Citroen mand 106 Skrevet 25. Juli, 2013 Jeg tænker tit når jeg kører forbi et massage sted, hvorfor har de det der blinkende lysende OPEN skilt i vinduet ud mod vejen, det gør da ikke tingene mere diskrete, så ved alle hvad der foregår i sådan et hus/lejlighed. Så mit gode råd må være, væk med skiltene, erstat det evt med en lille lampe i vinduet, som indikere at der er gang i butikken. Når man ser skiltet tænker man jo altid sit, og det er der mange som gør, på den anden måde, er det jo kun dem som er interesserede som lægger mærke til stedet. Blot et godt råd til dem som arbejder i branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2013 Ja det har du ret i. Dog har jeg i stigende grad set de samme skilte anvendt i indvandrer butikker. Det er dog nemt at se der er tale om en grønthandler, døgnkiosk, fast food eller lign. På den ene side er det da rart at vide at der er ledigt, når OPEN skiltet blinger. På den anden side er det ikke særlig diskret, men forbipasserende ved i forvejen det er et massagested. Det står som regel på facaden. En helt anden ting er at de er helt forfærdelig grimme - især dem med løbelys i skiftende farver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 Enig, de er forfærdelige grimme! Er det ikke mest thaistederne der har dem? En diskret lampe er meget hyggeligere og pænere ja . Ved pigekollektivet har vi en stor lanterne med levende lys i, stående udenfor døren i opgangen, det synes de fleste er hyggeligt, specielt om vinteren . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2013 Bordellet på Randersvej 5, Århus har også det der skilt. Der er vist ingen thai piger der! Det er der ved siden af i nr 7, og de har også skiltet. Puster i så lyste ud Line, når alle pladser er optaget Ud mod Grenåvej i Risskov nord for Århus var der i mange år et bordel. Jomfruburet mener jeg det hed. De havde to meget store lamper på gavlen ud mod Grenåvej, en grøn og en rød. Min kone og børn undrede sig meget over dem, jeg sagde intet. Huset var iøvrigt malet lyserødt. Diskretion var ikke deres stærkeste side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 Bordellet på Randersvej 5, Århus har også det der skilt. Der er vist ingen thai piger der! Det er der ved siden af i nr 7, og de har også skiltet. Puster i så lyste ud Line, når alle pladser er optaget Ud mod Grenåvej i Risskov nord for Århus var der i mange år et bordel. Jomfruburet mener jeg det hed. De havde to meget store lamper på gavlen ud mod Grenåvej, en grøn og en rød. Min kone og børn undrede sig meget over dem, jeg sagde intet. Huset var iøvrigt malet lyserødt. Diskretion var ikke deres stærkeste side. Hihi nej Århus, vi har vagtpige og ellers en p- skive der bliver sat på døren så gæsten kan se hvor lang tid pigen er optaget og sidst men ikke mindst et fast optaget/ fri skilt, som vi vender ved besøg, så her er vist ikke meget at tage fejl af og dog er der " nogen" der ikke altid kan læse og ringer på , men som sagt så plejer vagtpigen at tage sig at det hele :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 25. Juli, 2013 Hihi nej Århus, vi har vagtpige og ellers en p- skive der bliver sat på døren så gæsten kan se hvor lang tid pigen er optaget og sidst men ikke mindst et fast optaget/ fri skilt, som vi vender ved besøg, så her er vist ikke meget at tage fejl af og dog er der " nogen" der ikke altid kan læse og ringer på , men som sagt så plejer vagtpigen at tage sig at det hele P-skive på døren????? *griner* Line - Pas hellere på, der ikke pludselig står en emsig Q-Park eller EasyPark vagt fast stationeret ved jeres indgangsdør og udskriver 500,- kr's bøder til de kunder, der overskrider tiden med et par minutter! Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Juli, 2013 Så mit gode råd må være, væk med skiltene, erstat det evt med en lille lampe i vinduet, som indikere at der er gang i butikkenNej, kønne er de ikke, og de passer heller ikke rigtigt ind i et dansk gadebillede. MEN "almindelige" folk lærer såmænd også hurtigt, hvad selv en diskret lampe betyder. Er vi så ikke lige vidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 P-skive på døren????? *griner* Line - Pas hellere på, der ikke pludselig står en emsig Q-Park eller EasyPark vagt fast stationeret ved jeres indgangsdør og udskriver 500,- kr's bøder til de kunder, der overskrider tiden med et par minutter! Vh. Sidespringeren Så tager jeg ham ind og giver et blow MED tænderne . Men tro mig det virker godt, de fleste går lige en lille tur ned til vandet og så de tilbage igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 25. Juli, 2013 Vær nu lidt friske http://www.google.dk/search?hl=da&site= ... ikAs2jClRQ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Juli, 2013 Vær nu lidt friske http://www.google.dk/search?hl=da&site= ... ikAs2jClRQEr det selvoplevede billeder fra dine germanertogter? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. Juli, 2013 Et par af mine favorit Thai-steder har et forholdsvis diskret "Open" skilt - ellers reklamerer de normalt ikke på travbladet eller andre steder, så jeg tror de satser på at yde en god service og tiltrække mange stamkunder - og så enkelte strøgkunder, som tilfældigt kører forbi - og som måske kan ende med at blive stamkunder. Ellers synes jeg en alm. gadelampe virker mere diskret og man skal ligesom vide at de ikke bare har glemt at slukke. Bruges der en energisparepære koster det ikke alverden i strøm og der burde så være råd til en ordentlig belysning i servicelokalerne - men her sparer man af uransagelige grunde ofte på belysningen Utallige er de gange, hvor jeg simpelthen er gået igen, hvis de ikke har kunnet tænde mere lys, fordi jeg ikke vil bruge kr. 1000,- på at dyrke mørkekammersex - og jeg tænker også på at når de ikke kan tænde ordentlig lys - hvordan kan de så gøre ordentligt rent? P-skiven på døren er en virkelig god ide Line - tak for det - måske jeg skulle komme forbi en dag som den frække P-vagt og kontrollere :ugeek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 Et par af mine favorit Thai-steder har et forholdsvis diskret "Open" skilt - ellers reklamerer de normalt ikke på travbladet eller andre steder, så jeg tror de satser på at yde en god service og tiltrække mange stamkunder - og så enkelte strøgkunder, som tilfældigt kører forbi - og som måske kan ende med at blive stamkunder. Ellers synes jeg en alm. gadelampe virker mere diskret og man skal ligesom vide at de ikke bare har glemt at slukke. Bruges der en energisparepære koster det ikke alverden i strøm og der burde så være råd til en ordentlig belysning i servicelokalerne - men her sparer man af uransagelige grunde ofte på belysningen Utallige er de gange, hvor jeg simpelthen er gået igen, hvis de ikke har kunnet tænde mere lys, fordi jeg ikke vil bruge kr. 1000,- på at dyrke mørkekammersex - og jeg tænker også på at når de ikke kan tænde ordentlig lys - hvordan kan de så gøre ordentligt rent? P-skiven på døren er en virkelig god ide Line - tak for det - måske jeg skulle komme forbi en dag som den frække P-vagt og kontrollere Så er jeg den "uskyldige skolepige" der bestemt intet forkert har gjort . Du er hjertelig velkommen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 I Esbjerg, hvor jeg får min post, har der i mange år lagt et bordel i Nørregade, med navnet Bluemoon. Gud og hver indbygger i byen kender til stedet og dens beliggenhed, hvor diskretion er en by i Rusland. Trods det, så hænger der stadigvæk et stort skilt i vinduet, som ikke efterlader nogen tvivl om hvad der foregår bag det vindue hvor, persiennen kun hænger fast i den ene side, hvor den ene af ruderne har været smadret i årevis, og hvor junkfood resterne fra nattelivet sidder smurt ind i de resterende ruder. Her i byen skyldtes skiltet, at man gerne vil være synlig i gadebilledet, når alle de fremmede mænd, fra ind og udland kommer på besøg, i forbindelse med Offshore og vindmølle industrien. Vil man gerne have besøg af impulsive fortovsgæster, må man synlig gøre sig, på den ene eller anden måde.. Personligt syntes jeg at "Open" skiltet er helt OK. Jeg er dog helt enig i, at de kulørte lamper, som typisk er brugt på thaistederne, ikke vinder nogen form for designerpris.. Det ser ganske enkelt forfærdeligt ud. VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 25. Juli, 2013 Så er jeg den "uskyldige skolepige" der bestemt intet forkert har gjort . Du er hjertelig velkommen Måske du også trænger til en "gratis" forlygtekontrol :idea: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg