nicefyr333 13 Skrevet 10. Juli, 2021 hejsa nogen der har prøvet dette sted? og kan berette lidt om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æskildsen 85 Skrevet 10. Juli, 2021 Jeg har prøvet for flere år siden, da var det en sød ung pige, hun blev virkelig glad når du slikker hende, gør du det godt, kommer hun flere gange Det er nok ikke hende der er der mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 152 Skrevet 5. August, 2021 (edited) Var der for nylig. Jeg kommer gerne igen for massagens skyld. Det er rigtig god massage, men jeg blev ikke tilbudt ekstra, så ved ikke om det er muligt? Redigeret 5. August, 2021 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 14. August, 2021 fila skrev, den 5.8.2021 at 14:14: Var der for nylig. Jeg kommer gerne igen for massagens skyld. Det er rigtig god massage, men jeg blev ikke tilbudt ekstra, så ved ikke om det er muligt? hvordan ser hun ud? flot krop osv? og tror du man må pille ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 152 Skrevet 14. August, 2021 (edited) Hun lagde ikke op til noget, så tror det ikke. Jeg har aftale med hende igen om massage, for jeg synes den er god. Jeg kommer ellers hos Nana, Nørrebrogade, som har hj,bj,fp og masserer ryg, ben, arme rigtig godt, men nakke og skuldre gør hun ikke noget ved. Det gør Em. Pæn dame synes jeg, men smag og behag…. Redigeret 14. August, 2021 af fila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 15. August, 2021 Indtil for kort tid siden kunne man få hele pakken, det er ændret nu, samme pige men hun giver kun massage nu. Lidt trist for hun er lidt lækker og var faktisk dejlig at knalde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 152 Skrevet 15. August, 2021 Så er det spændende om min charme ændrer på det, når jeg kommer til massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 8. Januar, 2022 nogen der ved om der er åben endnu på adressen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 8. Januar, 2022 Der var lys i butikken torsdag eftermiddag da jeg kørte forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 9. Januar, 2022 Kimbj skrev, for 18 timer siden: Der var lys i butikken torsdag eftermiddag da jeg kørte forbi link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 9. Januar, 2022 Tror ikke der er link, men uanset skal du forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg