Gabe 3 Skrevet 11. Juli, 2021 Hej, kan du anbefale en natklub / stripklub, hvor smukke piger danser? Og også hvis du kender nogen god gloryhole? Tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 11. Juli, 2021 Stripklub??..Odense!? haha, den var sq go'..Du er ca 20år forsent på den, ang strip. Og Gloryholes skal du lede efter langs motorvejens rastepladser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1-2-3_testing 45 Skrevet 22. Juli, 2021 Back in the days. Prince Nightclub. Mange brugere end ikke født :-). Fyn: Absolut INTET 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 22. Juli, 2021 @1-2-3_testing Jeg er så meget med dig, på den der..selv rundkørslen er blevet nedlagt BACK in The Days.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 27. Juli, 2021 Der kommer en “gentleman club” oven på Jannie’s Dansebar i Vindegade, hvad end det betyder… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 27. Juli, 2021 Jeg sys konceptet lyder spændende, men jeg tvivler på det er det, som vores ven @Gabe søger. https://ugeavisen.dk/ugeavisenodense/artikel/nyt-barkoncept-jannie-vil-revolutionere-odenses-dansescene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 27. Juli, 2021 “Vores målgruppe er 30 år og opefter, og på 1. sal laver vi en ”Gentlemans Club” kun for mandlige medlemmer. Det koncept findes ikke andre steder i Odense, siger hun og fortsætter.” Kan dette betyde det er for homoseksuelle eller kan det betyder kvinder ingen adgang pga. strip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Juli, 2021 Uha uha uha.... Et sted hvor kvinder ikke har adgang... Bare der nu ikke er nogen (det er der garanteret) der føler sig krænket over det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John61 46 Skrevet 27. Juli, 2021 Håbet er grønt - det er faktisk i de lokaler hvor Prince Nightclub lå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 171 Skrevet 27. Juli, 2021 22 cm and thick skrev, for 1 time siden: Uha uha uha.... Et sted hvor kvinder ikke har adgang... Bare der nu ikke er nogen (det er der garanteret) der føler sig krænket over det.... Folk føler sig krænket over ingenting nu om dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 27. Juli, 2021 Buck skrev, for 7 timer siden: Folk føler sig krænket over ingenting nu om dage. Eller over alt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 28. Juli, 2021 (edited) En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok Redigeret 28. Juli, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 28. Juli, 2021 (edited) Mr Black skrev, for 27 minutter siden: En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien Men vi gamle rotter husker!! Redigeret 28. Juli, 2021 af ild i piben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 28. Juli, 2021 Mr Black skrev, for 52 minutter siden: En ting er at en sindsyg kælling har alle mulige idéer en anden ting er at hun har fundet en investor der i ramme alvor står og siger han tror på projektet jeg tror han får fisse for pengene og så er det vel også fint nok Hvad snakker du om? Tror jeg har misset et eller andet her?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 28. Juli, 2021 ild i piben skrev, for 28 minutter siden: Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien Men vi gamle rotter husker!! Hvilken historie snakker du om her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 28. Juli, 2021 (edited) @most wanted Du kan starte med at læse artiklen..og måske er der en klokke der ringer Redigeret 28. Juli, 2021 af ild i piben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 28. Juli, 2021 Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 28. Juli, 2021 Sentinel skrev, for 12 minutter siden: Jeg er tilflytter og kender slet ikke de personer der er tale om… Men uanset hvad, skal jeg da ned og se hvad den gentleman club går ud på Det skal jeg osse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Juli, 2021 ild i piben skrev, for 13 timer siden: Der er sørme mere til historien end som såå..ugeavisen.dk kender bare ikke historien Men vi gamle rotter husker!! Jeg kender heller ikke historien. Ligesom andre der læser med her heller ikke gør. Nogen der kan oplyse os? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 29. Juli, 2021 Så dansebaren er åben, men ikke Gentlemens Club? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 1. August, 2021 Diskretion kan man nok ikke forvente i Gentleman Club, når man ser på billederne er der opsat kameraer i lokalet https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1474701886227465&id=416375808726750&set=pcb.1474702276227426&source=48&refid=13&__tn__=%2B> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg