Hop til indhold
12o69o

Jyden kommer til København

Recommended Posts

Som overskiften siger,  så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. 

Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
12o69o skrev, for 5 timer siden:

dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever

havde været en rigtig god overskrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efterhånden umådelig svært at finde en dansk GP i den rigtige alder som tilbyder anal og kætresteoplevelser i Storkøbenhavn..

Ville ønske jeg havde en 15-20 navne jeg kunne slynge ud, men flere og flere lysthuse med danske piger herovre har  svært ved at overleve og ikke mindst have en vagtplan med GP'er som primært tilbyder græsk til hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JohnWayne86
12o69o skrev, for 9 timer siden:

Som overskiften siger,  så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. 

Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge :D 

DinaG er ofte i Glostrup. Hold øje med hendes kalender - hun opdaterer den typisk 4 uger frem.

Der er al den GFE og anal du orker med en lækker dansk GP’er :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

BLIV i JYLLAND.....

Har selv besøgt seks gp’er på et halvt år, efter en længere pause fra miljøet.. og jeg er SÅ skuffet... udover Lærke fra PG så har de alle været mekaniske og kedelige.... måske du vil kunne finde en blandt de udenlandske, dem nægter jeg selv at besøge, virker på mig som om de er “skyld i” at miljøet er då meget anderledes end for ti år siden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...