så er det nok ikke det, tak for svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fugleungen 0 Skrevet 29. Juli, 2013 Hvorfor skriver Sommerfyr så at det er hende . det er nok noget han har drømt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
azazel 0 Skrevet 29. Juli, 2013 Hov .. Forkert tråd jeg svarede på.. Skulle være den jeg selv havde startet ! En admin som kan flytte svaret ?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 29. Juli, 2013 Hvorfor skriver Sommerfyr så at det er hende . det er nok noget han har drømt øhhhh nå?! Pigen på billederne har jeg besøgt mere end en gang, så jeg ved de passer... Om der så er en anden der misbruger dem skal jeg ikke kunne sige, hun skifter sommetider nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Juli, 2013 jeg kan også bekræfte at pigen er identisk med billederne har været der et par gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
azazel 0 Skrevet 30. Juli, 2013 Snakker vi så om en lille rødhåret / sort, brun håret pige med tats på maven/arme, ben og en piercing i missen ?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
azazel 0 Skrevet 30. Juli, 2013 jeg kan også bekræfte at pigen er identisk med billederne har været der et par gange Ligner det nedenstående ? Bare med mørkt hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Juli, 2013 Hold da op... Hvordan kan man være utilfreds hvis hun dukkede op..?? Med mindre man søgte efter en bbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
azazel 0 Skrevet 30. Juli, 2013 Jeg spurgte veludrustet om det var hende han mødte :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 31. Juli, 2013 Syntes tilgengæld ikke det er iorden at smide et billede med ansigt på hende op, da hun kun selv sætter billeder uden ansigt på sine annoncer!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2013 ja det er hende du møder, hun havde rødt hår da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2013 Syntes tilgengæld ikke det er iorden at smide et billede med ansigt på hende op, da hun kun selv sætter billeder uden ansigt på sine annoncer!! Enig, når hun selv ikke ønsker hendes ansigt frem på hendes annoncer så gør hun det jo af anonymitetshensyn, og så synes jeg ikke vi skal bringe et billede af hende her hvor man kan se hendes ansigt. Så det er fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 31. Juli, 2013 Fint at få afklaret det er den rigtige pige, hvad er jeres vurdering af hendes ydelser? ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 31. Juli, 2013 Fint at få afklaret det er den rigtige pige, hvad er jeres vurdering af hendes ydelser? Her en kopi af min afmeldelse fra den anden tråd, der kører sideløbende: Kecia er i DEN GRAD ægte! Kecia har i øvrigt fra tid til anden 'teamet up' med andre piger (ofte Sofie), hvor de så også fås sammen. Hun er lille bitte...."white trashy"...sorry...men faktisk både fræk og sød...og 18 år. Spinkel krop men faktisk gode former, der matcher hendes skikkelse. Hun har tuscher og piercinger...og der kommer flere og flere til (tattoos). Hun er nok lidt mere 'fremmelig' end 99 ud af 100 andre på 18 år....men heller ikke så tit, man oplever piger, der giver købesex i en gammel campingvogn i forældrenes have...hmmm.... Hun er ikke dum...og er afklaret med 'jobbet'...har klare grænser (selv om jeg synes det er tåbeligt at have sex uden gummi på menukortet...uagtet at måske kun få vælger det)..men hun er venlig og høflig....Og hvis man ellers kan skabe en god kemi, så kigger hun bestemt ikke på uret. Hun giver et super blidt indlevende blow...og knepper i alle stillinger... Ja...det er 'udkantsdanmark'....og en fjern verden sikkert for mange herinde....og man behøver nok ikke en universitetsgrad for at kunne konkludere, at der nok har været nogle andre opvækstsbetingelser her end i de fleste kernefamilier. Man er virkelig på 'udebane' her...men hun leverer varen, må man sige. /Steve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. August, 2013 Hvis man gerne vil tjekke Kecia ud, kan en lille fidus være, at finde en dansk webcam side, hvor hun faktisk har en profil og også sælger film.....det kan jeg vidst tillade mig at gøre opmærksom på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
somerandomguy 1 Skrevet 29. August, 2013 http://dkwebcam.dk/profile/48004/Kecia/shows/show Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erjobareenmand 14 Skrevet 29. August, 2013 kunne man forstille sig der lå et gratis klip ude på nettet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg