12o69o 3 Skrevet 8. Juli, 2021 Som overskiften siger, så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 9. Juli, 2021 12o69o skrev, for 5 timer siden: dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever havde været en rigtig god overskrift. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 9. Juli, 2021 Det er efterhånden umådelig svært at finde en dansk GP i den rigtige alder som tilbyder anal og kætresteoplevelser i Storkøbenhavn.. Ville ønske jeg havde en 15-20 navne jeg kunne slynge ud, men flere og flere lysthuse med danske piger herovre har svært ved at overleve og ikke mindst have en vagtplan med GP'er som primært tilbyder græsk til hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 9. Juli, 2021 12o69o skrev, for 9 timer siden: Som overskiften siger, så kommer jyden til København. Jeg drager mod København i starten af august og vil gerne besøge en GP der. Så kom med jeres anbefalding på en dansk GP, som tilbyder anal og kæresteoplever.Som jeg skal besøge DinaG er ofte i Glostrup. Hold øje med hendes kalender - hun opdaterer den typisk 4 uger frem. Der er al den GFE og anal du orker med en lækker dansk GP’er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 73 Skrevet 16. September, 2021 Hej, allesammen. Er der nogen af jer der har besøgt DinaG i hendes omgivelser i Slagelse...? Mvh FL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fætter 39 Skrevet 17. September, 2021 BLIV i JYLLAND..... Har selv besøgt seks gp’er på et halvt år, efter en længere pause fra miljøet.. og jeg er SÅ skuffet... udover Lærke fra PG så har de alle været mekaniske og kedelige.... måske du vil kunne finde en blandt de udenlandske, dem nægter jeg selv at besøge, virker på mig som om de er “skyld i” at miljøet er då meget anderledes end for ti år siden..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg