Max5000 160 Skrevet 10. Juli, 2021 Link: https://annoncelight.dk/showad/322838 Jeg læste denne annonce fra Miss stress og syntes det lød ret spændende. Det er ikke noget jeg har prøvet før, så skrev en sms for at høre hvordan og hvorleden. Hun svare rigtig pænt og fortæller lidt om det. Hun skriver dog også at hun gerne vil have at jeg sender nogle penge inden mødet, for at bevise at jeg er en god slave. Det vælger jeg lidt at ignorere, da jeg selvfølgelig ikke vil sende penge forud til en jeg ikke kender. Hun forslår at vi mødes allerede i dag og det ville jeg egentlig gerne, kunne dog ikke finde tiden til det og spørger om det var muligt at finde en anden dag. Til det svare hun at det kunne vi nemt, men det ville kræve at jeg sender nogle penge til hende med det samme. Hun skriver derefter et mobil nr til mobile pay. (Da jeg efterfølgende lige søger efter dette nr, kan jeg se at det tilhøre en mand) Jeg skriver til hende at det var en skam, da jeg ikke vil betale forud, men at jeg rigtig gerne vil skrive til hende en dag når jeg havde tid og høre om vi kunne lave en aftale. Til det skriver hun at "Jeg laver ikke aftaler gratis". Jeg skriver at det jo ikke er en aftale bare at kunne snakkes ved en anden dag og at hun selvfølgelig for de penge hun selv havde skrevet tidligere, når vi evt. mødes og at det med at kræve betaling før mødet minder mest af alt om scam. Så blev hun alligevel sur og ringer til mig og sviner mig til. (Lidt sjovt, for det var jo næsten det jeg ville betale hende for at gøre) Hun er rigtig sur over at jeg kan bilde mig ind at skrive sådan til hende, for jeg kender jo ikke omstændighederne. Hun virker mest af alt en som har brug for hurtige penge og derfor tænker hun kan snyde et par "dumme" mænd til at sende dem til hende. Hun ville i øvrigt mødes i naturen og ikke på hendes adresse, hvilket i virkeligheden nok bekræfter teorien. Anyways nu fik i hele historien, så kan i selv vurdere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1497 Skrevet 10. Juli, 2021 Men det var dog en kvinde det ringede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 10. Juli, 2021 Max5000 skrev, for 24 minutter siden: Så blev hun alligevel sur og ringer til mig og sviner mig til. (Lidt sjovt, for det var jo næsten det jeg ville betale hende for at gøre) Så var du sgu da alligevel den der kunne le sidst og højest. Ville heller aldrig nogen sinde selv betale forud. Men som Jogge oven over kommenterer var det da i det mindste en kvinde. Men mon ikke kvinder kan bedrage lige så vel som mænd kan? Reelt er der jo heller ingen der ved og hun ville snyde dig. Meeen.... Jeg havde heller ikke taget chancen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 10. Juli, 2021 Jogge skrev, for 3 minutter siden: Men det var dog en kvinde det ringede? Ja det var det. Så der er selvfølgelig chance for at hun er reel, men bare har en dårlig måde at begå sig på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 10. Juli, 2021 Forudbetaling = NEJ TAK! Sådan skal det være, det er ikke til at forstå at nogle mænd er så naive...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 10. Juli, 2021 Gad slet ikke en kvinde uden foto, uanset hvor meget hun vægter seriøsitet og hvor loyal hun er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 10. Juli, 2021 Der har på AL de sidste 3-4 dage været 3-4 helt nyoprettede profiler, hvor annoncen minder meget om denne, og hvor det vækker mistanke om at annoncens indhold ikke holder IRL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 10. Juli, 2021 John61 skrev, for 8 minutter siden: Der har på AL de sidste 3-4 dage været 3-4 helt nyoprettede profiler, hvor annoncen minder meget om denne, og hvor det vækker mistanke om at annoncens indhold ikke holder IRL. Eller dem der kun skriver mail . Og når man kontakter dem, henvises til et datingsite hvor man skal melde sig ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 10. Juli, 2021 El Caliente, jeg er enig. De eksempler jeg har i tankerne har udelukkende været her på Fyn, og når jeg læst de helt nyoprettede annoncer, har jeg tænkt på, om det er fup, drengestreger, eller form for chikane af en person, med det oplyste telefonnummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 10. Juli, 2021 (edited) Skriver gerne og har før fundet de lækreste tøser på den slags opslag, men enig i at man ikke skal betale forud..jeg forstår slet ikke nogen kan finde på det ? Redigeret 10. Juli, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 10. Juli, 2021 Så sendes der billeder senere og priser osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg