Hop til indhold
Høvdingen

Kinky Jasmine (Aarhus) - særklasse; wauw .....

Recommended Posts

7400 skrev, den 15.7.2021 at 00:47:

@Høvdingen er slavepigen hende der er billeder af på annoncen? Og kan man bestille hende alene eller er det kun sammen med Kj?

JA; 7400 - var sammen med Hana (næsten) solo i går; hun er megafræk og fantasirig; desværre tar hun en timeout d. 3/9 ;;;;;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 14 minutter siden:

JA; 7400 - var sammen med Hana (næsten) solo i går; hun er megafræk og fantasirig; desværre tar hun en timeout d. 3/9 ;;;;;

Hun kommer sandsynligvis tilbage igen, så fortvivl ikke 7400 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chrismm

I hendes annonce er der et billede af en med en piercing over fissen. Er det Jasmine selv eller hendes slave pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismm skrev, for 2 timer siden:

I hendes annonce er der et billede af en med en piercing over fissen. Er det Jasmine selv eller hendes slave pige?

Slavepigen ….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chrismm
TheJack skrev, for 48 minutter siden:

Slavepigen ….

Er det hende som hedder Hanna?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er hun dog ikke i København :)

Fed blanding af det bløde og det dominerende.

 

Nogen anbefalinger til noget der ligner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 23.8.2021 at 21:10:

JA; 7400 - var sammen med Hana (næsten) solo i går; hun er megafræk og fantasirig; desværre tar hun en timeout d. 3/9 ;;;;;

Nu er jeg forvirret, skal jeg gå efter en tur med Jasmin og Hanna, eller bare med Jasmin når fokus er på kinky sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 9 timer siden:

Nu er jeg forvirret, skal jeg gå efter en tur med Jasmin og Hanna, eller bare med Jasmin når fokus er på kinky sex?

Prøv begge kombinationer. Det er fuldstændig op til den enkeltes behov og ønsker. Snak med Jasmin om dine ønsker, så kan hun måske guide dig. Hun er nem at snakke med - på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...