Esbjerghanhund 384 Skrevet 10. Juli, 2021 Nogle piger tror sgu de har diamanter oppe et vist sted... 3500 for 1 time, en pige uden tidligere anbefalinger, umiddelbart. Tsk tsk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 10. Juli, 2021 Hvis det var mig, havde jeg sku også taget mest muligt for min service, havde set hvor meget, jeg kunne trække ud af de liderlige mænd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 10. Juli, 2021 sweetstone skrev, for 6 minutter siden: Hvis det var mig, havde jeg sku også taget mest muligt for min service, havde set hvor meget, jeg kunne trække ud af de liderlige mænd. Men det er jo urealistisk for dig og for andre mænd, så hvad er din pointe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 10. Juli, 2021 Jeg undre mig mest over man som dansk pige kalder det "real kiss".. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 10. Juli, 2021 Og det mange gange . De helt unge der tror de kan gøre som de vel.men de har jo også mange år erfaring så de ved Hva det dreje sig om og ik bare en penge maskine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 10. Juli, 2021 Jamen det er jo helt sikkert den unge alder damen spiller på, og der skal såmænd også nok være et par halvpædofile tosser der vil betale prisen. Personligt ville jeg have det dårligt med at have nogen form for sex med en pige der er yngre end mine egne børn, men jeg har det fint med det, fra de nærmer sig 30, og så har de helt anderledes erfaring med det. Men nu er det jo ikke den 18-årige som er dum, hvis hun kan få den høje pris for sine ydelser, det er da dem som betaler det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestkysten46 12 Skrevet 10. Juli, 2021 Jeg synes hun skal have lov til at hvile i fred Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Juli, 2021 Hvad er problemet? Hun kan vel sætte sin pris som hun vil, der er ingen købetvang. Om hun får de gæster hun trænger til, må hun vel selv vurdere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 10. Juli, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden: Hvad er problemet? Hun kan vel sætte sin pris som hun vil, der er ingen købetvang. Om hun får de gæster hun trænger til, må hun vel selv vurdere Præcis… bestemmer også selv hvad jeg vil sælge min bil for, på dba… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 10. Juli, 2021 El Caliente skrev, for 3 minutter siden: Præcis… bestemmer også selv hvad jeg vil sælge min bil for, på dba… Og hvis du ikke får den solgt er det kun dig selv det går ud over, og dit helt eget valg om du har lyst til at sætte prisen ned eller hellere vil beholde bilen selv og hvem ved, måske er der flere som gerne vil betale din pris. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 10. Juli, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 31 minutter siden: Hvad er problemet? Hun kan vel sætte sin pris som hun vil, der er ingen købetvang. Om hun får de gæster hun trænger til, må hun vel selv vurdere Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 10. Juli, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 37 minutter siden: Og hvis du ikke får den solgt er det kun dig selv det går ud over, og dit helt eget valg om du har lyst til at sætte prisen ned eller hellere vil beholde bilen selv og hvem ved, måske er der flere som gerne vil betale din pris. Lige min tanke jeg starter med 100.000 og ser hvad der sker. Det skaber den opmærksomhed at nogen tror den er meget speciel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 10. Juli, 2021 Mr.Djurs skrev, for 3 timer siden: halvpædofile Er man halvpædofil fordi man ønsker sig sex med en på 18? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 10. Juli, 2021 (edited) Det her er et forum for sexkøbere og sexsælgere. For nogle af os det eneste rigtige frirum til at være dem vi er uden at nedtone eller tilpasse os andre folks moral. Jeg kunne godt tænke mig der var lidt højere til loftet her end andre steder. Hvis man ønsker at købe sex af en ung kvinde eller man ønsker at tage overpris i forhold til typiske eller gennemsnitlige markedspriser, er det så her der skal høvles, stemples og stigmatiseres? Det bliver vi alle mulige andre steder. Til orientering kan jeg afsløre at min debut som prostitueret havde jeg også som 18-årig. Jeg var ikke klar over at det var det det var, så pigen fra annoncen er flere skridt foran mig da jeg var 18. Jeg havde ingen pris, så det var ham der satte bestemte hvad betalingen var. Mit første købe-knald var laaaaaangt over 3.500kr. Jeg fik en nyrenoveret Triumph Spitfire. Jeg er sikker på jeg kunne have solgt den og købt en diamant i stedet og sat den op et vist sted. For nogle mænd findes der altså "Magic Pussy". Hvem fanden kan vurdere hvad et knald med en 18-årig er værd, andre end ham/dem der betaler for det? Højere til loftet... komsedasse... på forhånd tak Kærligst, Eva Redigeret 10. Juli, 2021 af Eva Nadine 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 11. Juli, 2021 Eva Nadine skrev, for 17 timer siden: Det her er et forum for sexkøbere og sexsælgere. For nogle af os det eneste rigtige frirum til at være dem vi er uden at nedtone eller tilpasse os andre folks moral. Jeg kunne godt tænke mig der var lidt højere til loftet her end andre steder. Hvis man ønsker at købe sex af en ung kvinde eller man ønsker at tage overpris i forhold til typiske eller gennemsnitlige markedspriser, er det så her der skal høvles, stemples og stigmatiseres? Det bliver vi alle mulige andre steder. Til orientering kan jeg afsløre at min debut som prostitueret havde jeg også som 18-årig. Jeg var ikke klar over at det var det det var, så pigen fra annoncen er flere skridt foran mig da jeg var 18. Jeg havde ingen pris, så det var ham der satte bestemte hvad betalingen var. Mit første købe-knald var laaaaaangt over 3.500kr. Jeg fik en nyrenoveret Triumph Spitfire. Jeg er sikker på jeg kunne have solgt den og købt en diamant i stedet og sat den op et vist sted. For nogle mænd findes der altså "Magic Pussy". Hvem fanden kan vurdere hvad et knald med en 18-årig er værd, andre end ham/dem der betaler for det? Højere til loftet... komsedasse... på forhånd tak Kærligst, Eva Hold da kæft… en spitfire! Jeg er i tvivl om jeg skal håbe på at det var en legetøjsbil, eller en rigtig…. Som ejendomsmægler Lars Elbæk altid siger… man ved først hvad en bolig er værd når den er solgt…. Ting er det værd som én vil betale. Jeg ville så ALDRIG give 3500 for en times sex! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 11. Juli, 2021 Esbjerghanhund skrev, for 23 timer siden: Tsk tsk Rønnebærrene er også sure i år ... Intet er ynkeligere end at oprette en tråd om, at noget er for dyrt. Esbjerghanhund skrev, for 23 timer siden: Nogle piger tror sgu de har diamanter oppe et vist sted... Jeg tror ikke mange mænd har lyst til sex med en pige med diamanter inde i fissen. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg